Tik už Alfonso Meškinio, vadinamo Kleboniškio tilto, įvyko avarija. Kauniečiai informavo, jog eismo įvykyje susidūrė net septyni automobiliai. Žmonės nenukentėjo, tačiau automobiliai apgadinti.
Į avariją patekusi moteris pasakojo, jog priekyje buvo kliūtis, kurią visi norėjo apvažiuoti, tačiau nesėkmingai. Už tilto stovėjo vilkikas, kuris sudarė kliūtį kitiems vairuotojams. Greičiausiai vienas per vėlai pastebėjo vilkiką ir pradėjo staigiai stabdyti. Tad į „Renault“ trenkėsi „Škoda“, į ją įvažiavo „Audi“, toliau sekė „Toyota“, „VW Passat“, „Chrysler“, galiausiai sekė „Volvo“. Vairuotojai pasakojo, jog kažkur priekyje dar buvo „Renault“, bet šis automobilis buvo kliudytas nežymiai.
Dėl avarijos vairuotojai, važiuojantys Klaipėdos kryptimi, strigo milžiniškame kamštyje.
Dar keli vairuotojai, dėl milžiniškos spūsties, perkaitino savo automobilius, todėl aplink avarijos vietą buriavosi ir perkaitę automobiliai, kurie dar labiau lėtino penktadienio piko eismą judriausia aplinkkelio atkarpa.
Kaltas - saugaus atstumo nesilaikymas?
Kauno kelių policijos atstovų teigimu, nors šio eismo įvykio tikslios priežastys dar tiriamos, įtariama, kad dėl masinės avarijos didžiausia dalimi kaltas – saugaus atstumo nesilaikymas.
Remiantis kelių eismo taisyklėmis (KET), vairuotojas, atsižvelgdamas į greitį, privalo laikytis tokio atstumo, kad neatsitrenktų į priekyje važiuojančią transporto priemonę, jeigu ji būtų stabdoma, taip pat svarbu palikti tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus.
Policijos teigimu, vairuojant svarbu nuolat turėti omenyje saugaus atstumo svarbą. Šį galima apskaičiuoti paprastu metodu: atstumas iki priekyje važiuojančios transporto priemonės turėtų būti ne mažesnis kaip pusė spidometro rodmens, paversto metrais, pavyzdžiui, kai greitis 70 km/h, atstumas turi būti ne mažesnis kaip 35 m.