Tai paaiškėjo tyrimų bendrovei RAIT atlikus Lietuvos gyventojų apklausą. Apklausa buvo atlikta šių metų gegužės 10 - 22 dienomis, apklausta 1002 15 – 74 m. nuolatinių Lietuvos gyventojų.
Apklausos metu Lietuvos gyventojų buvo klausiama, kokiuose socialiniuose interneto tinklapiuose jie yra užsiregistravę ir kaip dažnai juose lankosi.
Pusė (51,2 proc.) Lietuvos gyventojų teigė nėra užsiregistravę nė viename socialiniame interneto tinklalapyje. 7,5 proc. nenurodė ar jie yra užsiregistravę, ar ne. 9,1 proc. teigia, kad yra užsiregistravę ir lankosi/bendrauja socialiniuose interneto tinklapiuose kasdien arba beveik kasdien. 5 proc. lankosi/bendrauja 3-4 kartus per savaitę, 6,7 proc. nors kartą per savaitę, 4,1 proc. – nors kartą per 2 savaites, 5,4 proc. – nors kartą per mėnesį, 4,2 proc. – nors kartą per tris mėnesius, 2,5 proc. – 1-2 kartus per metus, 4,2 proc. teigia yra užsiregistravę, tačiau lankosi rečiau nei kartą per metus arba nesilanko visai, skelbiama bendrovės RAIT pranešime.
Tyrimas atskleidė, kad virš trečdalio (34,2 proc.) Lietuvos gyventojų yra užsiregistravę ir bendrauja „Facebook" socialiniame tinkle, penktadalis (20,5 proc.) yra užsiregistravę ir bendrauja one.lt socialiniame interneto tinklalapyje, maždaug kas aštuntas užsiregistravęs ir lankosi socialiniuose klasė.lt ir draugas.lt interneto tinklalapiuose (atitinkamai 12,1 proc. ir 11,5 proc.).
Kituose socialiniuose interneto tinklalapiuoseyra užsiregistravusi mažesnė dalis Lietuvos gyventojų.
Analizuojant interneto vartotojų atsakymus, paaiškėjo, kad daugiau nei pusė (53,3 proc.) jų yra užsiregistravę socialiniuose interneto tinklalapiuose. Kas aštuntas-devintas (11,7 proc.) interneto vartotojas Lietuvoje lankosi ir bendrauja socialiniuose tinklapiuose kasdien arba beveik kasdien.
„Mūsų apklausos duomenys rodo, kad tikrai nemaža dalis Lietuvos gyventojų dažniau ar rečiau bendrauja socialiniuose interneto tinklalapiuose. Ypatingai didelė dalis jaunimo (15-24 metų amžiaus) renkasi „Facebook" socialinį tinklą. Jame teigia užsiregistravę ir bendraujantys trys ketvirtadaliai (75,7 proc.) šios amžiaus grupės žmonių. Akivaizdu, kad socialiniai tinklai populiarėja, nes beveik dešimtadalis Lietuvos gyventojų jais naudojasi kasdien“, – apklausos duomenis komentavo RAIT valdybos pirmininkė Inga Nausėdienė.