• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vakar pasibaigė pirmasis 2014m. Formulės-1  sezono etapas, kurio daugelis laukė su nekantrumu. Dėl kardinaliai pasikeitusių čempionato taisyklių, visos komandos buvo priverstos savo lenktyninius „žirgus“ sukurti iš naujo. Nors ne visi čempionato ekspertai džiaugiasi naujomis taisyklėmis, tačiau jos tikrai padės atversti naują puslapį Formulės-1 istorijoje.
Po vakarykščių varžybų buvo galima suprasti, kad šių metų sezono vienvaldžiais lyderiais gali tapti Mercedes. Gamyklinė automobilių gamintojo komanda į pasiruošimą 2014 metų sezoną investavo milžiniškas sumas, todėl stulbinamu Mercedes progresu stebėtis nereikėtų.
Vienaip ar kitaip, šiemet didžiausią vaidmenį sukurs naujieji Formulės-1 varikliai ir jų gamintojai : Renault, Mercedes Benz ir Ferrari. Visi girdėjome apie Renault ir šios kompanijos variklių bėdas. Pasižiūrėkite į praėjusių metų lyderė - Red Bull, iš dalies ji buvo parplukdyta ant kelių.
Tad, kol su nekantrumu laukiame antrojo Formulės-1 čempionato etapo, apžvelkime visas lenktynėse dalyvaujančias komandas ir jų šansus laimėti aukso medalį.
Red Bull
„Sezonas prasidėjo ne taip kaip norėjome“, - tokie žodžiai sklido iš Helmuto Marko, kuris savo emocijas reiškia labai retai. Išvesti iš kantrybės šį Red Bull komandos patarėja yra labai sunku, todėl toks pareiškimas yra retas reiškinys.
Vis dėlto, daugelis Formulės-1 gerbėjų džiaugiasi buvusios lyderės nesekėme, tačiau leiskite priminti praėjusių metų sezoną. Pirmoji čempionato pusė taip pat buvo ne pati sklandžiausia.
Renault tikrai nesiruošia snausti ir bandys visas bėdas išspręsti kuo greičiau. Puikus to pavyzdys, antroji Danielio Ricciardo vieta Australijos GP lenktynėse, kai tuo tarpu S.Vettelis susidūrė su programinės įrangos problemomis.

Vakar pasibaigė pirmasis 2014m. Formulės-1  sezono etapas, kurio daugelis laukė su nekantrumu. Dėl kardinaliai pasikeitusių čempionato taisyklių, visos komandos buvo priverstos savo lenktyninius „žirgus“ sukurti iš naujo. Nors ne visi čempionato ekspertai džiaugiasi naujomis taisyklėmis, tačiau jos tikrai padės atversti naują puslapį Formulės-1 istorijoje.
Po vakarykščių varžybų buvo galima suprasti, kad šių metų sezono vienvaldžiais lyderiais gali tapti Mercedes. Gamyklinė automobilių gamintojo komanda į pasiruošimą 2014 metų sezoną investavo milžiniškas sumas, todėl stulbinamu Mercedes progresu stebėtis nereikėtų.
Vienaip ar kitaip, šiemet didžiausią vaidmenį sukurs naujieji Formulės-1 varikliai ir jų gamintojai : Renault, Mercedes Benz ir Ferrari. Visi girdėjome apie Renault ir šios kompanijos variklių bėdas. Pasižiūrėkite į praėjusių metų lyderė - Red Bull, iš dalies ji buvo parplukdyta ant kelių.
Tad, kol su nekantrumu laukiame antrojo Formulės-1 čempionato etapo, apžvelkime visas lenktynėse dalyvaujančias komandas ir jų šansus laimėti aukso medalį.
Red Bull
„Sezonas prasidėjo ne taip kaip norėjome“, - tokie žodžiai sklido iš Helmuto Marko, kuris savo emocijas reiškia labai retai. Išvesti iš kantrybės šį Red Bull komandos patarėja yra labai sunku, todėl toks pareiškimas yra retas reiškinys.
Vis dėlto, daugelis Formulės-1 gerbėjų džiaugiasi buvusios lyderės nesekėme, tačiau leiskite priminti praėjusių metų sezoną. Pirmoji čempionato pusė taip pat buvo ne pati sklandžiausia.
Renault tikrai nesiruošia snausti ir bandys visas bėdas išspręsti kuo greičiau. Puikus to pavyzdys, antroji Danielio Ricciardo vieta Australijos GP lenktynėse, kai tuo tarpu S.Vettelis susidūrė su programinės įrangos problemomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

