Tačiau „BMW M“ divizija nebuvo vienintelė, kuri nuolatos eksperimentuodavo ir ieškodavo būdų kaip pagerinti vieną ar kitą „BMW“ markės modelį. Viena iš tokių - Italijoje įsikūrusi „Racing Dynamics“.
Skanų vyną mėgstantys italai, vieną dieną nusprendė sukonstruoti naują 3 serijos „BMW“ hečbeko versiją, kuri būtų greitesnė ne tik už „BMW M3“, bet ir už šio projekto donorą - „BMW 850i“.
„Racing Dynamics“ įsigijo šiek tiek naudotą „BMW 318ti“, išlupo 4 cilindrų benzininį variklį, praplatino variklio skyrių ir į jį sumontavo 12 cilindrų benzininį variklį iš „BMW 850i“. Tačiau tai tik pradžia.
Italai variklio tūrį padidino iki 5,5 litro, sumontavo didesnius vožtuvus, „Zytek“ firmos išmetimo kolektorių, o gabūs IT specialistai modifikavo variklio valdymo programą. 5,5 litro variklis buvo suporuotas su 6 bėgių mechanine pavarų dėže iš „Getrag“.
Automobilio pakaba buvo visiškai nauja. Dauguma detalių buvo pagaminta „Racing Dynamics“ meistrų arba paimta iš „BMW M3 E46“.
Kompaktiškame hečbeke sumontuotas motoras išvystė 433 arklio galias esant 5900 aps/min ir 550 Nm sukimo momentą esant 4100 aps/min. Svoris? 1461 kilogramas. Nėra labai daug, žinant, jog priekyje stūkso didžiulis V12 motoras.
Tik galiniais ratais varomas hečbekas iki 100 km/val. sugebėdavo įsibėgėti per 4,5 sekundės ir pasiekti net 306 km/val. maksimalų greitį. Neoficialių šaltinių teigimu, automobilis galėjo pasiekti net ir 330 km/val. greitį, tačiau „Racing Dynamics“ norėdami apsaugoti savo klientus nuo baisių avarijų, maksimalų greitį apribojo ties 305 km/val.