• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių gamintojai susiduria su įvairiausiomis problemomis. Kartais jie kritikuojami dėl kartelinių susitarimų, kartais jie kaltinami klastojant taršos duomenis. Automobilių gamintojai kartais patenka į įvairių valstybių kontroliuojamų institucijų akiratį dėl konkretiems produktams skirtų reklamų.
Automobilių gamintojai sulaukia priekaištų dėl seksimą, rasizmą, smurtą skatinančių reklamų. Trumpai tariant – jeigu reklamoje nematote gražios vaivorykštės ir trumpo užrašo – „Naujas Volkswagen Passat“, Jūs galite patekti į atitinkamų institucijų akiratį, kurių vadovai labai dažnai mėgsta naudotis jų rankose esančiu draudimo vėzdu.
1 )
Pasak „Advertising Standards Authority“ – institucijos, kuri stebi kokios reklamos patenka į eterį, vokiškų automobilių kūrėjams liepė savo naujausią reklamą išmesti į šiukšlių dėžę. Kodėl? Nes jiems atrodo, jog reklamoje demonstruojami automobiliai važiuoja per greitai. Aha, perskaitėte teisingai.
„BMW“ kompanijos atstovai atsižvelgdami į susiklosčiusią situaciją, nuvyko į „ASA“ biurą ir paaiškino, jog reklamos filmavimo metu automobiliai važinėjo uždaroje teritorijoje. Be to, reklama demonstruoja keturių varančiųjų ratų pavaros privalumus. Trumpai tariant – mūsų „gerove“ besirūpinantys atstovai išgirdo visus argumentus ir faktus, kurie būtų leidę atšaukti reklamos draudimą.
Vis dėlto, sveikas protas, argumentai ir kiti instrumentai nepadėjo, tad dabar į pagalbą pasitelksime Jus. Pasakykite mums – ar ši reklama Jums sukelia didžiulį norą spausti akceleratoriaus pedalą?

Automobilių gamintojai susiduria su įvairiausiomis problemomis. Kartais jie kritikuojami dėl kartelinių susitarimų, kartais jie kaltinami klastojant taršos duomenis. Automobilių gamintojai kartais patenka į įvairių valstybių kontroliuojamų institucijų akiratį dėl konkretiems produktams skirtų reklamų.
Automobilių gamintojai sulaukia priekaištų dėl seksimą, rasizmą, smurtą skatinančių reklamų. Trumpai tariant – jeigu reklamoje nematote gražios vaivorykštės ir trumpo užrašo – „Naujas Volkswagen Passat“, Jūs galite patekti į atitinkamų institucijų akiratį, kurių vadovai labai dažnai mėgsta naudotis jų rankose esančiu draudimo vėzdu.
1 )
Pasak „Advertising Standards Authority“ – institucijos, kuri stebi kokios reklamos patenka į eterį, vokiškų automobilių kūrėjams liepė savo naujausią reklamą išmesti į šiukšlių dėžę. Kodėl? Nes jiems atrodo, jog reklamoje demonstruojami automobiliai važiuoja per greitai. Aha, perskaitėte teisingai.
„BMW“ kompanijos atstovai atsižvelgdami į susiklosčiusią situaciją, nuvyko į „ASA“ biurą ir paaiškino, jog reklamos filmavimo metu automobiliai važinėjo uždaroje teritorijoje. Be to, reklama demonstruoja keturių varančiųjų ratų pavaros privalumus. Trumpai tariant – mūsų „gerove“ besirūpinantys atstovai išgirdo visus argumentus ir faktus, kurie būtų leidę atšaukti reklamos draudimą.
Vis dėlto, sveikas protas, argumentai ir kiti instrumentai nepadėjo, tad dabar į pagalbą pasitelksime Jus. Pasakykite mums – ar ši reklama Jums sukelia didžiulį norą spausti akceleratoriaus pedalą?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


2 )
Antroji šiais metais uždrausta reklama buvo sukurta pagal „Volkswagen“ užsakymą.
Šioje „Volkswagen Polo“ reklamoje gamintojas nori kompaktiškame hečbeke sumontuotų sistemų veikimo efektyvumą ir sugebėjimą užbėgti nelaimingiems atsitikimams už akių. Idealus automobilis išsiblaškiusiems vairuotojams, ar ne? Būtent tai ši reklama ir parodo – išsiblaškiusį vairuotoją ir saugumo sistemų prigrūsta mašiną. Kame problema?
„Advertising Standards Authority“ sulaukė televizijos žiūrovų skundų, kurių autoriai teigė, kad ji skatina neatsakingą vairavimą. Agentūros vadovai nusprendė, kad besiskundžiantieji žiūrovai yra teisūs ir akimirksniu uždraudė ją rodyti per visus D.Britanijos televizijos kanalus.

REKLAMA


3 )
„Ford“ šiemet taip pat sulaukė priekaištų iš atitinkamų institucijų. Tik šį kartą – Australijoje.
„Ford“ norėdama pademonstruoti tikrąją „Ranger Raptor“ paskirtį, į pagalbą pasitelkė bene geriausią scenarijų: didžiulę žaidimų aikštelę, vaizdingą aplinką, profesionalų lenktynininką. Reklamos metu „Ford“ pademonstravo naujo modelio privalumus ir išskirtinumus.
Tuo tarpu visuomenę nuo pavojingų reklamų saugančios institucijos darbuotojai nusprendė, jog „Ford Ranger Raptor“ reklama skatina agresiją ir neatsakingą vairavimo manierą.

REKLAMA
REKLAMA


4 ) 
Australijos gyventojai dievina pikapus – transporto priemones, kurios galėtų be didelių problemų važiuoti įvairiomis sąlygomis: per lietų, per smėlį, per žvyrkelį ir t. t.
„Volkswagen“ atsižvelgdama į Australijos pirkėjų poreikius, į tolimąjį žemyną pradėjo eksportuoti „Amarok“ pikapą. Sekantis žingsnis – tinkamai pristatyti vienintelį „Volkswagen“ pikapą.
„Volkswagen“ reklamose visuomet netrukdo kandaus, bet šypseną sugebančio išspausti humoro. Ne išimtis yra ir štai ši reklama, kuri Australijos „Ad Standards“ agentūros atstovų teigimu – neatitinka tradicinių reklamos etikos standartų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


5 )
„Nissan“ krosoverio reklama Pietų Afrikos respublikoje į šiukšlių dėžę buvo išmesta dėl dar vienos neįprastos priežasties.
Žiūrėdami reklamą – pamatysite kelis nutrūktgalvius, kurie šalia automobilio važiuoja švytinčiomis riedlentėmis.
„Nissan“ šį scenarijų pasirinko norėdama pademonstruoti „Qashqai“ saugumo sistemų veikimą. Tuo tarpu Pietų Afrikos respublikos valdžios atstovai teigė, jog ši reklama skatina chuliganišką elgesį.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų