Vairuotojų skonis ir automobilių pasirinkimo įpročiai – nepaprastai subjektyvus dalykas. Vieniems patinka sportiški bolidai, kurių pagreitis ir galingų motorų riaumojimas priverčia širdį plakti gerokai dažniau. Kiti kelius skrodžia šeimyniniais vienatūriais, tretiems reikia automobilio, su kuriuo nebūtų sudėtinga išsukti iš asfaltuotų kelių. Tačiau kartais pasitaiko keistuolių, kurių transporto priemones net sunku apibūdinti. Dažniausiai šie ekstravagantiškų kūrėjų gaminiai būna visai nepraktiški, tačiau apie juos rašo spauda ar rodo televizija. Siūlome užmesti akį į 20 tokių transporto priemonių.
Prieš metus Niujorko automobilių parodos lankytojai galėjo grožėtis ne tik įspūdingiausiais Šiaurės Amerikos rinkai skirtais automobiliais, bet ir keliais važinėti tinkamu lėktuvu – „Terrafugia Transition“ pristatomas būtent kaip keliais važinėti galintis lėktuvas, o ne skraidantis automobilis.
„Ferdinand GT3 RS“ šiuo metu eksponuojamas Austrijos Linco mieste įsikūrusiame Šiuolaikinių menų muziejuje. Šiuo metu tai yra pati lengviausia ir mažiausiai gamtai kenkianti variacija legendinio „Porsche“ modelio 911 tema. Tai žmogaus raumenų jėga varomas aparatas, mat po legendinio „Porsche“ modelio linijomis slepiasi velomobilis.
Tai standartiniai „Mercedes-Benz“. Tiksliau, standartinė čia tik techninė automobilių dalis. O automobilių kėbulas čia padengtas „Swarovski“ akmenimis.
Šis „Mini Cooper“ visai nemenkas – jis stipriai ištemptas, jame yra šeši ratai ir šešios vietos. Pati keisčiausia automobilio įrangos dalis – gale įkurdinta sūkurinė vonia.
Tai septyniems turistams skirtas velomobilis „Velovisit“. Labai keista, tačiau praktiška transporto priemonė – su linksma kompanija pasivažinėti įdomiausiomis Paryžiaus vietomis visai smagu.
Kas sakė, kad dviračio išrasti jau negalima? Čia kasdienė jaunos Šanchajaus gyventojos transporto priemonė, kurią ji pagamino vienam dizaino konkursui.
Kriketas Indijoje itin populiarus. Tad kriketo lazdos formos automobilio šeimininkas Indijoje irgi visuomet būna apsuptas gausybės žmonių.
Tai „Project P.U.M.A.“ – riedžio ir įprasto automobilio hibridas. Beje, šią transporto priemonę kūrė ne šiaip koks keistuolis, o „General Motors“ ir „Segway“.
Biliardo stalas? Tikrai taip. Ir jis gali važiuoti visai solidžiu 45 kilometrų per valandą greičiu.
Tai ne apleistas daugiabučio kiemo vaiduoklis. Tai meninė instaliacija, kurią sukūrė Vankuverio menininkai skelbdami apie miesto parkų atnaujinimo programą.
Lengvas motociklas čia atrodo kaip tikras meno kūrinys. Motociklą milžinišku vabzdžiu darbininkas iš Bankoko pavertė per dvejus metus.
Čia vėl užfiksuotas kelių kompanijų bendradarbiavimo pavyzdys. „Ford“ ir „Lego“ bendro darbo rezultatas – natūralaus dydžio visureigis „Explorer“ iš kaladėlių.
Ką pasakytumėte apie milžinišką moterišką batelį? Keistuolis iš Indijos juo važinėja kiekvieną dieną. „Bate“ sumontuotas motorolerio variklis.
Ir vėl dizainerių konkurso rezultatas. Elektrinis triciklas būtų gana įprasta transporto priemonė Kinijoje, tačiau šio egzemplioriaus kūrėjai savo darbo vaisių „aprengė“ rutulio formos kėbulu.
Rūpinatės gamta? Tuomet jums šis žydų išradėjo kūrinys turėtų patikti – dviratis pagamintas iš perdirbto kartono.
Atsinaujinantys ištekliai populiarūs ir Afrikoje – šio automobilio kėbulas pagamintas iš pinto palmės plaušo.
Tai improvizacija „Lamborghini Reventon“ tema. Labai tiktų Batmeno personažui. Kinų fermeris šį automobilį pagamino iš seno „Volkswagen Santana“.
Šį motociklą sukūręs vengrų traktorininkas – tikras meistras. Savo kūrinį jis pagamino iš medžio. Kaip vengras pasakoja savo bloge, medinis motociklas visai sėkmingai rieda jau dvejus metus.
Šis „Fiat“ važiuoti negali, bet jame puikiausiai galima atšaldyti alų.
Ką pasakytumėte apie šį motociklą? Jo autorius – ūkininkas iš Kinijos. Panašu, kad jis turėjo labai daug atsarginių traktorių dalių. Tačiau turėtumėte sutikti, kad jo kūrinys atrodo tikrai monumentaliai.