Nuo ko reikėtų pradėti, norint tapti verslininku?
Viskas prasideda nuo supratimo, kad verslas yra gyvenimo būdas. Savo seminaruose, tinklaraštyje mes kalbame apie pirmuosius žingsnius, apie paprastus dalykus: kaip pradėti, ką daryti ir ko tikėtis. Nemanome, kad yra vienintelis stebuklingas receptas tapti verslininku, tačiau iš savo patirties pastebėjome, kad yra tam tikri bendri 3 žingsniai, kurie svarbūs verslo pradžioje.
Kokie tie verslo pradžios žingsniai?
Pirmas verslo pradžios žingsnis, kurį galima žengti jau šiandien, yra idėja arba verslo niša. Dažna klaida yra manymas, kad verslui reikia tobulos, dar niekur negirdėtos idėjos. Žmonės naktimis nemiega bandydami sugalvoti tai, ko patys nėra matę ar girdėję ir kankinasi, kad tokių minčių į galvą neateina. O iš tiesų netgi patogiau pradėti nuo idėjos, kuri jau yra įgyvendinta. Pavyzdžiui, prekyba papuošalais nėra nei nauja, nei unikali idėja, tačiau jeigu kažkas iki šiol papuošalus pirko, tai reiškia, kad tikriausiai ir iš jūsų pirks. Be to, nereikia pradėti ir nuo grandiozinių idėjų, tegu tai būna kažkas nedidelio, kas padės mokytis ir neįstums į aklavietę.
Ar tai reiškia, kad užtenka tiesiog paprastos, gal net nusižiūrėtos, minties?
Taip. Aklai kopijuoti svetimų idėjų mes nesiūlome, tačiau daryti panašiai tikrai galite. Čia ateiname prie antro žingsnio – konverterio sukūrimo. Konverteris yra būdai ir priemonės, kuriais potencialius klientus paversime realiais klientais. Konverteris gali būti parduodanti interneto svetainė, elektroniniai laiškai, skambučiai telefonu, kuriais jūsų prekėmis ar paslaugomis susidomėjusius žmones paskatinsite įsigyti tai, ką siūlote.
Turime idėją ir konverterį. Ar jau esame verslininkai?
Ne visai. Yra dar trečias žingsnis, kurį būtina įgyvendinti – tai srauto generavimas. Versle labai svarbu, kad apie jūsų pasiūlymą sužinotų potencialūs jūsų klientai. Vėlgi auksinio recepto nėra, tačiau turime patikrintų būdų ir priemonių, kuriomis mielai dalinamės savo seminaruose. Tai gali būti reklama „Google Adwords“ platformoje, vadinamieji „šalti skambučiai“ ir panašiai. Kai jau turite paslaugą ar prekę ir konverterį, turite visais įmanomais būdais surasti klientus ir paversti juos savo klientais.
Svarbu ne nerealūs tikslai, o realūs pardavimai?
Nereikia pirmą verslo pradžios dieną užsibrėžti tikslą nusipirkti jachtą po 5 metų ir tiesiog to laukti. Turite galvoti apie pirmuosius klientus ir ką galite daryti geriau, kad klientų būtų daugiau. O svajonės ir aukšti tikslai ateis vėliau kartu su jūsų tobulėjimu ir galimybėmis.