Penktadienį priimtas sprendimas uždrausti „Uber“ teikti paslaugas „palies realų gyvenimą daugybei sąžiningų ir sunkiai dirbančių vairuotojų“ ir „parodys pasauliui, kad Londonas visai nėra toks atviras, o yra uždaras inovatyvioms kompanijoms“, nurodoma peticijoje.
Londono viešojo transporto sistemą prižiūrinti tarnyba „Transport for London“ teigia, kad maždaug 40 tūkst. vairuotojų Londone turinčios „Uber“, kurios paslaugomis naudojasi pusketvirto milijono žmonių, elgesys kelia nuogąstavimų dėl saugumo.
„Transport for London“ mano, kad „Uber London Limited“ nėra tinkama gauti privataus pavėžėjimo paslaugų teikėjo licenciją“, – nurodė tarnyba.
Jos pranešime nurodoma, kad „Uber“ “požiūris ir elgesys demonstruoja, kad bendrovei trūksta verslo atsakomybės, kuri gali potencialiai turėti poveikį visuomenės saugumui“. Šiuo atveju kalbama apie rimtų nusikaltimų pranešimą bei vairuotojų baustumo tikrinimą.
Tuo tarpu peticijoje, paskelbtoje tinklalapyje „change.org“, nurodoma, kad „Uber“ teikia „saugias, patikimas ir prieinamas pavėžėjimo paslaugas“ ir kad vartotojus šokiravo toks draudimas.
„Siekdami uždrausti mūsų programėlę Londone, „Transport for London“ ir miesto meras pasidavė nedidelės grupės žmonių, siekiančių riboti vartotojų pasirinkimo galimybes, spaudimui. Jei šis sprendimas liks galioti, daugiau nei 40 tūkst. licencijuotų vairuotojų neteks pajamų šaltinio, o londoniečiai – patogios ir prieinamos transporto paslaugos”, – pareiškė „Uber“ vadovas Londone Tomas Elvidge‘as.
„Uber“ licencija baigia galioti rugsėjo 30 d., ir bendrovė per 21 dieną gali pateikti apeliaciją, ką ji ir ketina daryti.