• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Arminas Jasikonis yra žymiausias ir daugiausiai pasiekęs Lietuvos motociklų sporto atstovas. Šiemet jis varžosi pasaulio motokroso čempionato MXGP galingiausių motociklų MX1 klasėje bei po 11 etapų užima 16 vietą.

Arminas Jasikonis yra žymiausias ir daugiausiai pasiekęs Lietuvos motociklų sporto atstovas. Šiemet jis varžosi pasaulio motokroso čempionato MXGP galingiausių motociklų MX1 klasėje bei po 11 etapų užima 16 vietą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Assomotor Honda“ komandos narys randa laiko varžyboms ir Lietuvoje – įtemptame MXGP tvarkaraštyje radęs laisvą savaitgalį, jis sudalyvavo pirmame „Nissan Lietuvos motociklų kroso čempionato“ etape bei parodė konkurentams, ko vertas pasaulio čempionato dalyvis – nugalėjo abiejuose savo klasės važiavimuose.

REKLAMA

Belgijoje gyvenantis ir kone kas antrą savaitgalį į MXGP varžybas keliaujantis A. Jasikonis rado kelias minutes savo įtemptoje dienotvarkėje bei atsakė į keliolika trumpų klausimų.

– Arminai, kelių metų būdamas išsikraustėte iš Lietuvos?

– Kažkur apie 12...

– Ar gyvenant Lietuvoje ir daugiausia dėmesio kreipiant į vietines varžybas, įmanoma pasiekti pasaulinį lygį?

REKLAMA
REKLAMA

– Ne.

– Ar turite sportininko idealą?

Ricky Carmichealas, amerikietis.

– Koks šių metų tikslas sporte?

– Didelio tikslo šiemet neturiu, tiesiog rinkti taškus pasaulio čempionate. Kiekvienas varžybas važiuoti stabiliai.

– Koks ilgalaikis tikslas sporte?

– Pasaulio čempionato sezono įskaitoje patekti tarp trijų geriausių.

– Ar norėtumėte išbandyti jėgas Dakaro ralyje?

– Kol kas ne.

– Kokia buvo didžiausia paties patirta trauma?

– Manau, pernai metais išniręs klubas.

– Ar mokėtumėte pats suremontuoti motociklą – pvz. pakeisti galinį ratą, grandinę?

– Taip, tokius dalykus moku.

– Lietuvoje tarp motokroso čempionato etapo ir MXGP Latvijoje važinėjote visureigiu „Nissan X–Trail“. Koks yra paties kasdien naudojamas automobilis?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

– Lietuvoje naudotas „Nissan“ man labai patiko, tačiau Belgijoje naudoju mikroautobusą.

– Kodėl būtent tokį?

– Šiemet neturiu gero kontrakto ir kartais reikia vežioti motociklą pačiam. Tačiau jeigu turi gerą kontraktą, komanda duoda mechanikus, pristato motociklą kur reikia ir dar duoda automobilį, tuomet mažesnis yra patogesnis.

REKLAMA

– Kokiomis dar veiklomis patinka užsiimti, be motokroso?

– Daug veiklos turiu: mėgstu BMX, važinėju su „trial“ motociklu. Visas aktyvus sportas patinka.

– Koks buvo ilgiausias laiko tarpas, kada nevairavote motociklo?

– Jeigu neskaičiuotume traumų, gal kažkada ir turėjau mėnesio pertrauką.

– MXGP tvarkaraštis labai įtemptas. Kada atostogaujate?

– Tai sudėtinga. Po sezono turi 1–2 savaites ir vėl kimbi į darbus ruoštis artėjantiems metams.

REKLAMA

– Didelis ūgis motokrose – privalumas ar trūkumas?

– 50 ant 50. Yra ir privalumų, yra ir kur ūgis nepadeda.

– Kodėl pasirinktas 27 numeris?

– Anksčiau visada važiavau 77 numeriu, tačiau kai pradėjau važiuoti pasaulio čempionate, 77 buvo užimtas. Rinkausi kuo mažesnį ir tiesiog toks teko. Sakau, kad du kartus septynetas.

– Koks įsimintiniausias momentas karjeroje?

– Pernai metais pasaulio čempionate užimta trečia vieta Portugalijos etape. Tai – pirmas mano podiumas MXGP.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų