13. Agent Provocateur — "Fleurs du Mal" Ši reklama puikiai tinka internetui. Seksualių apatinio trikotažo gamintojai Agent Provocateur yra žinomi savo provokuojančiomis reklamomis. Kaip ir tikėtasi, ši reklama ne tik pulsuoja erotika, tačiau geba ir šokiruoti. Jeigu žiūrite darbe, įsitikinkite, kad prijungtos ausines.
12. LG Electronics — "So Real It's Scary"
2012 metų internete viesulu praskridusi reklama. LG Electronics, nusprendė įrodyti, kad jų ekranai tokios geros kokybės, kad įmontavus juos į lifto grindis bus galima sukelti šoką juo besinaudojantiems žmonėms.
11. Dirt Devil — "The Exorcist"
Netikėtai praktiškas egzorcizmo išaiškinimas.
10. Heart & Stroke Foundation of Ontario — "Heart of Darkness"
Reklama teigia - širdies masažo dėka tampame nemirtingi...
9. The Meth Project — "The Deep End"
Socialinė reklama orientuota į paauglių metamfetaminines patirtis.
8. Fragile Childhood — "Are You a Monster When You're Drunk?"
Dar viena socialinė reklama parodanti kokiais vaikų akyse tampa alkoholikai tėvai.
7. Axe — "Hot Girl vs Zombie"
Provokuojanti Axe reklama apie merginos pažintį su zombiu. Axe efektas toks stiprus, kad baisiausias košmaras virsta didžiausia aistra.
6. Nike — "Chainsaw"
Žymusis siaubo filmų veikėjas - grandininiu pjūklu savo aukas dorojantis kaukėtas nedorėlis paprasčiausiai nespėja paskui NIKE bateliais apsiavusią auką.
5. Activision — "Call of Duty: Black Ops Zombie Labs Rezurrection"
Kompiuterinio žaidimo reklama, kuri parodo daug puikių būdų ištaškyti zombius.
4. Frezza — "Gas Chamber"
"Blogas kvapas žudo". Indonezijos blogo kvapo naikintojų reklama bando įrodyti, kad šį teiginį reiktų suprasti pažodžiui.
3. Snickers — "Halloween Grocery Store Lady"
Pamėkliška moteriške persirengę vaikai bando "įtikinti" savo mamą, kad ji nupirktų saldainių.
2. Barnados — "Break the Cycle"
Tūkstančiai žmonių taip gyvena, kol kas kažkas to nesustabdo.
1. Techland / Deep Silver — "Dead Island"
Ši originali kompiuterinio žaidimo reklama parodys šiurpinančią šeimos dramą, tačiau istorija bus pradėta rodyti nuo pabaigos. Tokiu būdu tik pačioje pabaigoje paaiškėja kas iš tiesų nutiko.