Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Praėjus net dešimčiai metų nuo Volkswagen Golf R32 gamybos nutraukimo, galingiausia to meto Golf versija iki šiol išlieka populiari ir geidžiama. Automobilių mėgėjams patinka ne konservatyvi išvaizda, bet „Haldex“ firmos keturių varomųjų ratų sistema ir puikiai skambantis VR6 benzininis agregatas.
Tačiau Golf R32 mėgstamas ir dėl dar vienos priežasties - šešių cilindrų agregatas mėgsta, kai jam kompaniją palaiko viena turbina arba dvi.
Automobilių tobulinimu užsiimanti įmonė „BTS-Racing“ teigia, kad Volkswagen inžinierių sukurtas 3,2 litro motoras yra vienas geriausių motorų pasaulyje, ypač jeigu žinai kokias modifikacijas reikėtų atlikti.
Be BBS firmos ratlankių, sužemintos pakabos ir saugos lankų, šis „Guolis“ turi net 673 arklio galias ir 952 Nm(!) sukimo momentą išvystantį benzininį agregatą.
Labai, labai greitas automobilis!
Praėjus net dešimčiai metų nuo Volkswagen Golf R32 gamybos nutraukimo, galingiausia to meto Golf versija iki šiol išlieka populiari ir geidžiama. Automobilių mėgėjams patinka ne konservatyvi išvaizda, bet „Haldex“ firmos keturių varomųjų ratų sistema ir puikiai skambantis VR6 benzininis agregatas.
Tačiau Golf R32 mėgstamas ir dėl dar vienos priežasties - šešių cilindrų agregatas mėgsta, kai jam kompaniją palaiko viena turbina arba dvi.
Automobilių tobulinimu užsiimanti įmonė „BTS-Racing“ teigia, kad Volkswagen inžinierių sukurtas 3,2 litro motoras yra vienas geriausių motorų pasaulyje, ypač jeigu žinai kokias modifikacijas reikėtų atlikti.
Be BBS firmos ratlankių, sužemintos pakabos ir saugos lankų, šis „Guolis“ turi net 673 arklio galias ir 952 Nm(!) sukimo momentą išvystantį benzininį agregatą.
Labai, labai greitas automobilis!