• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kas galėjo pagalvoti, jog dyzeliniai varikliai taps atpirkimo ožiais. Kiekvieną dieną į paviršių iškyla naujiena apie tai, kaip viena valstybė siekia uždrausti dyzelinius variklius, pažaboti šių efektyvių motorų taršą, kaip politikai bando įtikti elektromobilių šalininkams. 
Nepaisant milžiniško spaudimo, dyzelinis variklis lengvuosiuose automobiliuose išliks dar pakankamai ilgai. Per artimiausius metus jiems į pagalbą ateis elektros motorai, papildomai priedai, kurie padės sumažinti aplinkos teršimą.
Dyzelinis variklis visuomet turėjo vieną pranašumą - puikų efektyvumo koeficientą. Kai kuriems bus sunku tai pripažinti, tačiau dabar automobilių pramonė turi tik vieną potencialų kandidatą, kuris galėtų pranokti dyzelinius variklius - tai elektromobiliai, kurie dabar kenčia nuo ilgų įkrovimo laikų bei per mažo nuvažiuojamo atstumo. Kai šios problemos bus galutinai išspręstos, tuomet tikrai galėsime kalbėti apie dyzelinio variklio egzistencijos pabaigą, o iki tol - laikas pažinčiai su pačiais galingiausiai dyzeliniais varikliais, kurie kada nors buvo pagaminti „VAG“ koncerno inžinierių.
6 ) 4 litrų, 8 cilindrų TDI - 275 AG
Šis jėgos agregatas buvo montuojamas tik į bei „Audi“ markių automobilius. Pirmą kartą jis buvo sumontuotas į „D3“ kartos „Audi A8“ modelį, kuris buvo gaminamas nuo 2002 iki 2009 metų.
Tuo tarpu šis variklis į šį „Audi“ modelį buvo montuojamas tik vienerius metus - 2005 metais. Vėliau jį pakeitė 4,1 litro darbinio tūrio jėgos agregatas, kuris gamintojo brošiūrose buvo įvardijamas kaip 4,2 litro darbinio tūrio jėgos agregatas, ors variklio tūris siekė 4134 cm3.

Kas galėjo pagalvoti, jog dyzeliniai varikliai taps atpirkimo ožiais. Kiekvieną dieną į paviršių iškyla naujiena apie tai, kaip viena valstybė siekia uždrausti dyzelinius variklius, pažaboti šių efektyvių motorų taršą, kaip politikai bando įtikti elektromobilių šalininkams. 
Nepaisant milžiniško spaudimo, dyzelinis variklis lengvuosiuose automobiliuose išliks dar pakankamai ilgai. Per artimiausius metus jiems į pagalbą ateis elektros motorai, papildomai priedai, kurie padės sumažinti aplinkos teršimą.
Dyzelinis variklis visuomet turėjo vieną pranašumą - puikų efektyvumo koeficientą. Kai kuriems bus sunku tai pripažinti, tačiau dabar automobilių pramonė turi tik vieną potencialų kandidatą, kuris galėtų pranokti dyzelinius variklius - tai elektromobiliai, kurie dabar kenčia nuo ilgų įkrovimo laikų bei per mažo nuvažiuojamo atstumo. Kai šios problemos bus galutinai išspręstos, tuomet tikrai galėsime kalbėti apie dyzelinio variklio egzistencijos pabaigą, o iki tol - laikas pažinčiai su pačiais galingiausiai dyzeliniais varikliais, kurie kada nors buvo pagaminti „VAG“ koncerno inžinierių.
6 ) 4 litrų, 8 cilindrų TDI - 275 AG
Šis jėgos agregatas buvo montuojamas tik į bei „Audi“ markių automobilius. Pirmą kartą jis buvo sumontuotas į „D3“ kartos „Audi A8“ modelį, kuris buvo gaminamas nuo 2002 iki 2009 metų.
Tuo tarpu šis variklis į šį „Audi“ modelį buvo montuojamas tik vienerius metus - 2005 metais. Vėliau jį pakeitė 4,1 litro darbinio tūrio jėgos agregatas, kuris gamintojo brošiūrose buvo įvardijamas kaip 4,2 litro darbinio tūrio jėgos agregatas, ors variklio tūris siekė 4134 cm3.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi A8


VIDEO




5 ) 3 litrų, 6 cilindrų BiTDI - iki 346 AG
Vienas efektyviausių dyzelinių variklių, kuris šiuo metu siūlomas skirtinguose „VAG“ koncerno kūriniuose. Šis variklis iš gamyklos iškeliauja turėdamas ne vieną, bet dvi kintamos geometrijos turbinas, kurios priklausomai nuo modifikacijos, gali išvystyti nuo 313 iki 346 arklio galių ir net 650 Nm sukimo momentą.

REKLAMA

Audi A7


VIDEO




4 ) 5 litrų, 10 cilindrų TDI - iki 351 AG
Dyzelinių variklių entuziastai šį variklį myli ir peikia tuo pačiu metu. Vieni jį dievina dėl milžiniško 850 Nm sukimo momento, kiti jį peikia dėl beprotiškų eksploatacijos kaštų.
Šis motoras buvo montuojamas į du modelius : „Phaeton“ ir „Touareg“. Į prabangų sedaną montuotas variklis išvystė 313 AG ir 750 Nm esant 2000 aps/min. Tuo tarpu į „Touareg“ montuotas jėgos agregatas išspausdavo 351 AG ir 850 Nm.

REKLAMA
REKLAMA

Phaeton


VIDEO




3 ) 4,2 litro, V8 TDI - iki 385 AG
4,2 litro darbinio tūrio dyzelinis variklis yra viena populiariausių 8 cilindrų dyzelinio variklio interpretacijų.
Kaip ir kiti varikliai esantys šiame sąraše, taip ir šis motoras pasižymi aukštu sukimo momentu. Silpniausia motoro versija išvystydavo 320 AG ir 650 Nm sukimo momentą. Pajėgiausia - 380 AG ir 800 Nm sukimo momentą, šis variklis būdavo montuojamas į „Porsche Cayenne S Diesel“ ir „D4“ kartos „Audi A8“ sedaną.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Porsche


VIDEO




2 ) 4 litrų, 8 cilindrų TDI - iki 435 AG
Naujausia dyzelinių variklių su 8 cilindrais versija. Šiuo metu šis motoras montuojamas į „Audi SQ7“ bei „Porsche Panamera 4S Diesel“.
Artimiausioje ateityje šį variklį naudos naujos kartos „Porsche Cayenne“ bei naujos kartos „Volkswagen Touareg“.
Šis itin efektyvus motoras greičiausiai nesulauks modernesnio ir pajėgesnio įpėdinio dėl itin griežtų taršos reikalavimų.

REKLAMA

Audi SQ7


VIDEO




1 ) 6 litrų, 12 cilindrų TDI - 500 AG
Pirmąją vietą privalome atiduoti šiam varikliui. Iš pradžių pademonstruotas „
Audi R8 V12“ konceptiniame modelyje, o vėliau perkeltas į žymiai didesnį ir sunkesnį „Audi Q7“ visureigį, kuris sugebėjo pasiekti serijinę gamybą.
6 litrų darbinio tūrio dyzelinis variklis išvystė 500 AG ir net 1000 Nm sukimo momentą esant 1750 - 3250 aps/min. tad galite tik pabandyti įsivaizduoti kokį milžinišką spyrį į užpakalį šis variklis suduodavo visureigiui su septyniomis vietomis.

Audi Q7


VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų