„SSC Tuatara“ automobilio kelionė link serijinės gamybos buvo ypatingai ilga. „Tuatara“ vardas pirmą kartą buvo ištartas dar 2011 metais. Tuomet automobilį pristatė benzingalviai pateikė kvapą gniaužiančius parametrus, kurie turėjo sutriuškinti „Bugatti Veyron“.
Praėjus porai metų, 2013 metais, projekto autoriai vėl atsidūrė dėmesio centre, kuomet jie su pasididžiavimu pademonstravo „Tuatara“ koncepciją, bet po to, panašu, jie nusprendė užsidaryti tarp keturių sienų ir skirti visas įmanomas pastangas „Tuatara“ koncepciją perkelti į serijinę gamybą.
Šis alinanti veikla truko 5 metus. Būtent tiek laiko truko, kol „SSC Tuatara“ sugebėjo pasiekti ypatingai sudėtingą lygį, kuris automobilių pramonėje vadinasi – „Paruoštas serijinei gamybai“.
Kaip matote patys, projekto autoriai nesistengia skubinti įvykių, bet galbūt tai galima laikyti privalumu, nes visapusiškai išbaigtas produktas leis išvengti elementarių bėdų, su kuriomis susiduria tokio dydžio automobilių gamintojai. Dabar „SSC Tuatara“ kūrėjai gali užtikrinti, jog uždarius duris galinio vaizdo veidrodėlis nenukris arba užvedus variklį priekinė panelė nevibruos stipriau negu „Citroen C4“ sėdynė, kuomet prancūziško hečbeko ratai užvažiuoja ant baltos linijos.
Šiandien projekto autoriai paskelbė, jog pirmasis „Tuatara“ egzempliorius nuriedėjo nuo konvejerio ir kad kompanija yra pasiruošusi pagaminti likusius 99 vienetus, kurie buvo išgraibstyti akimirksniu.
Tad kuo „SSC Tuatara“ gali sudominti superautomobilių gerbėjus? Na, pats akivaizdžiausias išskirtinumas – 480 km/val. siekiantis maksimalus greitis.
Gamintojos teigimu, per vidurį sumontuotas 5,9 litro, 8 cilindrų variklis, išvystantis 1750 arklio galių padės gamintojui pasiekti užsibrėžtą tikslą.
Išskirtinių savybių sąrašą taip pat galima papildyti dar keliais faktais. Automobilio važiuoklė ir kėbulo dalys buvo pagamintos iš anglies pluošto, o tai padėjo projekto autoriams pasiekti ypatingai mažą automobilio svorį, siekiantį 1247 kilogramų.
„SSC Tuatara“ automobilio kūrėjai neslepia, jog jų taikinyje yra du rekordai. Pirmasis – 2017 metų lapkritį „Koenigsegg Agera RS“ užfiksuotas rekordas. Tuomet švedų raketsvaidis pasiekė vidutinį 447,23 km/val. greitį.
Antrasis – praėjusiais metais „Bugatti“ užfiksuotas 480 km/val. greičio rekordas naudojant patobulintą „Chiron Super Sport 300+“.