Gruodžio 19 d. spaudoje pasirodė informacija, kad UAB „15 minučių“, leidžianti nemokamą laikraštį „15min“ Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, keičia taktiką. „Pradėsime leisti nemokamą savaitinį leidinį“, – sako „Schibsted Lietuva“ vadovas Tomas Balžekas.
Šis savaitraštis, pakeisiantis iki šiol gyvavusį laikraštį, bus nacionalinis leidinys, kurio platinimas išsiplės į septynis didžiuosius Lietuvos miestus (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Panevėžys, Šiauliai, Alytus, Marijampolė). Nemokamas leidinys bus leidžiamas vieną kartą per savaitę ir platinamas penktadienį bei šeštadienį. Numatomas leidinio tiražas – 100 000 vnt., puslapių skaičius – 32–40. Kiekvieną mėnesį tiražas bus audituojamas bendrovės „Ernst&Young Lietuva“.
Permainos laukia ir kitų „Schibsted“ grupės leidinių – uždaromas žurnalas „Privatu“, o „Būrėja“ ir „Naujoji medicina“ arba bus parduoti, arba uždaryti.
„Kadangi keičiame leidinio koncepciją, dalis darbuotojų bus atleidžiama, dalis samdoma naujų. Mes su darbuotojais bendraujame ir atvirai pasakojame, kaip viskas bus ir kodėl taip bus“, - situaciją komentavo „Schibsted Lietuva“ vadovas T. Balžekas.
Kiek konkrečiai darbuotojų bus atleidžiama, kiek samdoma naujų, T. Balžekas atskleisti nenorėjo.
„Schibsted Media Group“ yra norvegų kapitalo listinguota bendrovė, kurioje dirba per 7 500 darbuotojų. Lietuvoje „Schibsted Media Group“ įmonių grupei priklauso UAB „Žurnalų leidybos grupė“ (ŽLG), leidžianti žurnalus „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Edita“ ir kt., UAB „15 minučių“, leidžianti laikraštį „15 min“, ir UAB „15 min“, valdanti portalą 15min.lt, taip pat UAB „Plius“, prižiūrinti ir tvarkanti skelbimų portalus autoplius.lt, domoplius.lt bei plius.lt, knygų leidykla „Laisvos valandos“, kuri yra ŽLG padalinys.
Per vienuolika šių metų mėnesių, „Schibsted“ Lietuvos įmonių apyvarta siekė 37,5 mln Lt, pernai atitinkamu laikotarpiu apyvarta buvo 34 mln. Lt.