3f92458354b8f94a8c842554d365f


Mercedes-AMG
Akivaizdūs šių metų sezono lyderiai. Gamyklinė Mercedes komanda jau po pirmųjų treniruočių ir bandymų pademonstravo nuostabų tempą, kuriam negali prilygti net ir kitos komandos, kurios naudoja Mercedes variklius.
Neoficialūs šaltiniai teigia, kad Mercedes jėgainė išvysto maždaug 75 arklio galiomis daugiau negu Renault ar Ferrari varikliai. Ši gandą iš dalies galima patvirtinti, nes iki šiol Mercedes teigė, jog 1.6 litro turbininis motoras išvysto maždaug 750 arklio galių, tačiau reali jo galia yra net 900!
Vis dėlto yra daug neatsakytų klausimų. Mercedes iki šiol nežino ar naujasis variklis bus patikimas visą 2014m. sezoną. Pavyzdžiui, kvalifikacijos laimėtojas Lewisas Hamiltonas, vakar įvykusių lenktynių nebaigė dėl techninių problemų.

REKLAMA

e4f24b8354b10a162f523f5d1b4ce


Ferrari
Ferrari gerbėjams šis sezonas turėtų būti labai svarbus. Kol S.Vettelis bando išspręsti bolido problemas, vienas realiausių kandidatų šiemet iškovoti čempiono titulą yra Fernando Alonso. Daugelis greičiausiai pasakytų - Jau laikas gauti aukso medalį, nes daugeliui Ferrari gerbėjų ir pačiam Fernando Alonso įgriso nuolatos būti antroje vietoje.
Tiesa, palyginus su Mercedes ar Williams, Ferrari jiems šiek tiek nusileidžia. Vis dėlto, raudonieji bolidai turi vieną kozirį - patikimumą. Tuo tarpu didžiausia problema išliko nuo praeitų metų sezono. Naujasis bolidas nėra toks greitas.
Tikėkimės, kad Ferrari komandos vadovo žodžiai nėra tik iš piršto laužti, nes Kimis tikrai  nepakęs dar vieno prasto bolido.

REKLAMA
REKLAMA

477d8b3ac4e2fbc7cf3c3e045b34e


Lotus
Žiniasklaida šiai ekipai buvo negailestinga. Prasta finansinė padėtis, inžinieriai paliekantys komandą : Jamesas Allisonas, Ericas Boullier. Tai tik keli žmonės. Vis dėlto, brangiausias perlas buvo Kimis Raikkonenas, kuris pakankamai gabią komandą paliko dėl stabilesnės finansinės padėties.
Šiemet komandos garbę gins Romainas Grosjeanas ir Pastoras Maldonado. Du labai emocionlūs ir kartais liežuvio už dantų nelaikantys pilotai, ypač Pastoras Maldonado, kuris praėjusiais metais keikė savo komandą, o šiemet gali tik su pavydu stebėti kaip Felipe Massa „praskrenda“ pro Lotus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

6aaf11b8c468ca3beb5ee66c71abc


McLaren
Naujas komandos vadovas, naujas ir ambicingas pilotas ir gerokai patobulintas bolidas šiemet tituluotai Formulės-1 komandai turėtų padėti išlipti iš duobės.
Pirmieji rezultatai tikrai džiugina. Abudu McLaren komandos piltai pirmose Australijos GP lenktynėse užlipo ant apdovanojimų pakylos. Tai yra labai stiprus pareiškimas kitoms komandoms, kurios viso pasiruošimo metu bandė lygiuotis į praėjusių metų lyderius.
McLaren šiemet taip pat naudoja Mercedes variklius, kaip ir Williams. Jeigu viskas eisis kaip sviestu patepta, naujasis McLaren komandos narys iš Danijos gali tapti labai realiu pretendentu į čempionus.

