Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Perkant sportišką automobilį visada kiekvienas turime konkrečius reikalavimus. Vieni nori galiniais ratais varomo automobilio, kiti mažo ir lengvai tobulinamo, o treti... na tiesiog ieško kažko įdomaus.
Vienas įdomesnių projektų visada buvo MINI arba pono Byno automobilis. Aišku klasikiniai MINI labiau pasirenkami kitokiems tikslams negu modifikavimams, tačiau atsiranda ir tokių veikėjų, kurie mėgsta juos perdaryti.
Šis egzempliorius yra vienas iš tokiu. Kaip pats šeimininkas šį automobilį vadina "PROMotive MINI", kuris naudoja Yamaha R1 variklį, kuris išvysto 170 arklio galių. Tad įsivaizduokite koks jausmas turėtų užplūsti kai variklis pasiekia 12,500 sūkių per minutę? Hell Yeah.
Šeimininkas teigia, jog tai yra vienas greičiausiu priekiniais ratais varomų automobilių, o ir ginčytis ties šiuo faktu būtų sunku.
Perkant sportišką automobilį visada kiekvienas turime konkrečius reikalavimus. Vieni nori galiniais ratais varomo automobilio, kiti mažo ir lengvai tobulinamo, o treti... na tiesiog ieško kažko įdomaus.
Vienas įdomesnių projektų visada buvo MINI arba pono Byno automobilis. Aišku klasikiniai MINI labiau pasirenkami kitokiems tikslams negu modifikavimams, tačiau atsiranda ir tokių veikėjų, kurie mėgsta juos perdaryti.
Šis egzempliorius yra vienas iš tokiu. Kaip pats šeimininkas šį automobilį vadina "PROMotive MINI", kuris naudoja Yamaha R1 variklį, kuris išvysto 170 arklio galių. Tad įsivaizduokite koks jausmas turėtų užplūsti kai variklis pasiekia 12,500 sūkių per minutę? Hell Yeah.
Šeimininkas teigia, jog tai yra vienas greičiausiu priekiniais ratais varomų automobilių, o ir ginčytis ties šiuo faktu būtų sunku.