Marcelo Herrmannas Tellesas, Jorge Paulo Lemannas ir Carlosas Alberto Sicupira
Turtai: 9,1 milijardo, 17,8 milijardo ir 7,9 milijardo JAV dolerių
Prekės ženklai: „Budweiser“, „Stella Artois“, „Hoegaarden“, ‚Burger King“, „Heinz“ ir kiti
Trys Brazilijos verslininkai pradėjo dirbti kartu aštuntajame dešimtmetyje. 1998 metais jie už 675 milijonų dolerių „Credit Suisse First Boston“ pardavė savo investicinį banką „Banco Garantia“. 2001 metais Brazilijos alaus gamybos kompanijos „Brahma“ ir „Antarctica“ susiliejo į vieną holdingą „AmBev“, o vadovavo susijungimui būtent ši trijulė. Vėliau buvo dar vienas sandoris – 2004 metais susijungė „AmBev“ ir belgų „Interbrew“, kompanija gavo „InBev“ pavadinimą. 2008 metais „InBev“ prisijungė ir amerikiečių korporaciją „Anheuser-Busch“. „Anheuser-Busch InBev“ tapo stambiausiu alaus gamintoju pasaulyje (apie 200 prekės ženklų) su 40 milijardų dolerių pajamomis ir 150 milijardų dolerių rinkos kapitalizacija.
2010 metais J. Lemanno ir jo partnerių investicinė kompanija „3G Capital“ išpirko greito maisto restoranų tinklą „Burger King“, o 2013 metais kartu su Warreno Buffetto „Berkshire Hathaway“ įsigijo „Heinz“.
Leonardo Del Vecchio
Turtai: 15,3 milijardo JAV dolerių
Prekės ženklai: „Ray-Ban“, „Oakley“
Būdamas septynerių L. Del Vecchio po savo tėvo mirties buvo išsiųstas į vaikų namus. Po mokyklos jis atėjo dirbti į fabriką, kuri gamino automobilių detalių formas ir akinių rėmelius. O 1961 metais, kai jam sukako 26-eri, jis įkūrė „Luxottica“. Dabar jo tėvynėje, Italijoje, L. Del Vecchio vadina akinių karaliumi. Jo įkurta „Luxottica“ – stambiausias pasaulyje akinių nuo saulės ir akinių su dioptriomis gamintojas.
Stefanas Quandtas, Susanne Klatten ir Johanna Quandt
Turtai: 11,9 milijardo, 14,3 milijardo ir 10,6 milijardo JAV dolerių
Prekės ženklas: „BMW“
47 metų amžiaus Stefanas ir 51-erių Susanne – investuotojo Herberto Quandto (mirė 1982 metais), kuris išgelbėjo „BMW“ nuo bankroto ir „Daimler-Benz“ pardavimo, vaikai. Jų mama Johanna dirbo Herberto sekretore ir asmenine asistente, o vėliau tapo jo trečia žmona. Šeimai priklauso apie 47 proc. „BMW“ akcijų, o Stefanas ir Susanne įeina į automobilių koncerno direktorių tarybą.
Lee Kun-hee
Turtai: 13 milijardų JAV dolerių
Prekės ženklas: „Samsung“
71 metų amžiaus Lee Kun-hee – trečias „Samsung“ įkūrėjo Lee Byung-chullo sūnus. Savo darbą „Samsung Group“ Lee Kun-hee pradėjo 1968 metais, kai jam buvo 26-eri, o 1987 metais, po tėvo mirties, pradėjo vadovauti šiam Korėjos pramonės konglomeratui. „Businesweek“ duomenimis, metinės „Samsung Group“ pajamos prilygsta 17 proc. Pietų Korėjos BVP. Konglomerato deimantas – „Samsung Electronics“, užimtas 14 vietą „Fortune“ žurnalo stambiausių pasaulio korporacijų reitinge. 2009 metais Lee Kun-hee buvo lygtinai nuteistas trejiems metams laisvės atėmimo ir gavo daugiau nei 90 milijonų dolerių baudą už kompanijai padarytą žalą, tačiau vėliau Pietų Korėjos prezidentas suteikė jam malonę. 2012-2013 metais Lee Kun-hee teko atsimušinėti nuo kitų Lee Byung-chullo palikuonių teisinių pretenzijų, kurie reikalavo savo dalių „Samsung Group“ kompanijoje. Kol kas jam pavyko išsaugoti savo pozicijas.
Alejandro Santo-Domingo Davila
Turtai: 11,7 milijardo JAV dolerių
Prekės ženklai: „Miller“, „Grolsch“, „Pilsner Urquell“ ir kiti
Julio Mario Santo-Domingo, Kolumbijos milijardieriaus ir alaus magnato, sūnus. 2005 metais A. Santo-Domingo iškeitė kontrolinį Kolumbijos alaus gamybos kompanijos „Bavaria“ paketą į dalį jungtiniame holdinge „SABMiller“, kuris tapo antru pagal dydį alaus gamintoju pasaulyje su daugiau nei 34 milijardų JAV dolerių pajamomis 2013 finansiniais metais. Alejandro tapo kompanijos vadovu po savo tėvo ir brolio mirčių.
Charlene de Carvalho-Heineken
Turtas: 11 milijardų JAV dolerių
Prekės ženklas: „Heineken“
Dar viena palikuonė šiame sąraše: 59 metų Charlene – vienintelė olandų verslininko Alfredo Heinekeno dukra ir kompanijos įkūrėjo Gerardo Heinekeno proanūkė. Jai priklauso apie 25 proc. visame pasaulyje žinomo alaus gamintojo, o jos vyras, investicijų bankininkas Michaelas de Carvalho, įeina į direktorių tarybą.
Gerardas ir Alainas Wertheimeriai
Turtai: 8 milijardai dolerių
Prekės ženklas: „Chanel“
Broliams Alainui ir Gerardui Wertheimeriams priklauso „Chanel“. Kompaniją 1909 metais įkūrė jų senelis Pierre‘as, kuris pamažu išpirko savo partnerės Gabrielle Chanel (kurią geriau žinome kaip Coco) dalį. Be rūbų „Chanel“ parduoda kvepalus, kosmetiką, papuošalus ir laikrodžius. Alainas, gyvenantis JAV, yra kompanijos valdybos pirmininkas, o Gerardas, gyvenantis Šveicarijoje, vadovauja kompanijos laikrodžių padaliniui. Abu broliai labai užsisklendę savyje, niekada neduoda interviu.