Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Dar viena seno amerikietiško automobilio restauracija? Iš dalies. Vaikinas nusipirkęs seną Plymouth Cuda ne tik jį atrestauravo, bet ir modernizavo. Senų automobilių modernizacija nėra labai lengvas procesas, tačiau vyro pasiektas galutinis rezultatas mums užgniaužė kvapą.
Prieš septyneris metus, grafikos dizaineris nusprendė įsigyti savo svajonių automobilį - Plymouth Cuda. Aštuntame dešimtmetyje pasirodęs modelis buvo gaminamas tik keturis metus, tad turbūt įsivaizduojate kokiose aukštumose yra šių modelių kainos. Net ir pakankamai prastos būklės egzempliorius jums gali atsieiti kelis tūkstančius litų.
Kas privertė Danijoje gyvenantį automaną ne tik restauruoti, bet ir modernizuotą šį klasikinį automobilį? Tam buvo kelios priežastys, tačiau pagrindinė - noras automobiliu džiaugtis kiekvieną dieną ir negalvoti apie nuolatinius gedimus su kuriais susiduria klasikinių mašinų savininkai.
Nuo ko norėtumėte, kad pradėtume? Variklio? Vaikinas buvo užsibrėžęs tikslą - modernizuotas modelis privalėjo iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 3 sekundes. Geras noras, tačiau ar tai įmanoma? Žinoma.
Po kapotu šiuo metu slypi iš aliuminio pagamintas 9.4 litro benzininis variklis. Hemis Only dirbtuvėse sukonstruotas agregatas šiuo metu išvysto net 705 arklio galias ir 950 NM sukimo momentą! Kartu su varikliu buvo sumontuota Bowler šešių bėgių transmisija, kuri pajėgi atlaikyti 2000 arklio galių spaudimą.
Ruošiant automobilį modernizacijai, taip pat reikėjo pagalvoti apie važiuoklę. Mašinos valdymas turėjo prilygti moderniems automobiliams, todėl vaikinas pasirinko dviejų svirčių pakabą. Šios pakabos tipas išsiskiria savo kinematinėmis savybėmis – keičiant svirčių ilgius, jų tarpusavio padėtį, galima gauti norimą rato judesio dėsnį.
Tačiau nereikia pamiršti ir šiuolaikinės įrangos kaip : Navigacijos sistema, Bang & Olufsen garso sistema su 13 garsiakalbių, iPad planšetė, šildomos ir ventiliuojamos sėdynės, elektra valdomi langai, oro kondicionierius.
Galerija :
Dar viena seno amerikietiško automobilio restauracija? Iš dalies. Vaikinas nusipirkęs seną Plymouth Cuda ne tik jį atrestauravo, bet ir modernizavo. Senų automobilių modernizacija nėra labai lengvas procesas, tačiau vyro pasiektas galutinis rezultatas mums užgniaužė kvapą.
Prieš septyneris metus, grafikos dizaineris nusprendė įsigyti savo svajonių automobilį - Plymouth Cuda. Aštuntame dešimtmetyje pasirodęs modelis buvo gaminamas tik keturis metus, tad turbūt įsivaizduojate kokiose aukštumose yra šių modelių kainos. Net ir pakankamai prastos būklės egzempliorius jums gali atsieiti kelis tūkstančius litų.
Kas privertė Danijoje gyvenantį automaną ne tik restauruoti, bet ir modernizuotą šį klasikinį automobilį? Tam buvo kelios priežastys, tačiau pagrindinė - noras automobiliu džiaugtis kiekvieną dieną ir negalvoti apie nuolatinius gedimus su kuriais susiduria klasikinių mašinų savininkai.
Nuo ko norėtumėte, kad pradėtume? Variklio? Vaikinas buvo užsibrėžęs tikslą - modernizuotas modelis privalėjo iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 3 sekundes. Geras noras, tačiau ar tai įmanoma? Žinoma.
Po kapotu šiuo metu slypi iš aliuminio pagamintas 9.4 litro benzininis variklis. Hemis Only dirbtuvėse sukonstruotas agregatas šiuo metu išvysto net 705 arklio galias ir 950 NM sukimo momentą! Kartu su varikliu buvo sumontuota Bowler šešių bėgių transmisija, kuri pajėgi atlaikyti 2000 arklio galių spaudimą.
Ruošiant automobilį modernizacijai, taip pat reikėjo pagalvoti apie važiuoklę. Mašinos valdymas turėjo prilygti moderniems automobiliams, todėl vaikinas pasirinko dviejų svirčių pakabą. Šios pakabos tipas išsiskiria savo kinematinėmis savybėmis – keičiant svirčių ilgius, jų tarpusavio padėtį, galima gauti norimą rato judesio dėsnį.
Tačiau nereikia pamiršti ir šiuolaikinės įrangos kaip : Navigacijos sistema, Bang & Olufsen garso sistema su 13 garsiakalbių, iPad planšetė, šildomos ir ventiliuojamos sėdynės, elektra valdomi langai, oro kondicionierius.
Galerija :