Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
E klasė, palyginus netgi su senesniu W124, yra rūdžių kalnas, o kėbulas, kaip žinia, yra brangiausia automobilio detalė... Pūva tikrai ne prasčiau už japonus. Gaila, kad P607 nebuvo universalo kėbulu, šiaip puikus automobilis.
@LT Seni pirkčiau Pežo 608 jei tik toks būtų, nes zjbs mašina. Turiu F10 5 serija 2012 metų sedaną ir aišku negalima lyginti, bet Pežas 607 buvo kažkas kito ir tikrai patogiausią mašina kurią teko turėti.
Nu su Mitsubishi, Nissan, Opel ar tuo labiau Kia lyginti Mersa tai nelabai logiska ;)
O siaip LT labai populiarus Passat, tik irgi su Mersu nelyginsi
Geras straipsnis, įdomus apsišviesti tiems mas nelabai žino. Manau šiek tiek tinkamesnis apibūdinimas būtų 5 serijos ir E klasės priešininkai.

Daug gerų bandymų iš šių gamintojų, daugeliui pritrūko ženkliuko.

Pežas 607 viena iš geriausių turėtų mašinų, labai komfortiška, maloni vairuoti, pakankamai patikima. Tuo laiku gražaus ir išskirtinio dizaino.
@Lukas Del 5 jo.. Ir lietuviu pamegtas labai :D Turbut tikrai daugiau ju nei E Mersu, bet 607 cia labiau su S klasej, tik iki Merso dar toli, buvo toks 406 atrodo is Peugeot
@Hm... Nu taip 607 tikrai ne S klasė, nėra ką ir lyginti, bet ir kaina ne tame segmente.
Sakyčiau 607 yra tarp E ir S klasės, kokybė ir surinkimas atitinka E klasei, o dydis šiek tiek atsilieka nuo S.

Manau iš visų Pežų, šitas yra Prancūziškas tankas, kuris pagal fr standartus gan aukštos kokybės. 2.2hdi 98kw praktiškai nemirtingas, tik aišku jau šiais laikais stipriai atsilieka ir net mažesnės mašinos su 1.6 varikliais yra dinameškesni.

P.S. prisiminkim, kad MB kokybė 2000-ųjų pradžioje buvo sušlubavusi, todėl Pežas pasistengė ir +- susilygino su savo 607.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų