„Alpina“ kūriniai nuolatos užpildydavo „BMW“ inžinierių paliktą spragą. Ji buvo pakankamai didelė 7 serijos „BMW“ modelių gamoje, kurioje niekada nebuvo „BMW M“ padalinio specialistų sukurtos modifikacijas. Prabangaus ir ištaigingo sedano pirkėjai galėjo pasirinkti modelį su 6, 8 ar 12 cilindrų motorais, tačiau visos 7 serijos „BMW“ modifikacijos buvo orientuotos ne į sportiškumą, bet komfortą. Tuo tarpu dinamišką 7 serijos modelį gamindavo „Alpina“ specialistai.
Modernūs „Alpina“ modeliai niekuo nenusileidžia naujausiems „BMW“ koncerno gaminiams. „Alpina“ inžinierių kūriniai ne vienu parametru nenusileisdavo „BMW“ markės modeliams nei prieš 10, nei prieš 20, nei prieš 30 ar 40 metų. Ne išimtis yra ir štai šis, ne pirmos jaunystės „Alpina B7“.
„E65“ - daugiausiai diskusijų sukėlęs „BMW“ markės modelis. Chris'o Bangle'o nulietos automobilio kėbulo linijos tapo ne tik „E65“ vizitine kortele, bet ir didžiausiu trūkumu, kuris atbaidė konservatyvesnius 7 serijos savininkus ir tuo pačiu priviliojo jaunesnius, drąsesnį automobilio dizainą vertinančius vairuotojus.
„Alpina B7“ turėjo išpildyti daugelio automanų svajones. Jis buvo aprūpintas pačia geriausia komforto įranga ir po variklio gaubtu turėjo 4,4 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininį motorą, kuris po „Alpina“ specialistų prisilietimo, išvystydavo 500 arklio galių ir 700 Nm sukimo momentą.
Nepaisant pakankamai didelio svorio, „Alpina B7“ iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 4,8 sekundės ir pasiekdavo maksimalų 311 km/val. greitį.
Tad kiek galėtų kainuoti štai šis „Alpina“ specialistų sukurtas gėris?
29 995 eurus arba tiek pat kaip ir naujutėlis „Škoda Superb“.