Mercedes-AMG
Akivaizdūs šių metų sezono lyderiai. Gamyklinė Mercedes komanda jau po pirmųjų treniruočių ir bandymų pademonstravo nuostabų tempą, kuriam negali prilygti net ir kitos komandos, kurios naudoja Mercedes variklius.
Neoficialūs šaltiniai teigia, kad Mercedes jėgainė išvysto maždaug 75 arklio galiomis daugiau negu Renault ar Ferrari varikliai. Ši gandą iš dalies galima patvirtinti, nes iki šiol Mercedes teigė, jog 1.6 litro turbininis motoras išvysto maždaug 750 arklio galių, tačiau reali jo galia yra net 900!
Vis dėlto yra daug neatsakytų klausimų. Mercedes iki šiol nežino ar naujasis variklis bus patikimas visą 2014m. sezoną. Pavyzdžiui, kvalifikacijos laimėtojas Lewisas Hamiltonas, vakar įvykusių lenktynių nebaigė dėl techninių problemų.
Ferrari
Ferrari gerbėjams šis sezonas turėtų būti labai svarbus. Kol S.Vettelis bando išspręsti bolido problemas, vienas realiausių kandidatų šiemet iškovoti čempiono titulą yra Fernando Alonso. Daugelis greičiausiai pasakytų - Jau laikas gauti aukso medalį, nes daugeliui Ferrari gerbėjų ir pačiam Fernando Alonso įgriso nuolatos būti antroje vietoje.
Tiesa, palyginus su Mercedes ar Williams, Ferrari jiems šiek tiek nusileidžia. Vis dėlto, raudonieji bolidai turi vieną kozirį - patikimumą. Tuo tarpu didžiausia problema išliko nuo praeitų metų sezono. Naujasis bolidas nėra toks greitas.
Tikėkimės, kad Ferrari komandos vadovo žodžiai nėra tik iš piršto laužti, nes Kimis tikrai nepakęs dar vieno prasto bolido.
Lotus
Žiniasklaida šiai ekipai buvo negailestinga. Prasta finansinė padėtis, inžinieriai paliekantys komandą : Jamesas Allisonas, Ericas Boullier. Tai tik keli žmonės. Vis dėlto, brangiausias perlas buvo Kimis Raikkonenas, kuris pakankamai gabią komandą paliko dėl stabilesnės finansinės padėties.
Šiemet komandos garbę gins Romainas Grosjeanas ir Pastoras Maldonado. Du labai emocionlūs ir kartais liežuvio už dantų nelaikantys pilotai, ypač Pastoras Maldonado, kuris praėjusiais metais keikė savo komandą, o šiemet gali tik su pavydu stebėti kaip Felipe Massa „praskrenda“ pro Lotus.
McLaren
Naujas komandos vadovas, naujas ir ambicingas pilotas ir gerokai patobulintas bolidas šiemet tituluotai Formulės-1 komandai turėtų padėti išlipti iš duobės.
Pirmieji rezultatai tikrai džiugina. Abudu McLaren komandos piltai pirmose Australijos GP lenktynėse užlipo ant apdovanojimų pakylos. Tai yra labai stiprus pareiškimas kitoms komandoms, kurios viso pasiruošimo metu bandė lygiuotis į praėjusių metų lyderius.
McLaren šiemet taip pat naudoja Mercedes variklius, kaip ir Williams. Jeigu viskas eisis kaip sviestu patepta, naujasis McLaren komandos narys iš Danijos gali tapti labai realiu pretendentu į čempionus.
Force India
Force India šiemet bandymų metu sugebėjo nuvažiuoti 762 ratus. Tai nėra labai daugi, tačiau nėra ir labai mažai. Ryškiomis spalvomis nudažytų bolidų komanda taip pat naudoja vokiškus Mercedes variklius, tačiau jų rezultatai nėra tokie stulbinantys.
Kol kas komandos bolidai prilygsta vidutiniokams. Nors bolidas yra pakankamai patikimas, tačiau jam trūksta greičio. Panašią problemą turi ir Ferrari.
Sauber
Sauber kaip ir kitos „mažos“ komandos, turėjo nemažai finansinių problemų. Vis dėlto, specialistų pasiryžimas ir noras pagerinti komandos rezultatus davė skanių vaisių.
Pasibaigus pirmosios šių metų sezono lenktynėms, Sauber ekipos pilotai užėmė dvyliktą ir trylikta vietas. Šiek tiek geriau už tiesioginius konkurentus iš Marussia, tačiau ne taip gerai.
Šiemet komandai atstovauja Adrianas Sutilas ir Estebanas Gutierrezas.
Toro Rosso
Toro Rosso kartu su savo sesute Red Bull, šiemet naudoja problematiškus Renault variklius. Tiesa, pirmųjų bandymų ir treniruočių metu, Toro Rosso komandos bolidai pademonstravo neblogą formą, tačiau techniniai sunkumai užkirto kelią išbandyti bolidą pilnavertiškai.
Vis dėlto, atrodo, kad Toro Rosso kartu su Red Bull sugebėjo išspręsti daugumą problemų, kurios kėlė nerimą ne tik šioms komandoms. Nors Red Bull bolidai demonstruoja geresnę formą, tačiau vakarykštėse lenktynėse finišo tiesiąją kirto abudu Toro Rosso bolidai.
Įdomu ar šiemet jaunasis rusas sugebės pateisinti jam keliamus lūkesčius.
Williams
Šis sezonas šiais komandai gali būti pats geriausias per pastaruosius penkis metus. Komanda pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Martini Racing ir į savo gretas prisiviliojo buvusį Ferrari ekipos pilotą Felipe Massa.
Po labai permainingų dešimties metų, komanda greičiausiai pagaliau pradėjo stotis ant kojų. Naujoji Mercedes jėgainė yra viena iš priežasčių, kuris padėjo ekipai įsiveržti tarp lyderių.
Daugybės liaupsių nusipelnė ir Felipe Massa, kuris treniruočių metų pademonstravo puikų tempą ir sugebėjo neatsilikti nuo gamyklinės Mercedes komandos.
Williams ekipai šis sezonas yra labai svarbus. Turbūt net pats svarbiausias per dešimt metų. Šiemet Williams bolidai gali būti greitesni už Ferrari, o tai tikrai sugadintų nuotaiką Fernando Alonso.
Marussia
Nors Marussia yra Ferrari klientė, jos likimas yra labai panašus į kitų komandų, kurios naudoja prancūziškas jėgaines. Tiesa, rusiškų šaknų turinčios komandos progresas yra žymiai lėtesnis už Red Bull ar Toro Rosso.
Jeigu Renault išspręs savo problemas, Marussia gali pakilti iš dugno iki viduriuko. Vis dėlto, vargu ar Maxas Chiltonas sugebės pademonstruoti geresnę formą negu praėjusiais metais.
Caterham
Dar net neprasidėjus oficialiems Formulės-1 bandymams, Caterham bolidas buvo peikiamas dėl baisios išvaizdos, o čempionato ekspertai jam iškart įteikė autsaiderio apdovanojimą.
Vargu ar šiemet kas nors pasikeis, nes Caterham neturi stipraus finansinio užnugario, o komandos savininkas ir vadovas nespindi dideliu entuziazmu.
Tiesa, į Formulės-1 čempionatą sugrįžęs Kamui Kobayashi gali kada nors netikėtai „iššauti“.