Tarptautinės autosporto tarybos posėdyje, kuris šiandien įvyko Naujajame Delyje, priimtos 2012 metų „Formulės-1“ sportinio ir techninio reglamento pataisos.
Techninis reglamentas
Visi ECU standartinių sureguliavimų parametrai ir kontrolės, kuri anksčiau buvo nustatoma atskira direktyva, parametrai dabar įtraukti į techninio reglamento atitinkamus paragrafus.
Reglamentas griežtai apriboja išmetimo sistemos konfigūraciją, kad išmetimo dujos turėtų minimalią galimybę paveikti bolido aerodinamiką.
Avariniai jungikliai kokpito viduje, skirti trasos darbuotojams ypatingu atveju, bus pažymėti specialiomis spalvomis. Saugos šoninėms struktūroms bus atliekami papildomi smūgio bandymai.
Sportinis reglamentas
Norint praeiti visų etapų privalomus smūgio bandymus, nauji bolidai negalės dalyvauti priešsezononiuose bandymuose.
Maksimalus lenktynių rengimo laikas neturi viršyti keturių valandų, kas leis užfiksuoti jų laiką sustabdymo metu, kuris kartais užtrukdavo iki aštuonių valandų.
Prieš grįžtant į techninio aptarnavimo juostą saugos automobiliui, visi lenktynininkai, atsilikę ratu, gali jį aplenkti, taip užimdami pozicijas peletono pabaigoje, kad lenktynių atnaujinimo metu netrukdytų kovoti greitesniems bolidams.
Bolidai, kurie lenktynių sustabdymo metu buvo boksuose, galės lenktynių atnaujinimo metu užimti pozicijas, atitinkančias lenktynių sustabdymo metu.
Lenktynininkams neleidžiama išvažiuoti už trasos be akivaizdžių priežasčių – kirsti posūkius išvažiavimo iš boksų rate arba apšilimo rate laiko ir kuro taupymo sumetimais.
Pilotai negali grįžti į lenktyninę trajektoriją (iki kito posūkio), jeigu jie palieka ją gindami poziciją nuo varžovo atakų. Sezono metu leidžiama viena trijų dienų bandymų serija – anksčiau bandymai buvo uždrausti.
Teisėjų sprendimų, kurie negali būti skundžiami, sąrašas surinktas į vieną vietą – anksčiau jie buvo išmėtyti po visą reglamentą. Penktadienį lenktynininkai gali naudoti kiek nori skirtų padangų komplektų, o ne tik tris, kaip anksčiau.