Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pristatyti automobilių tobulinimo kompanijos „ABT“ tikrai neverta. Ši kompanija tobulina tik „Audi“, „Volkswagen“ ir kitas „VAG“ koncernui priklausančias markių automobilius.
Dabar ambicingieji vokietaičiai nusprendė nagus prikišti prie atnaujinto „Audi“ superautomobilio, kurio ratus suka „Lamborghini“ dešimties cilindrų variklis. Standartiškai šis agregatas išvysto 525 arklio galias ir 530 NM sukimo momentą. Tačiau po keletos patobulinimų ir automobilio kompiuterio programinės įrangos perrašymo, variklis išsuka net 600 arklio galių ir 550 NM sukimo momentą.
Su galingesniu varikliu, superautomobilis iki 100 km/h gali įsibėgėti per 3,5 sekundės, o maksimalus greitis padidėjo iki 320 km/h.
Na, o apie automobilio išvaizdos patobulinimus mums nereikia nieko sakyti. Juk jie puikiai matosi.
Pristatyti automobilių tobulinimo kompanijos „ABT“ tikrai neverta. Ši kompanija tobulina tik „Audi“, „Volkswagen“ ir kitas „VAG“ koncernui priklausančias markių automobilius.
Dabar ambicingieji vokietaičiai nusprendė nagus prikišti prie atnaujinto „Audi“ superautomobilio, kurio ratus suka „Lamborghini“ dešimties cilindrų variklis. Standartiškai šis agregatas išvysto 525 arklio galias ir 530 NM sukimo momentą. Tačiau po keletos patobulinimų ir automobilio kompiuterio programinės įrangos perrašymo, variklis išsuka net 600 arklio galių ir 550 NM sukimo momentą.
Su galingesniu varikliu, superautomobilis iki 100 km/h gali įsibėgėti per 3,5 sekundės, o maksimalus greitis padidėjo iki 320 km/h.
Na, o apie automobilio išvaizdos patobulinimus mums nereikia nieko sakyti. Juk jie puikiai matosi.