VIDEO
5 ) 3 litrų, 6 cilindrų BiTDI - iki 346 AG
Vienas efektyviausių dyzelinių variklių, kuris šiuo metu siūlomas skirtinguose „VAG“ koncerno kūriniuose. Šis variklis iš gamyklos iškeliauja turėdamas ne vieną, bet dvi kintamos geometrijos turbinas, kurios priklausomai nuo modifikacijos, gali išvystyti nuo 313 iki 346 arklio galių ir net 650 Nm sukimo momentą.
VIDEO
4 ) 5 litrų, 10 cilindrų TDI - iki 351 AG
Dyzelinių variklių entuziastai šį variklį myli ir peikia tuo pačiu metu. Vieni jį dievina dėl milžiniško 850 Nm sukimo momento, kiti jį peikia dėl beprotiškų eksploatacijos kaštų.
Šis motoras buvo montuojamas į du modelius : „Phaeton“ ir „Touareg“. Į prabangų sedaną montuotas variklis išvystė 313 AG ir 750 Nm esant 2000 aps/min. Tuo tarpu į „Touareg“ montuotas jėgos agregatas išspausdavo 351 AG ir 850 Nm.
VIDEO
3 ) 4,2 litro, V8 TDI - iki 385 AG
4,2 litro darbinio tūrio dyzelinis variklis yra viena populiariausių 8 cilindrų dyzelinio variklio interpretacijų.
Kaip ir kiti varikliai esantys šiame sąraše, taip ir šis motoras pasižymi aukštu sukimo momentu. Silpniausia motoro versija išvystydavo 320 AG ir 650 Nm sukimo momentą. Pajėgiausia - 380 AG ir 800 Nm sukimo momentą, šis variklis būdavo montuojamas į „Porsche Cayenne S Diesel“ ir „D4“ kartos „Audi A8“ sedaną.
VIDEO
2 ) 4 litrų, 8 cilindrų TDI - iki 435 AG
Naujausia dyzelinių variklių su 8 cilindrais versija. Šiuo metu šis motoras montuojamas į „Audi SQ7“ bei „Porsche Panamera 4S Diesel“.
Artimiausioje ateityje šį variklį naudos naujos kartos „Porsche Cayenne“ bei naujos kartos „Volkswagen Touareg“.
Šis itin efektyvus motoras greičiausiai nesulauks modernesnio ir pajėgesnio įpėdinio dėl itin griežtų taršos reikalavimų.
VIDEO
1 ) 6 litrų, 12 cilindrų TDI - 500 AG
Pirmąją vietą privalome atiduoti šiam varikliui. Iš pradžių pademonstruotas „
Audi R8 V12“ konceptiniame modelyje, o vėliau perkeltas į žymiai didesnį ir sunkesnį „Audi Q7“ visureigį, kuris sugebėjo pasiekti serijinę gamybą.
6 litrų darbinio tūrio dyzelinis variklis išvystė 500 AG ir net 1000 Nm sukimo momentą esant 1750 - 3250 aps/min. tad galite tik pabandyti įsivaizduoti kokį milžinišką spyrį į užpakalį šis variklis suduodavo visureigiui su septyniomis vietomis.