2 )
Antroji šiais metais uždrausta reklama buvo sukurta pagal „Volkswagen“ užsakymą.
Šioje „Volkswagen Polo“ reklamoje gamintojas nori kompaktiškame hečbeke sumontuotų sistemų veikimo efektyvumą ir sugebėjimą užbėgti nelaimingiems atsitikimams už akių. Idealus automobilis išsiblaškiusiems vairuotojams, ar ne? Būtent tai ši reklama ir parodo – išsiblaškiusį vairuotoją ir saugumo sistemų prigrūsta mašiną. Kame problema?
„Advertising Standards Authority“ sulaukė televizijos žiūrovų skundų, kurių autoriai teigė, kad ji skatina neatsakingą vairavimą. Agentūros vadovai nusprendė, kad besiskundžiantieji žiūrovai yra teisūs ir akimirksniu uždraudė ją rodyti per visus D.Britanijos televizijos kanalus.
3 )
„Ford“ šiemet taip pat sulaukė priekaištų iš atitinkamų institucijų. Tik šį kartą – Australijoje.
„Ford“ norėdama pademonstruoti tikrąją „Ranger Raptor“ paskirtį, į pagalbą pasitelkė bene geriausią scenarijų: didžiulę žaidimų aikštelę, vaizdingą aplinką, profesionalų lenktynininką. Reklamos metu „Ford“ pademonstravo naujo modelio privalumus ir išskirtinumus.
Tuo tarpu visuomenę nuo pavojingų reklamų saugančios institucijos darbuotojai nusprendė, jog „Ford Ranger Raptor“ reklama skatina agresiją ir neatsakingą vairavimo manierą.
4 )
Australijos gyventojai dievina pikapus – transporto priemones, kurios galėtų be didelių problemų važiuoti įvairiomis sąlygomis: per lietų, per smėlį, per žvyrkelį ir t. t.
„Volkswagen“ atsižvelgdama į Australijos pirkėjų poreikius, į tolimąjį žemyną pradėjo eksportuoti „Amarok“ pikapą. Sekantis žingsnis – tinkamai pristatyti vienintelį „Volkswagen“ pikapą.
„Volkswagen“ reklamose visuomet netrukdo kandaus, bet šypseną sugebančio išspausti humoro. Ne išimtis yra ir štai ši reklama, kuri Australijos „Ad Standards“ agentūros atstovų teigimu – neatitinka tradicinių reklamos etikos standartų.
5 )
„Nissan“ krosoverio reklama Pietų Afrikos respublikoje į šiukšlių dėžę buvo išmesta dėl dar vienos neįprastos priežasties.
Žiūrėdami reklamą – pamatysite kelis nutrūktgalvius, kurie šalia automobilio važiuoja švytinčiomis riedlentėmis.
„Nissan“ šį scenarijų pasirinko norėdama pademonstruoti „Qashqai“ saugumo sistemų veikimą. Tuo tarpu Pietų Afrikos respublikos valdžios atstovai teigė, jog ši reklama skatina chuliganišką elgesį.