„Manau, kad padarėme teisingą sprendimą ir mūsų taktika su dešimta starto pozicija pasiteisino. Viskas klostėsi puikiai. Ralis mums tikrai patiko – nuostabūs keliai, puikūs sirgaliai – viskas, ko galėjome tikėtis. Tikrai norėtume čia dar sugrįžti“, – iškart po finišo kalbėjo S. Plangi.
Jo šturmanas M. Sarapuu sako Zarasuose jautęsis lyg namie, mat čionykštės trasos jam priminė gimtosios Estijos kelius: „Vasarą ir pas mus būna nemažai dulkių. Greičio ruožai buvo išties šaunūs.“
Greičiausi lietuviai – brolių tandemas
Lietuvių gretose savo greitu ir stabiliu važiavimu iki pat finišo tiesiosios maloniai stebino Vaidoto ir Žygimanto Žalų tandemas. Sėkmingai nuvažiavę visus beveik 130 greičio ruožų kilometrų ir nuo nugalėtojų vos 18 sekundžių atsilikę broliai buvo greičiausi tarp Lietuvos lenktynininkų. Jie beveik 18 sek. persvara aplenkė trečioje vietoje likusį J. Vorobjovą.
„Šįkart tikrai lėkėm! Gąsdinom patys save, bet šįkart mus lydėjo neįtikėtina sėkmė. Esu sykį nugalėjęs Druskininkų ralyje, bet šis laimėjimas Zarasuose tikriausiai pats brangiausias per visą mano karjerą. Tikiuosi, kad jis ne paskutinis. Būdami bendrame ekipaže su broliu vienas kitą suprantame iš pusės žodžio, tad stengsimės tokį tempą demonstruoti ir toliau. Buvo neįtikėtinai šaunus ralis“, – pelnyta antra absoliučios įskaitos vieta ir greičiausio lietuvio piloto titulu džiaugėsi V. Žala.
Trečios vietos laimėtojas J. Vorobjovs dėkojo sirgaliams už gausų palaikymą: „Aš žinau, kodėl lietuviai mus taip šiltai sutinka – jie myli automobilių sportą. Esu labai patenkintas mūsų rezultatu. Konkurencija buvo labai didelė, o varžovai – itin greiti. Ne visiems sekėsi vienodai, bet mes esame tarp prizininkų ir tai labai džiugina.“
V. Švedas: Viskas pagal planą
Ketvirti bendroje ralio įskaitoje ir antri tarp lietuvių liko Vytautas Švedas su Žilvinu Sakalausku. Po jų finišo liniją kirto taip pat mūsų šalies atstovai – vienintelį WRC klasės bolidą „Subaru Impreza“ pilotavęs Benediktas Vanagas su šturmane Greta Germanavičiūte.
Keturis kartus „300 Lakes Rally“ laimėjęs V. Švedas, nepaisant ketvirtos vietos absoliučioje įskaitoje, liko patenkintas savo pasirodymu: „Dar prieš ralį žinojau, kad automobilio variklis dirba nepilnu pajėgumu ir pergalę galėtume iškovoti tik stebuklo ar varžovų nesėkmių dėka. Tad rezultatas mus tikrai tenkina. Esame antri savo klasėje ir tarp Lietuvos atstovų, o tai reiškia, kad pavyko vėl pelnyti taškų ir dar labiau priartėjome prie savo pagrindinio tikslo – dar vieno Lietuvos ralio čempionų titulo. Viskas klostosi pagal planą, kurio kantriai laikysimės ir toliau.“
Tuo tarpu dviem ratais varomų automobilių įskaitoje lyderių trejetukas ėmė ryškėti jau po pirmų trijų „300 Lakes Rally“ greičio ruožų. Pirmoje pozicijoje įsitvirtino ir ją iki pat lenktynių pabaigos išsaugojo latviai Nikolay Gryazin ir Yaroslav Fedorov su „Peugeot 208 R2“. Dėl greičiausių lietuvių vardo įnirtingai kovojo Justo Tamašausko ir Stasio Tarailės ekipažas su šeimyniniu duetu – Pauliumi ir Ramūnu Nanartavičiais. Šįkart ją laimėjo J. Tamašauskas, vairuojantis baltąją ralio trasų virtuozę „Opel Astra“ ir nuo nugalėtojų latvių atsilikęs vos 7,2 sek.
Tėvas ir sūnus Nanartavičiai lietuvių gretose liko antri, o tarp visų dviem ratais varomų automobilių turėjo tenkintis ketvirta vieta, mat varžyboms artėjant prie pabaigos juos aplenkė ir į prizininkų trejetą įsibrovė dar vienas latvių tandemas – Emils Blūms ir Reinis Vilsons.