Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Toyota“ šių metų ilgųjų nuotolių čempionatui skiria žymiai daugiau dėmesio negu kitos komandos. Ne tik dėl padidėjusios konkurencijos, bet ir dėl noro dar kartą laimėti WEC čempionatą ir galbūt tapti prestižinių Le Mano 24 valandų lenktynių laimėtoju.
Japonijos automobilių gamintojas šiandien pristatė atnaujintą, šių metų sezonui paruoštą „TS040“ lenktyninį bolidą. Palyginus su praėjusiais metais naudotu automobiliu, naujasis turi šiek tiek pakitusią priekinę dalį ir turi keletą naujų aerodinamiką pagerinančių kėbulo detalių. Pasak „Toyota“ kompanijos atstovų, gale sumontuotas naujo dizaino spoileris labai praverčia tokiose lenktynių trasose kaip Le Manas.
„Toyota“ šiais metais ilgųjų nuotolių lenktynėse dalyvaus su dvejais bolidais, kuriuos vairuos Anthony Davidsono, Sebastienas Buemi, Kazuki Nakajima, Alexas Wurzas, Stephane Sarrazinas ir Mike'as Conway.
O dabar pati įdomiausia dalis - variklis. „TS040“ bus komplektuojamas su hibridine jėgaine. Atnaujintas praėjusių metų WEC čempionato laimėtojas turės 3.7 litro, 8 cilindrų benzininį variklį, kuriam kompaniją palaikys du elektriniai motorai.
Bendras hibridinės jėgainės pajėgumas sieks 1000 arklio galių!
„Toyota“ šių metų ilgųjų nuotolių čempionatui skiria žymiai daugiau dėmesio negu kitos komandos. Ne tik dėl padidėjusios konkurencijos, bet ir dėl noro dar kartą laimėti WEC čempionatą ir galbūt tapti prestižinių Le Mano 24 valandų lenktynių laimėtoju.
Japonijos automobilių gamintojas šiandien pristatė atnaujintą, šių metų sezonui paruoštą „TS040“ lenktyninį bolidą. Palyginus su praėjusiais metais naudotu automobiliu, naujasis turi šiek tiek pakitusią priekinę dalį ir turi keletą naujų aerodinamiką pagerinančių kėbulo detalių. Pasak „Toyota“ kompanijos atstovų, gale sumontuotas naujo dizaino spoileris labai praverčia tokiose lenktynių trasose kaip Le Manas.
„Toyota“ šiais metais ilgųjų nuotolių lenktynėse dalyvaus su dvejais bolidais, kuriuos vairuos Anthony Davidsono, Sebastienas Buemi, Kazuki Nakajima, Alexas Wurzas, Stephane Sarrazinas ir Mike'as Conway.
O dabar pati įdomiausia dalis - variklis. „TS040“ bus komplektuojamas su hibridine jėgaine. Atnaujintas praėjusių metų WEC čempionato laimėtojas turės 3.7 litro, 8 cilindrų benzininį variklį, kuriam kompaniją palaikys du elektriniai motorai.
Bendras hibridinės jėgainės pajėgumas sieks 1000 arklio galių!