50 numeriu pažymėtas „Ferrari 499P“ finišo liniją kirto turėdamas vos 14 sekundžių persvarą prieš juos persekiojusį „Toyota GR010 HYBRID“. Vis dėlto, pergalę horizonte mačiusi „Toyota“ ekipa šį kartą turėjo pripažinti italų komandos pranašumą.
Per 24 valandas trasoje buvo užfiksuotas daugybė skirtingų įvykių, dėl kurių kito dalyvių rikiuotė keitėsi ne vieną kartą, tačiau varžybas stebėję žiūrovai pradėjo nervingai stebėti ekraną likus vos porai valandų iki jų pabaigos.
50 numeriu pažymėtas „Ferrari“ automobilis turėjo sugrįžti į aptarnavimo zoną, jog galėtų sutvarkyti atsipalaidavusias dešinės pusės dureles. Šis netikėtas posūkis pradžiugino „Toyota“ komandos strategus, kurie savo ekipažui įsakė maksimaliu tempu karpyti italų ekipos persvarą. Vis dėlto, šį savaitgalį sėkmė šypsojosi gamyklinei „Ferrari“ komandai, kuri nuo pat pirmųjų varžybų akimirkų demonstravo įspūdingą važiavimo tempą.
„Porsche“ automobilius naudojusios komandos šiemet 24 valandų maratone pasirodė nuviliančiai. „Porsche Penske Motorsport“ komandos atstovai šių metų maratoną baigė 4-oje ir 6-oje pozicijoje, o tarp jų įsiterpė antrasis „Toyota Gazoo Racing“ ekipažas.
Lietuvių komanda kovojo dėl pergalės
Šiemet įvykusiose Le Mano 24 valandų lenktynėse dalyvavo lietuviško kraujo turinti „Manthey PureRxcing“ komanda. Sparčiai tobulėjanti ekipa 24 valandų maratone dalyvavo „LMGT3“ automobilių klasėje, kurioje konkurencija – tiesiog žvėriška.
Tarptautiniu lenktynininkų sąstatu varžybose dalyvavusi komanda nemažą dalį laiko savo automobilių klasėje diktavo tempą, tačiau džiuginantį komandos progresą sustabdė „Porsche 911 GT3 R“ gedimas.
Nors komandai pavyko pašalinti gedimą ir sugrįžti į lenktynių trasą, tačiau bendroje ir savo klasės įskaitoje „Manthey PureRxcing“ prarado turėtą pranašumą.
Bendroje įskaitoje lietuviška komanda užėmė 41-ą poziciją. Savo automobilių klasėje „Manthey PureRxcing“ liko 14.