Viešbučių darbuotojai taip pat žmonės. Be to, patiriantys itin stiprų stresą ir spaudimą. Net jei jūs ir nepastebėjote, pingantys viešbučio kambariai ir „stebuklingi“ pasiūlymai turi savo kainą: aptarnaujančiam personalui mažinami atlyginimai, dalis jų atleidžiami.
Rezultatas: darbuotojai piktesni nei bet kada.
„Negalima pervertinti galios, kurią turi viešbučių darbuotojai, - sako kadaise ja buvusi Cyrus Webb – recepcijoje dirbantys žmonės žino geriausius kambarius: kur yra gražiausias vaizdas, naujausia įranga ir pan. Kita vertus, jie puikiai žino ir tuos, kur dėl visokių smulkmenų jūs tikrai nenorėtumėte patekti“.
Be to, jie turi gausybę ginklų savo arsenale, kovojant prieš svečius. Pateikiame keletą jų.
1. Jie gali priversti jus laukti
Prisiregistravote ir sužinojote, jog jūsų kambarys dar nesutvarkytas? Galbūt priešingai, jis buvo puikiausiai paruoštas, tačiau klerkai jums to nepasakė. Kodėl? Jūs jiems paprasčiausiai nepatikote.
„Svečiams, kurie mus erzina, kurie yra girti ar šiurkštūs, tenka palaukti“, pasakoja buvęs viešbučio recepcionistas Michaelas Matthewsas. Kiek tenka laukti priklauso nuo jūsų „nuodėmės“ dydžio. Už nedidelius „prasižengimus“ išgirsite „prisėskite, teks minutėlę palaukti“. Už rimtesnius: „atleiskite, dėl rimtų priežasčių jūsų kambarys dar užimtas. Koks jūsų telefono numeris?“.
Kaip to išvengti? Išlikti ramiam. Tai svarbiausia – juk jūs niekada nesužinosite ar kambarys buvo paruoštas. O pykčio priepuolis „padės“ susilaukti tik dar daugiau šunybių.
2. „Užšaldyti“ jūsų kreditinę kortelę
Viešbučiai gali „užšaldyti“ jūsų kreditinės kortelės sąskaitoje sumą, lygią rezervuotų kambarių kainai. „Jei svečiai buvo itin erzinantys, klerkai gali „apsisaugodami“ rezervuoti visą nakvynės kainą ir taip paversti jūsų kortelę nenaudojama kelias dienas, - pasakoja viešbučio darbuotojas iš Havajų, Davidas Chenas. Pinigai nepavagiami, tik trumpam užlaikomi – nieko neteisėta, tačiau erzina.
Kaip to išvengti? Turėti antrą kortelę.
3. Paskirti jums baisiausią kambarį
Tai, greičiausiai, yra pats paprasčiausias būdas jums „prikiaulinti“. Tikriausiai ne sykį stebėjotės, kodėl jums atiteko ŠIS kambarys: įkyriai varvantis čiaupas, neužsidarantis langas, ūžiantis ventiliatorius ir pan. Prisiminkite – gal buvote paprasčiausiai nemalonus? O gal penkių žvaigždučių viešbučio personalui atrodėte itin paprastai?
Kaip to išvengti? Į prašmatnų viešbutį nesiregistruokite vilkėdami nudryžusius rūbus. Ir, dėl Dievo meilės, būkite malonūs ir mandagūs.
4. Surasti išskirtinių būdų jūsų kankinimui
Nepamirškite – viešbutis saugo jūsų asmeninę informaciją, tad tai, kas nutiko Margot Chapman viename Niujorko viešbutyje gali nutikti bet kam. Moteris pasakoja, jog pasiskundusi dėl savo kambario dydžio ( lovos kojūgalis lietė televizorių), ji buvo be problemų perkelta į kitą. Tačiau grįžus namo į jos telefoną pasipylė keisti skambučiai. Moteriai pradėjus aiškintis, kas vyksta, atsekta, jog buvo skambinta iš viešbučio. Darbuotojai prisipažino šitaip atsikeršiję „nemaloniai“ klientei. Viešbutis atsiprašė, tačiau...
Kaip to išvengti? Visų pakeitimų prašyti itin mandagiai. Tačiau tiesa pasakius, nuo TOKIŲ atvejų apsisaugoti ir juos numatyti itin sunku.
5. Už jūsų elgesį priversti susimokėti tiesiogine prasme
Taip, visi galime suklysti – jūsų sąskaitoje už viešbutį gali pasirodyti pusryčiai, kurių nebuvo, filmai, kurių nežiūrėjote ir internetas, kuris turėjo būti nemokamas. Atsitiktinumas ar „nemandagumo mokestis“? Jūs niekada nesužinosite. Dažniausiai tokios „klaidos“ būna labai nedideles, bet labai „saldžios“.
Kaip to išvengti? Kažkodėl malonūs klientai nuo klaidų nukenčia mažiau...
Tiesa pasakius, daugelio problemų padeda išvengti kantrybė, mandagumas ir pabandymas įsijausti į darbuotojo vietą. Taip pat padeda arbatpinigiai.
Galiausiai – viešbučio vadybininkas, tačiau, tiesa pasakius, jis gali ir nepadėti...