Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Sparčiai augančią automobilių istorijos ataskaitų platformą „carVertical“ valdanti IT duomenų kompanija „CV Group“ šiuos metus planuoja pažymėti dvigubu augimu. Numatoma, jog įmonės pardavimų pajamos viršys 16 mln. eurų. Per 2020-uosius pajamos augo keturis kartus – iki 8,5 mln. eurų.
Formuoja naują automobilio pirkimo patirtį
Duomenis apie automobilių registravimo faktus, ridos rodmenis, žalą bei kitą svarbią informaciją pateikianti platforma 2021 metais vis dar yra sutelkusi dėmesį į privačius automobilių pirkėjus, tačiau antrąjį šių metų pusmetį agresyviai skatina pardavimus verslo sektoriuje. Pasak „carVertical“ vadovo Roko Medonio, šis žingsnis šalia kitų strategiškai svarbių sprendimų užtikrino stiprų ir stabilų augimą.
„Iki šiol visi mūsų klientai buvo fiziniai automobilių pirkėjai. Tačiau antrąjį pusmetį pradėjome investuoti į verslo segmento plėtrą. Formuojame pardavimų verslui komandą ir jau sudarėme sutarčių su naudotų automobilių prekeiviais, pradedant smulkiais automobilių pardavėjais, baigiant oficialiomis gamintojų atstovybėmis ar net kredito bendrovėmis visoje Europoje“, – tvirtina R. Medonis.
„carVertical“ siekia, kad pirkėjas su automobilio istorija būtų supažindintas pardavėjo iniciatyva. Rokas Medonis tikina, jog tik taip skaidrumo standartus naudotų automobilių rinkoje galima perkelti į visiškai kitą lygį.
Produktas veikia 25 rinkose
Automobilių istorijos patikra šių metų pradžioje įžengė į 25 valstybę – Didžiąją Britaniją. Bendrovės vadovo teigimu, tai buvo ilgai planuotas, sunkus darbas.
„Tai – visiškai kitokia rinka su kitomis savo problemomis. Didžioji Britanija nuo kitų Europos šalių ypatingai skiriasi tuo, kad naudotų automobilių importo ten praktiškai nėra. Taip pat, Didžiojoje Britanijoje yra aršesnė konkurencija tarp tokią paslaugą suteikiančių produktų“, – pažymi Rokas Medonis.
Didžiausią augimą šiais metais „carVertical“ fiksuoja Lenkijoje ir Čekijoje, nors, pasak R. Medonio, šiose šalyse liko dar labai daug neišnaudoto potencialo. Neprognozuotu pardavimų šuoliu bendrovę nustebino Ukraina. Kompanijos vadovas tvirtina, jog tai – indikatorius, rodantis aiškią augimo kryptį kitiems metams.
Plečiasi ne tik Europoje
Daugiausia valstybių, kuriose veikia „carVertical“, yra senajame žemyne – Europoje. Neseniai į platformos žemėlapį buvo įtraukta Italija, tačiau, pasak Roko Medonio, ši rinka nėra prioritetinė, todėl jai neskiriami pakankami rinkodaros resursai.
Automobilių istorijos ataskaitas galima užsisakyti ir už Atlanto – Jungtinėse Amerikos Valstijose, tačiau iki metų pabaigos „carVertical“ planuoja įžengti ir į dar vieną žemyną.
„Sunkiausias darbas – jau praeityje. Esame susitarę su duomenų tiekėjais ir vos tik išsprendę likusius techninius rebusus, nedelsdami startuosime Australijoje. Negana to, aktyviai dirbame ir su Pietų Afrikos Respublika. Tikriausiai tai bus pirma Afrikos valstybė, kurioje vartotojams bus siūloma automobilio istorijos patikra“, – artimiausius plėtros planus įvardija „carVertical“ vadovas.
Galvoja plačiai
Nors „carVertical“ teikiama automobilio istorijos patikros paslauga yra skaitmeninis produktas, Rokas Medonis pripažįsta, kad norint pasiekti daugiau vartotojų, vien tik skaitmeninių įrankių neužtenka.
Šiais metais bendrovė išėjo iš skaitmeninės rinkodaros rėmų ir pradėjo reklamos kampanijas televizijoje bei radijuje net penkiose šalyse – Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje bei Čekijoje. Praktika pasiteisino, o tokią strategiją bendrovė panaudos dar dviem didelėms Centrinės – Rytų Europos rinkoms.
Sparčiai augančią automobilių istorijos ataskaitų platformą „carVertical“ valdanti IT duomenų kompanija „CV Group“ šiuos metus planuoja pažymėti dvigubu augimu. Numatoma, jog įmonės pardavimų pajamos viršys 16 mln. eurų. Per 2020-uosius pajamos augo keturis kartus – iki 8,5 mln. eurų.
Formuoja naują automobilio pirkimo patirtį
Duomenis apie automobilių registravimo faktus, ridos rodmenis, žalą bei kitą svarbią informaciją pateikianti platforma 2021 metais vis dar yra sutelkusi dėmesį į privačius automobilių pirkėjus, tačiau antrąjį šių metų pusmetį agresyviai skatina pardavimus verslo sektoriuje. Pasak „carVertical“ vadovo Roko Medonio, šis žingsnis šalia kitų strategiškai svarbių sprendimų užtikrino stiprų ir stabilų augimą.
„Iki šiol visi mūsų klientai buvo fiziniai automobilių pirkėjai. Tačiau antrąjį pusmetį pradėjome investuoti į verslo segmento plėtrą. Formuojame pardavimų verslui komandą ir jau sudarėme sutarčių su naudotų automobilių prekeiviais, pradedant smulkiais automobilių pardavėjais, baigiant oficialiomis gamintojų atstovybėmis ar net kredito bendrovėmis visoje Europoje“, – tvirtina R. Medonis.
„carVertical“ siekia, kad pirkėjas su automobilio istorija būtų supažindintas pardavėjo iniciatyva. Rokas Medonis tikina, jog tik taip skaidrumo standartus naudotų automobilių rinkoje galima perkelti į visiškai kitą lygį.
Produktas veikia 25 rinkose
Automobilių istorijos patikra šių metų pradžioje įžengė į 25 valstybę – Didžiąją Britaniją. Bendrovės vadovo teigimu, tai buvo ilgai planuotas, sunkus darbas.
„Tai – visiškai kitokia rinka su kitomis savo problemomis. Didžioji Britanija nuo kitų Europos šalių ypatingai skiriasi tuo, kad naudotų automobilių importo ten praktiškai nėra. Taip pat, Didžiojoje Britanijoje yra aršesnė konkurencija tarp tokią paslaugą suteikiančių produktų“, – pažymi Rokas Medonis.
Didžiausią augimą šiais metais „carVertical“ fiksuoja Lenkijoje ir Čekijoje, nors, pasak R. Medonio, šiose šalyse liko dar labai daug neišnaudoto potencialo. Neprognozuotu pardavimų šuoliu bendrovę nustebino Ukraina. Kompanijos vadovas tvirtina, jog tai – indikatorius, rodantis aiškią augimo kryptį kitiems metams.
Plečiasi ne tik Europoje
Daugiausia valstybių, kuriose veikia „carVertical“, yra senajame žemyne – Europoje. Neseniai į platformos žemėlapį buvo įtraukta Italija, tačiau, pasak Roko Medonio, ši rinka nėra prioritetinė, todėl jai neskiriami pakankami rinkodaros resursai.
Automobilių istorijos ataskaitas galima užsisakyti ir už Atlanto – Jungtinėse Amerikos Valstijose, tačiau iki metų pabaigos „carVertical“ planuoja įžengti ir į dar vieną žemyną.
„Sunkiausias darbas – jau praeityje. Esame susitarę su duomenų tiekėjais ir vos tik išsprendę likusius techninius rebusus, nedelsdami startuosime Australijoje. Negana to, aktyviai dirbame ir su Pietų Afrikos Respublika. Tikriausiai tai bus pirma Afrikos valstybė, kurioje vartotojams bus siūloma automobilio istorijos patikra“, – artimiausius plėtros planus įvardija „carVertical“ vadovas.
Galvoja plačiai
Nors „carVertical“ teikiama automobilio istorijos patikros paslauga yra skaitmeninis produktas, Rokas Medonis pripažįsta, kad norint pasiekti daugiau vartotojų, vien tik skaitmeninių įrankių neužtenka.
Šiais metais bendrovė išėjo iš skaitmeninės rinkodaros rėmų ir pradėjo reklamos kampanijas televizijoje bei radijuje net penkiose šalyse – Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje bei Čekijoje. Praktika pasiteisino, o tokią strategiją bendrovė panaudos dar dviem didelėms Centrinės – Rytų Europos rinkoms.