Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nors latviui Nikollas Bertans vos 11 metų, jis jau gali pasigirti gana sėkminga karjera kartingų sporte. Išaugęs iš jo, jaunasis talentas nusprendė imtis kažko naujo – pasirinko driftą.
“Gera pradžia – pusė darbo”,- sako lietuvių patarlė. Ja remiasi ir Nikollas – savo pirmąjį bolidą jis užsisakė Rygoje įsikūrusiose ir vienomis geriausių pasaulyje vadinamose “HGK Motorsport” dirbtuvėse. Pirma jaunuolio mašina taps senutis trečios serijos “BMW”, tačiau po lengvo “HGK” įsikišimo, sėstis už jo vairo neatsisakytų nei vienas.
Automobilio kėbulas buvo maksimaliai išlengvintas, sumontuoti saugos lankai, o standartines kėbulo skardas pakeitė itin tvirtos, lengvos, iš kevlaro pagamintos detalės. Ši medžiaga dažniausiai naudojama gaminti neperšaunamas liemenes, neretai sutinkama aviacijoje, yra labai brangi ir geidžiama bet kuriame autosporte. Į preliminariai tonos nesveriantį automobilį buvo sumontuotas V-formos, aštuonių cilindrų, 6,2 litro darbinio tūrio Amerikoje pagamintas atmosferinis variklis, preliminariai generuojantis virš 600 arklio galių.
Latvių meno kūrinys neapsiėjo ir be lietuviškų agregatų. 11-mečio bolide sumontuota pasaulinį pripažinimą jau pelniusi Utenoje pagaminta“Samsonas Motorsport” sekvencinė pavarų dėžė, o kartu su Estijoje gaminamais geriausiais pasaulyje “Wisefab” pakabos elementais, automobilio “prilaikymo” imsis gerai žinomo lietuvio drifterio Aurimo “Odi” Bakšis pagaminti “Feal Suspension” amortizatoriai – šis produktas Rygą pasiekė iš Amerikoje įsikūrusių Aurimo dirbtuvių.
Nors iki drifto sezono pabaigos liko beveik trys mėnesiai, jaunasis Nikollas nekantrauja išbandyti savo svajonių automobilį. Drifto mėgėjai žino, jog “HGK” blogų automobilių negamina, tad dabar belieka laukti, kol latvių talentas atkeliaus į Lietuvos trasas.
Nors latviui Nikollas Bertans vos 11 metų, jis jau gali pasigirti gana sėkminga karjera kartingų sporte. Išaugęs iš jo, jaunasis talentas nusprendė imtis kažko naujo – pasirinko driftą.
“Gera pradžia – pusė darbo”,- sako lietuvių patarlė. Ja remiasi ir Nikollas – savo pirmąjį bolidą jis užsisakė Rygoje įsikūrusiose ir vienomis geriausių pasaulyje vadinamose “HGK Motorsport” dirbtuvėse. Pirma jaunuolio mašina taps senutis trečios serijos “BMW”, tačiau po lengvo “HGK” įsikišimo, sėstis už jo vairo neatsisakytų nei vienas.
Automobilio kėbulas buvo maksimaliai išlengvintas, sumontuoti saugos lankai, o standartines kėbulo skardas pakeitė itin tvirtos, lengvos, iš kevlaro pagamintos detalės. Ši medžiaga dažniausiai naudojama gaminti neperšaunamas liemenes, neretai sutinkama aviacijoje, yra labai brangi ir geidžiama bet kuriame autosporte. Į preliminariai tonos nesveriantį automobilį buvo sumontuotas V-formos, aštuonių cilindrų, 6,2 litro darbinio tūrio Amerikoje pagamintas atmosferinis variklis, preliminariai generuojantis virš 600 arklio galių.
Latvių meno kūrinys neapsiėjo ir be lietuviškų agregatų. 11-mečio bolide sumontuota pasaulinį pripažinimą jau pelniusi Utenoje pagaminta“Samsonas Motorsport” sekvencinė pavarų dėžė, o kartu su Estijoje gaminamais geriausiais pasaulyje “Wisefab” pakabos elementais, automobilio “prilaikymo” imsis gerai žinomo lietuvio drifterio Aurimo “Odi” Bakšis pagaminti “Feal Suspension” amortizatoriai – šis produktas Rygą pasiekė iš Amerikoje įsikūrusių Aurimo dirbtuvių.
Nors iki drifto sezono pabaigos liko beveik trys mėnesiai, jaunasis Nikollas nekantrauja išbandyti savo svajonių automobilį. Drifto mėgėjai žino, jog “HGK” blogų automobilių negamina, tad dabar belieka laukti, kol latvių talentas atkeliaus į Lietuvos trasas.