Jei naujos kartos „Shelby GT500“ išvystantis 662 AG galią jums yra nepakankamai greitas automobilis „Ford“ su partneriu „Shelby“ visuomet yra pasiruošę tokiems reikliems klientams ir laiko šventa pareiga papildyti sportiškiausių modifikacijų gamą dar galingesniu modeliu.
2012 m. Niujorko automobilių parodoje „Shelby“ pristatė to paties GT500 pagrindu parengtą 1000 modifikaciją, o šių metų renginys buvo pasirinktas, kaip vieta, kurioje bus pristatyta dar beprotiškesnė „1000 S/C“ versija, išvystanti neįtikėtiną 1200 AG galią.
Variklis buvo pertvarkytas iš pagrindų, todėl 2013 m. „Mustang 1000 S/C“ versijoje to tūris nuo 5,4 litro išaugo iki 5,8 litro. Motoras paveldėjo senojo agregato sustiprintus stūmoklius, švaistiklius ir alkūninį veleną, taip pat mechaninį kompresorių ir optimalią visų „vidurių“ temperatūrą užtikrinančią aušinimo sistemą.
Siekiant užtikrinti, kad tokios žvėriškos galios automobilį bus įmanoma nukreipti reikiama kryptimi arba esant poreikiui sustabdyti, 2013 m. „Shelby Mustang 1000 S/C“ gavo reguliuojamą pakabą ir efektyvesnius stabdžius. Apie priklausomą galinę pakabą nieko neužsimenama, taigi galime įtarti, kad ji liko nepakeista nepaisant 119,300 eurų (412 tūkst. litų) siekiančios automobilio kainos.
Dinamikos charakteristika kol kas neskelbiama. Nors tai yra galingiausias istorijoje gatvėms skirtas „mucle car“ tipo automobilis, daliai „Mustang“ gerbėjų turbūt kirba mintis apie galimybę už mažesnę sumą įsigyti GT500 arba vikresnį „Boss 302“, o kainų skirtumą išleisto automobilio modifikavimui.
Toks projektas greičiausiai leistų sutaupyti krūvą pinigų, tuo pat metu sukonstruojant automobilį pagal savo poreikius. Toks variantas gali būti aktualus dar ir todėl, kad bus pagaminta tik 100 egzempliorių.