2 ) Oettinger 3600E
Plačiuose automobilių tobulinimo vandenyse šios kompanijos vardas nėra labai gerai žinomas, tačiau Vokietijoje įsikūrusi kompanija jau daugelį metų tobulina „Audi“ ir „Volkswagen“ markės mašinas. Vis dėlto, kaip ir Tommy Kaira, taip ir „Oettinger“ retkarčiais padarydavo išimčių.
„Oettinger“ 3.0 litrų motoro darbinį tūrį padidino iki 3.6 litro, galią padidino iki 235 arklio galių, maksimalų greitį padidino iki 250 km/val.
Deja, šios kompanijos specialistai neatliko ne vieno išorės pakeitimo, kuris leistų suprasti, jog tai nėra standartinis „W124“ modelis.
3 ) Boschert B300-24C Biturbo
Apie šią išskirtinę automobilio modifikaciją rašėme, tad jeigu turite šiek tiek daugiau laiko, siūlome keliauti štai
čia.
4 ) Renntech E600
Amerikiečiai dievino galingus ir patikimus „Mercedes Benz“ sedanus, todėl nenuostabu, jog „Renntech“ buvo viena pirmųjų kompanijų pasaulyje pradėjusi krapštytis prie „W124“ sedano.
Štai ši „Renntech“ specialistų versija turėjo 5.0 litrų, 8 cilindrų motorą, kuris pajėgdavo išvystyti maždaug 400 arklio galių.
5 ) Koenig Specials E 300 Twin Turbo
Netradiciniu požiūriu į automobilius garsėjančios kompanijos specialistai, devintame dešimtmetyje visus nustebino štai šiuo unikumu. Praplatinti sparnai ir ratai buvo tik mažytės smulkmenos, nes daugiausiai pakeitimų buvo atlikta interjere. Šis išskirtinės išvaizdos kupė turėjo televizorių, aukščiausios klasės garso sistemą, telefoną.
Priekyje tūnantis agregatas pajėgdavo pasiekti 345 arklio galias ir leisdavo automobiliui pasiekti 300 km/val. maksimalų greitį.
6 ) Carlsson C35
Jeigu lygintume „Koenig“ ir „Carlsson“ firmų darbus, pastarosios kompanijos automobilis atrodo elegantiškiau ir santūriau. „C35“ buvo sukurtas „300 E“ pagrindu, tačiau turėjo 3.5 litro, šešių cilindrų motorą, naujus slenksčius, priekinį ir galinį buferius, išmetimo sistemą, ratlankius. Trumpai tariant - originalių detalių šiame modelyje liko vos keletas.
7 ) AMG 300 TE 6.0 „Hammer“
Tai turbūt viena beprotiškiausių visiems puikiai žinomo modelio versijų. Tai vienas iš tų automobilių, kuris garažo erdve dalindavosi su egzotiškiausiais pasaulio automobiliais. Pirmoji „Hammer“ versija turėjo 5.6 litro V8, vėliau variklio tūris buvo padidintas iki 5.8 ir 6.0 litrų.
8 ) Mercedes Benz E60 AMG
Laikais, kai „AMG“ dar nepriklausė „Mercedes Benz“ kompanijai, talentingų specialistų dirbtuvėse gimdavo labai įdomūs projektai. Vienas iš jų - „E60 AMG“ arba trumpai tariant - „E500“ pagal „AMG“.
9 ) Brabus E 500 6.9
Retkarčiais, bet tik retkarčiais, vokiečiai sugeba pademonstruoti, jog turi humoro jausmą. Vyrukai iš „Brabus“ į solidžiai atrodantį sedaną įgrūdo 6.9 litro, 12 cilindrų motorą, kuris išvystė 508 arklio galias ir 710 Nm sukimo momentą.
Dabar tik pabandykite įsivaizduoti kaip 1993 metais šis automobilis atrodė bendro naudojimo keliuose, kuriuose didžiąją daugumą eismo dalyvių sudarė pilki „Volkswagen Golf“ ar „Opel Kadett“.
10 ) Brabus E 6.5
Dar vienas beprotiškas „Brabus“ projektas, kuris didžiavosi turėdamas 6.5 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininiu agregatu. V8 tipo variklis išvystė 450 pasiutusių vokiškų arklio galių ir buvo parduodamas tik ištikimiausiems „Brabus“ klientams“.
11 ) Wald 300 TE Q4
Japonijoje gyvenančių „Mercedes Benz“ entuziastų darbas. „Wald“ kompanijos specialistai daugiausiai dėmesio skyrė automobilio išvaizdai : pakeitė priekinį ir galinį buferius, sumontavo naujus slenksčius ir sparnus. Be to, japonai šiek tiek sužemino „Mercedes Benz“ pakabą ir uždėjo naujo dizaino ratlankius.