REKLAMA

8177097bb498da4e2ef670cdd3d8c


Force India
Force India šiemet bandymų metu sugebėjo nuvažiuoti 762 ratus. Tai nėra labai daugi, tačiau nėra ir labai mažai. Ryškiomis spalvomis nudažytų bolidų komanda taip pat naudoja vokiškus Mercedes variklius, tačiau jų rezultatai nėra tokie stulbinantys.
Kol kas komandos bolidai prilygsta vidutiniokams. Nors bolidas yra pakankamai patikimas, tačiau jam trūksta greičio. Panašią problemą turi ir Ferrari.

REKLAMA

1c8980ad846f0b10d50716e5570ff


Sauber
Sauber kaip ir kitos „mažos“ komandos, turėjo nemažai finansinių problemų. Vis dėlto, specialistų pasiryžimas ir noras pagerinti komandos rezultatus davė skanių vaisių.
Pasibaigus pirmosios šių metų sezono lenktynėms, Sauber ekipos pilotai užėmė dvyliktą ir trylikta vietas. Šiek tiek geriau už tiesioginius konkurentus iš Marussia, tačiau ne taip gerai.
Šiemet komandai atstovauja Adrianas Sutilas ir Estebanas Gutierrezas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1395cbe1d4393b1bb2642854d36bc


Toro Rosso
Toro Rosso kartu su savo sesute Red Bull, šiemet naudoja problematiškus Renault variklius. Tiesa, pirmųjų bandymų ir treniruočių metu, Toro Rosso komandos bolidai pademonstravo neblogą formą, tačiau techniniai sunkumai užkirto kelią išbandyti bolidą pilnavertiškai.
Vis dėlto, atrodo, kad Toro Rosso kartu su Red Bull sugebėjo išspręsti daugumą problemų, kurios kėlė nerimą ne tik šioms komandoms. Nors Red Bull bolidai demonstruoja geresnę formą, tačiau vakarykštėse lenktynėse finišo tiesiąją kirto abudu Toro Rosso bolidai.
Įdomu ar šiemet jaunasis rusas sugebės pateisinti jam keliamus lūkesčius.

REKLAMA

2cb13bfdf43bf99f9ae251fb1db52


Williams
Šis sezonas šiais komandai gali būti pats geriausias per pastaruosius penkis metus. Komanda pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Martini Racing ir į savo gretas prisiviliojo buvusį Ferrari ekipos pilotą Felipe Massa.
Po labai permainingų dešimties metų, komanda greičiausiai pagaliau pradėjo stotis ant kojų. Naujoji Mercedes jėgainė yra viena iš priežasčių, kuris padėjo ekipai įsiveržti tarp lyderių.
Daugybės liaupsių nusipelnė ir Felipe Massa, kuris treniruočių metų pademonstravo puikų tempą ir sugebėjo neatsilikti nuo gamyklinės Mercedes komandos.
Williams ekipai šis sezonas yra labai svarbus. Turbūt net pats svarbiausias per dešimt metų. Šiemet Williams bolidai gali būti greitesni už Ferrari, o tai tikrai sugadintų nuotaiką Fernando Alonso.

REKLAMA

1ecf2b1834a94ac4b2edd5ae107d8


Marussia
Nors Marussia yra Ferrari klientė, jos likimas yra labai panašus į kitų komandų, kurios naudoja prancūziškas jėgaines. Tiesa, rusiškų šaknų turinčios komandos progresas yra žymiai lėtesnis už Red Bull ar Toro Rosso.
Jeigu Renault išspręs savo problemas, Marussia gali pakilti iš dugno iki viduriuko. Vis dėlto, vargu ar Maxas Chiltonas sugebės pademonstruoti geresnę formą negu praėjusiais metais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

4e4171530400992b8f9e72d56c9ff


Caterham
Dar net neprasidėjus oficialiems Formulės-1 bandymams, Caterham bolidas buvo peikiamas dėl baisios išvaizdos, o čempionato ekspertai jam iškart įteikė autsaiderio apdovanojimą.
Vargu ar šiemet kas nors pasikeis, nes Caterham neturi stipraus finansinio užnugario, o komandos savininkas ir vadovas nespindi dideliu entuziazmu.
Tiesa, į Formulės-1 čempionatą sugrįžęs Kamui Kobayashi gali kada nors netikėtai „iššauti“.

72dbd2acc436491d43ffdb1185381

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų