„Volvo Amazon“ buvo pirmasis modelis, išriedėjęs iš naujosios Torslandos gamyklos 1964 m. „Amazon“ buvo gaminamas iki 1970 m. ir buvo vienas iš automobilių, apibūdinančių 1960-ųjų Švedijos kelių kraštovaizdį. Tačiau 1970 m. liepos 3 d. gamyklai užsidarius atostogoms, ji galiausiai buvo visiškai uždaryta, iš viso per savo gyvavimo laikotarpį pagaminusi 667 322 automobilius dvejomis, ketveriomis ir penkeriomis durimis.
Atidarius naująją gamyklą antrasis sukurtas modelis buvo „Volvo P1800“ – šis patrauklus sportinis automobilis pasirodė 1961 m. Roger Moore, britų televizijos seriale „Šventasis“ vaidinęs Simoną Templarą, prisidėjo prie „P1800“ modelio, kuris net ir praėjus 50 metų neprarado savo žavesio, populiarinimo. Šiandien „P1800“ yra mėgstamiausias klasikinis „Volvo“ modelis. 1966 m. rudenį pasirodė pirmas visiškai naujas modelis nuo pat Torslandos gamyklos atidarymo – „Volvo 140“. Šis automobilis visame pasaulyje pelnė saugiausio „Volvo“ automobilio vardą ir pasižymėjo tokiomis funkcijomis kaip dviejų kontūrų stabdžių sistema, visų keturių ratų diskiniai stabdžiai, atskirta vairo kolonėlė ir energiją sugeriančios zonos kėbulo priekyje ir gale.
Po šešių mėnesių buvo išleistas „145“ serijos universalas, kurio pagrindu vėliau buvo suprojektuotas standartinis „Volvo“ universalo modelis, tapęs populiariu ne tik Švedijoje, bet ir įvairiose viso pasaulio rinkose.
1970-ieji
1974 m. įmonė pristatė modelį, vėliau daugeliui metų tapusį „Volvo Car Corporation“ simboliu – „Volvo 240“. Mažai automobilių modelių išliko rinkoje tiek ilgai – „240“ serija buvo gaminama iki pat 1993 m. Daugiau nei 100 000 Torslandos gamyklos automobilių kūrėjų prisidėjo prie šio modelio populiarinimo visame pasaulyje.
1980-ųjų pradžioje buvo sukurta „240“ serija su turbokompresoriumi – tai buvo pirmasis „Volvo“ automobilis su turbokompresoriumi, o dabar šis automobilis itin geidžiamas kolekcionierių. Nuo 1974 m. iki 1982 m. „240“ serijos automobiliai kartu su savo įpėdiniais 6 cilindrų „260“ serijos modeliais buvo vieninteliai modeliai, kurti gamykloje Geteborge.
1980-ieji
1982 m. prie „240“ serijos automobilių prisijungė dar vienas modelis, simbolizavęs naują amžių „Volvo Car Corporation“. 1982 m. išleistas „700“ serijos automobilis „Volvo 760“, o po dvejų metų – „Volvo 740“. Daug žmonių, ypač Švedijoje, sureagavo į automobilio dydį – jis atrodė kur kas didesnis nei „240“ serijos modelis, prie kurio žmonės jau buvo įpratę. Tačiau naujojo automobilio dizainas buvo apgaulingas – „740“ / „760“ modelis buvo tokio paties ilgio ir aukščio beveik milimetro tikslumu.
Kampuotas automobilio dizainas taip pat skyrėsi nuo daugelio 1980-ųjų pradžioje ir viduryje kitų automobilių gamintojų kuriamų apvalesnių formų modelių. Tačiau šis bruožas buvo kruopščiai suderintas siekiant sukurti ilgaamžius, erdvius ir, daugelio nuostabai, puikiomis aerodinaminėmis ypatybėmis pasižyminčius automobilius.
1990-ieji
1991 m. buvo perversmo metai! Šis perversmas žymimas trimis skaitmenimis: 8, 5 ir 0 – 1991 m. pasirodė „Volvo 850“ modelis. Šio automobilio projektas buvo didžiausias ir brangiausias „Volvo“ istorijoje, o Pehr G. Gyllenhammar šio automobilio sukūrimą apibūdino kaip svarbiausią įvykį Švedijos pramonėje. „Volvo 850“ su linijiniu penkių cilindrų varikliu buvo visiška naujovė ne tik dėl to, kad tai buvo pirmasis švedų sukurtas priekiniais ratais varomas „Volvo“ automobilis. „850“ serijos modelio gamyba buvo pradėta Belgijoje, Gente, tačiau jau po kelių metų šie automobiliai buvo pradėti gaminti ir Torslandos gamykloje. Vis dėlto pirmasis, tradiciškesnis buvo 1990-aisiais išleistas „Volvo 940“ modelis ir „960“ serijos didesnis jo įpėdinis, kurie buvo pradėti gaminti pirmaisiais dešimtmečio metais.
Artėjant antram tūkstantmečiui, Torslandos gamykloje atėjo laikas ir „850“ serijos įpėdiniams – „S70“. Po metų, 1998 m., pasirodė didelis „S80“ sedano modelis. Šis „Volvo“ studijoje Kalifornijoje sukurtas automobilis alsavo tik šiam „Volvo“ modeliui būdinga elegancija ir prabanga. Mados šalyje Italijoje šis modelis taip pat buvo pavadintas „Gražiausiu pasaulio automobiliu“. „Volvo“ dar kartą įrodė esanti lyderė automobilių saugumo srityje, naujuose modeliuose įrengusi pripučiamas užuolaidas, apsaugos nuo šoninio smūgio užuolaidas ir „WHIPS“ – kaklo apsaugos sistemą.
2000-ieji
Naujasis tūkstantmetis Torslandos „Volvo“ gamykloje buvo itin intensyvus. Pagal tokią pačią technologiją, kaip ir gaminant „S80“ modelius, buvo sukurti naujieji „V70“ ir „XC70“ automobiliai. 2002 m. „Volvo“ pradėjo gaminti visiškai naujus modelius SUV – aktyviam gyvenimo būdui skirtus automobilius, kurių daugelis ilgą laiką buvo sėkmingai parduodami JAV. Daugelis kritikų manė, kad naujasis „XC90“ buvo pristatytas per vėlai, tačiau jų nuomonė vėliau pasirodė esanti klaidinga.
„XC90“ neabejotinai buvo didelis septynių vietų automobilis, tačiau jis pasižymėjo įprastam automobiliui būdingu saugumu, aplinkos tausojimo veiksmingumu, stabilumu kelyje ir praktiškumu. Klientai šį modelį vertino itin palankiai, o automobilis vis susilaukdavo apdovanojimų, įskaitant JAV „Metų visureigio“ nominaciją. Dar prieš pirmajam automobiliui išriedant iš Torslandos gamyklos buvo gauta 15 000 užsakymų, o gamybos apimtis regione netrukus pasiekė 60 000 automobilių per metus. Vėliau taip pačiais metais išleidus pirmosios kartos „XC90“ modelį, jis taps daugiausiai iš Švedijos eksportuojamu gaminiu. Šiuo metu Torslandoje gaminami šeši skirtingi „Volvo“ modeliai: „S60“, „V60“, „V70“, „XC70“, „S80“ ir „XC90“. Tačiau skaičiuojant ir „V60“ hibridinį įkraunamą automobilį, kuris dėl aukštos įtampos technologijos gaminamas naudojant atskirą procedūrą, iš viso gaminami septyni modeliai. Visi šie automobilių modeliai gaminami naudojant tą pačią bazę ir pridedant skirtingus komponentus, priklausomai nuo klientų iš viso pasaulio užsakymų. Praėjus 50 metų, daugiau nei 3 000 „Volvo“ darbuotojų ruošiasi naujai „Volvo“ modelių, kurie kuriami naudojant visiškai naują SPA architektūrą, kartai. Pirmasis modelis, kuris bus išleistas šiais metais, bus visiškai naujas „XC90“ modelis.