Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Niekada negirdėjote ir neregėjote tokio modelio? Turbūt tik dėl to, kad jų buvo pagaminta vos 19 vienetų. Ir jų kaina gerokai didesnė negu kiti Chevrolet modeliai. Vienas puikiai atrestauruotas egzempliorius yra parduodamas
eBay aukcione. "Buy it now" kaina 179 000 dolerių.
Pasak legendos, 1969 metais Don Yenko atsitraukė nuo Camaro modelių 12-ai metų. Tačiau 1981 metais, jam taip patiko naujieji varikliai, kad jis nusprendė vieną iš jų "įsodinti" į antrosios kartos Camaro. Taigi, 350 V8 variklis, kurio arklio galių skaičiaus nežino niekas, tačiau tai tikrai daugiau nei standartiniame Z-28, buvo "apgyvendintas" pasirinktame kėbule. Pasak pardavėjo tai ko gero vienas iš pačių paskutinių Yenko sukurtų šedevrų.
Nepaisant šios išskirtinės istorijos, šis automobilis yra nuvažiavęs truputį mažiau nei 30 000 mylių, o nemažai iš jų "prisuko" smalsūs žurnalistai, rašę apie šį automobilį. Pirkėjas gaus automobilį, pilną atliktų darbų sąrašą ir pačio pono Don Yenko pasirašytą laišką.
Niekada negirdėjote ir neregėjote tokio modelio? Turbūt tik dėl to, kad jų buvo pagaminta vos 19 vienetų. Ir jų kaina gerokai didesnė negu kiti Chevrolet modeliai. Vienas puikiai atrestauruotas egzempliorius yra parduodamas
eBay aukcione. "Buy it now" kaina 179 000 dolerių.
Pasak legendos, 1969 metais Don Yenko atsitraukė nuo Camaro modelių 12-ai metų. Tačiau 1981 metais, jam taip patiko naujieji varikliai, kad jis nusprendė vieną iš jų "įsodinti" į antrosios kartos Camaro. Taigi, 350 V8 variklis, kurio arklio galių skaičiaus nežino niekas, tačiau tai tikrai daugiau nei standartiniame Z-28, buvo "apgyvendintas" pasirinktame kėbule. Pasak pardavėjo tai ko gero vienas iš pačių paskutinių Yenko sukurtų šedevrų.
Nepaisant šios išskirtinės istorijos, šis automobilis yra nuvažiavęs truputį mažiau nei 30 000 mylių, o nemažai iš jų "prisuko" smalsūs žurnalistai, rašę apie šį automobilį. Pirkėjas gaus automobilį, pilną atliktų darbų sąrašą ir pačio pono Don Yenko pasirašytą laišką.