Pirmasis prie „Norma M30“ bolido vairo sėdęs Gustas pripažino, kad buvo šiek tiek nedrąsu. 5 L V8 Nissan variklio, pasiekiančio 420 AG ir 550 Nm varomas tik 900 kg sveriantis prototipas nėra labai lengvai suvaldomas. O kai tai darai dar nepilnai po naktinio lietaus išdžiuvusioje trasoje su „slick“ tipo padangomis, menkiausia klaida gali baigtis labai liūdnai. Bet lenktynininkas klaidų nedarė, o su kiekvienu įveiktu ratu stabiliai greitėjo, o tai džiugino komandos inžinierius. Per pietus trasoje drėgmės beveik nebeliko ir visi lenktynininkai gavo naują užduotį – naujomis padangomis apautą bolidą priversti važiuoti kaip įmanoma greičiau ir stabilų greitą tempą išlaikyti kuo ilgiau.
„Pirmo važiavimo metu neturėjau progos išbandyti visų „Norma“ galimybių. Bet jau pirmuose antro važiavimo ratuose pajutau, kad automobilis manęs klauso, pradedu jį jausti vis geriau ir geriau. Labai nustebino efektingas aerodinamikos elementų veikimas. Kuo greičiau važiuoji, tuo didesnė prispaudžiamoji jėga, automobilis tiesiog prisisiurbia prie asfalto. Kremonos trasa nėra labai sudėtinga, bet yra vienas labai greitas posūkis, kuriame ir pajauti kaip veikia visi tie sparnai ir sparneliai, kuriais automobilis aplipdytas. Akys sako, kad to posūkio pilnu pajėgumu neįveiksi, bet automobilis įrodo, kad yra visai kitaip. Labai geras jausmas. Po važiavimo peržiūrėjome visus duomenis ir net nustebau, kad greičiausiame rate tiesiosios pabaigoje greitis siekė 246 km/val. Nelabai tas greitis ir jaučiasi, labiau jauti šonines ir išilgines jėgas, veikiančias posūkiuose ir stabdyme. Elektronika fiksavo iki 2,8 G šonines apkrovas ir 2 G stabdymo metu. Galėjau dar šiek tiek pagreitėti, daugiau „išsukti“ variklį, bet nesinorėjo be reikalo rizikuoti technika“, - savo įspūdžiais dalinosi jaunasis lenktynininkas, komandą nustebinęs profesionalumu.
„Oregon team“ gerai įvertino lietuvio pasirodymą ir pasiūlė tapti komandos nariu 2019 metų sezone. Europos Le Mano Serijos lenktynių komandose yra po 3 lenktynininkus, o kiekvienos varžybos trunka 4 valandas. 2019 metais lentynės vyks žymiausiose Europos trasose: Paul Ricard (Prancūzija), Monzoje (Italija), Barselonoje (Ispanija), Silverstone (Didžioji Britanija), Spa Francorchamps (Belgija), Portimao (Portugalija). Beje, nuo 2015 metų rengiamose ELMS lenktynėse lietuviškų pėdsakų apstu.
Nuo pat pirmojo sezono čia lenktyniauja lietuvio Daliaus Steponavičiaus komanda „Speed Factory Racing“, už kurios automobilio vairo sėdėjo Dainius Matijošaitis. Ar pamatysime G.Grinbergą su „Oregon Team“ kombinezonu spręsis netrukus. „Komandos inžinieriai labai gyrė Gustą, aš ir pats mačiau, kad greičiu jis nenusileido kartu testavusiems kitų komandų profesionalams. Žinoma, vien sugebėjimo greitai važiuoti ELMS neužtenka.
Kai trasoje vienu metu startuoja 40 ir daugiau LMP2, LMP3 ir GT klasių automobilių, kurių greičiai skirtingi, atsiranda daug papildomų profesionalumo faktorių. Tai ir sugebėjimas greitai aplenkti lėtesnį GT, praleisti greitesnį LMP2, tuo pačiu metu neleisti aplenkti savo kategorijos varžovui. Viskas išmokstama, bet reikės nemažai treniruočių įvairiose trasose. Visa tai reikalauja nemažų finansinių investicijų, kurių tikiuosi atrasime.