„AutoTyrimų“ duomenimis, gautais išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis, 2011 m. Lietuvoje vidaus poreikiams įregistruoti 12'849 nauji lengvieji automobiliai (M1 ir N1) arba 73% daugiau negu 2010 m. (7'414 vnt.). Būtent šie skaičiai geriausiai atspindi šalies vidaus rinkos būklę. Čia iš bendro naujų registruotų automobilių skaičiaus yra atimti visi per 121 d. išregistruoti automobiliai, kurie buvo reeksportuoti. Taip išregistruoti 2'209 automobiliai arba 15% 2011 m. bendros registravimo apimties. Kalbant apie 2010 m. registravimą, reeksportas siekė 1'492 vnt. (17%).
Vertinant tik registravimą vidaus poreikiams, 2011 m. pagal markes pirmavo „Volkswagen“ (2'111 vnt., +129%), „Nissan“ (1'454 vnt., +213%), „Peugeot“ (1'196 vnt., +28%), „Toyota“ (1'078 vnt., +19%) ir „Skoda“ (938 vnt., +49%). Lyginant su bendruoju registravimu, čia markių rikiuotė nedaug pasikeitė, išskyrus „Fiat“ smukimą per 8 pozicijas. Įdomu ir tai, kad beveik visos markės, išskyrus tik neatstovaujamas ir egzotiškas, 2011 m. padidino savo įregistruotų automobilių apimtį. Nuosmukį patyrė tik „Mazda“ (-32%), „Lada“ (-21%), „Chevrolet“ (-8%) ir „Lexus“ (-1%).
Reikia pastebėti, kad organizuotas reeksportas per 121 d. iš esmės pilnai pasibaigia, išskyrus vieną specialų atvejį, liečiantį „Peugeot“. Čia ypatybė ta, kad „Peugeot“ automobilių importuotojas (UAB „Liondoros automobiliai“) kartu yra ir pats stambiausias šių automobilių savininkas, kuriam 2011 m. teko 91% naujų šios markės automobilių (1'276 vnt. iš 1'398 vnt.). Taigi, po kurio laiko šie automobiliai išregistruojami, tačiau kai kuriais atvejais tai užtrunka ilgiau nei metus. Panašu, kad šie automobiliai reeksportuojami dar neišregistruoti, nes vargu ar kuris nors klientas lauks metus ar dar ilgiau, arba pardavėjas įšaldys savo pinigus tokiam ilgam laikotarpiui.
Žiūrint pagal šio tyrimo metodiką, per 121 d. išregistruoti tik 202 iš 1'398 (14%) per 2011 m. įregistruotų naujų „Peugeot“ automobilių, tačiau įvertinant ir vėliau išregistruotus, bendra „Peugeot“ reeksporto apimtis pasiekia 1'269 vnt., o tai sudaro net 91% visų šios markės automobilių, ir tai gali būti dar ne pabaiga. Naudojant tokį verslo modelį, vietiniai pirkėjai tampa kaip ir nereikalingi. Taigi, įvertinant šį „Peugeot“ efektą, 2011 m. reeksporto dalis išauga iki 22% bendros registravimo apimties.
Reikia pastebėti, jog dėl tyrimo metodikos ypatybių (t.y. stebimo išregistravimo per 121 d.) galutiniai registravimo vidaus poreikiams rezultatai natūraliai „pavėluoja“ keturis mėnesius.