Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šis 1967 metų gražuolis Chevrolete Corvette priklausė pirmajam žmogui pabuvojusiam mėnulyje - Neilui Armstrongui. Šis automobilis priklausė astronautui šeštojo dešimtmečio pabaigoje.
Pirmą kartą Armstrongas šiuo autmobiliu pasvažinėjo 1966 metų gruodžio 15 dieną. Floridoje įsikūrę Jim Rathman Chevrolet nusprendė padidinti šių automobilių pardavimus. Šiam tikslui jie sumanė lizingu parduoti automobilius astronautams. Sąlygos buvo tokios - astronautas gaudavo naują Chevrolet ir važinėdavo juom metus, po to pristatęs automobilį atgal į parduotuvė gaudavo naują analogą. Tiesą pasakius, nors šis automobilis ir buvo grąžintas dileriams, tačiau juo buvo važinėjama daugiau nei metus.
Sekantis savininkas buvo NASA darbuotojas, kuris naudojo įš automobilį iki 1981 metų rugsėjo. Tada savininkas nusprendė pastatyti automobilį į specialiai jam pritaikyto klimato garažą. Taip šis automobilis vėliau atiteko paskutiniam jo savininkui.
Deja, šis modelis nėra visisškai originalus, vienas iš savininkų nusprendė praplatinti ratų arkas (darbai taip ir nebaigti), taip pat pakeitė karbiuratorius, išmetimo sistemą ir vandens pompą. Šiuo metu automobilis pardavinėjamas aukcione ir jo kaina jau pasiekė 250 000 dolerių.
Tikimės, kad naujasis savininkas šį modelį atrestauruos kaip įmanoma kokybiškiau :)
Šis 1967 metų gražuolis Chevrolete Corvette priklausė pirmajam žmogui pabuvojusiam mėnulyje - Neilui Armstrongui. Šis automobilis priklausė astronautui šeštojo dešimtmečio pabaigoje.
Pirmą kartą Armstrongas šiuo autmobiliu pasvažinėjo 1966 metų gruodžio 15 dieną. Floridoje įsikūrę Jim Rathman Chevrolet nusprendė padidinti šių automobilių pardavimus. Šiam tikslui jie sumanė lizingu parduoti automobilius astronautams. Sąlygos buvo tokios - astronautas gaudavo naują Chevrolet ir važinėdavo juom metus, po to pristatęs automobilį atgal į parduotuvė gaudavo naują analogą. Tiesą pasakius, nors šis automobilis ir buvo grąžintas dileriams, tačiau juo buvo važinėjama daugiau nei metus.
Sekantis savininkas buvo NASA darbuotojas, kuris naudojo įš automobilį iki 1981 metų rugsėjo. Tada savininkas nusprendė pastatyti automobilį į specialiai jam pritaikyto klimato garažą. Taip šis automobilis vėliau atiteko paskutiniam jo savininkui.
Deja, šis modelis nėra visisškai originalus, vienas iš savininkų nusprendė praplatinti ratų arkas (darbai taip ir nebaigti), taip pat pakeitė karbiuratorius, išmetimo sistemą ir vandens pompą. Šiuo metu automobilis pardavinėjamas aukcione ir jo kaina jau pasiekė 250 000 dolerių.
Tikimės, kad naujasis savininkas šį modelį atrestauruos kaip įmanoma kokybiškiau :)