Kaip praneša apie garsenybes rašančio žurnalo „People“ svetainė, 69 metų stiliaus ikona bus pagrindinis šių prancūzų mados namų naujos „Le Smoking“ reklamos kampanijos veidas.
J. Birkin prisijungti prie šios kampanijos pakvietė Hedi Slimane'as, o reklaminė fotosesija vyko YSL mados namuose Paryžiuje.
J. Birkin, kuri nuotraukoms pozavo vilkėdama garsųjį „Le Smoking“ – Yves'o Saint Laurent'o sukurtą moterišką smokingą, prisijungė prie virtinės šįmet garsių mados namų veidais tapusių solidesnio amžiaus žvaigždžių, įskaitant Sophią Loren, kuri reklamuoja „Dolce & Gabbana“, bei Bette Midler, dirbančią su „Marc Jacobs“.
Britų dainininkė ir aktorė, užmezgusi romaną su savo mentoriumi, prancūzų atlikėju Serge'u Gainsbourg'u, tapo septintojo dešimtmečio ikona, kurios stilius tebėra aktualus ir nūdienos kultūroje.
Daugybė žvaigždžių ir madai neabejingų moterų puošiasi garsiomis, dešimtis tūkstančių eurų kainuojančiomis „Hermes“ rankinėmis, kurios pavadintos J. Birkin vardu.
Nepaisant stiliaus ikonos statuso, J. Birkin neseniai pripažino, jog mielai pakeistų kai kuriuos ankstesnio savo įvaizdžio aspektus.
„Serge’ui patiko eiti į mados namus. Eidavome ten, žiūrėdavome į sukneles demonstruojančias merginas ir spręsdavome, ką aš vilkėsiu arba ko nevilkėsiu, kai, pavyzdžiui, eisime į „ Maxim's“ švęsti Naujųjų metų ar kokia jita proga, – pasakojo ji Amerikos „Vogue“.
„Taigi tai buvo „Saint Laurent“, turbūt, o aš buvau su krepšiu ir berniukiškais marškiniais. Bet 1968-aisiais jau perlenkiau lazdą. Buvau su makiažu ir trumpa suknele, viskas – pagal Mary Quant ir svinguojančio septintojo dešimtmečio madą. Dabar norėčiau, kad kas nors tuomet mane būtų šiek tiek pakeitęs, kas nors būtų pataręs greičiau atsisakyti akių makiažo ! Man to teko laukti iki darbo tokiuose filmuose kaip „ Je t'aime moi non plus“ ir „Dust“, – sakė aktorė.
„Gražu, kai atrodai tokia, kokia būni ryte“, – pridūrė ji.