• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Antrosios „ENEOS 1000 km lenktynių“ dienos, penktadienio, programą pirmieji pradėjo 1000 km maratono dalyviai, suskirstyti į dvi grupes.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip ir prognozuota, greičiai auga sulyg kiekviena treniruote. Nors ketvirtadienio treniruotėse absoliučiai greičiausios komandos – „General Financing – Autopaslauga by Pitlane“, vieną 2682 metrų ilgio trasos ratą nuvažiavusios per 1 min. 12,796 sek., pirmosios grupės lyderiai – „Algirdai Racing Team“ – penktadienį nepagerino, tačiau atsiliko tik per plauką. 1 min. 12,920 sek. – tokį laiką užfiksavo šios ekipos lenktynininkas Ramūnas Čapkauskas.

REKLAMA

Šis rodiklis, per naktį problemų dėl vakar sudaužyto „Aquila SR1“ spoilerio turėjusią komandą, galėtų įkvėpti tolimesnėms batalijoms. Kad ekipos vyrai iš tiesų greiti, jie demonstravo ne kartą, o kad ir bolidas patikimas – jie pasiryžę tai įrodyti šiemet.

1 min. 16.031 sek. – tokį laiką pirmojoje treniruotėje užfiksavo „Baltpol-15min. powered by Oktanas Racig“ lenktynininkai, kurie pranoko „Luktarną“ – 1 min. 19,759 sek.

REKLAMA
REKLAMA

Nors pirmųjų treniruočių rezultatai nuo trasos rekordo – 1 min. 07,046 sek, dar labai tolimi, tačiau niekas nelinkęs lenktynių uvertiūrą artinti prie finalo.

Sportininkų kaitos klausimai, tinkamas bolido nustatymas, būsimų batalijų taktika ir strategija – tai pagrindiniai rūpesčiai, atsakymo į kuriuos ir bando ieškoti komandų sportininkai ir strategai pirmosiose treniruotėse.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nėra abejonių, kad greičiai išaugs iki artimų rekordui, o gal ir rekordinių atrankos varžybose, kurios penktadienį prasidės 17.50 val.

Galutines būsimųjų „ENEOS 1000 km lenktynių“ starto pozicijas greičiausiųjų dešimtukas išsiaiškins „TOP 10 kvalifikacinėse varžybose“, kurioms startas bus duotas 18.30 val.

REKLAMA

Vos pradėję antrąją treniruočių dalį sportininkai buvo priversti ją laikinai nutraukti dėl įvykusios nemenkos avarijos. „Blue Ghost Racing Team“ lenktynininkas Modestas Jakas su X1 klasės „Toyota Celica“ tiesiosios gale dideliu greičiu rėžėsi į trasą juosiančius atitvarus.

Smūgis buvo stiprus, tačiau sportininkas atsipirko sukrėtimu ir patemptu kaklu. Tačiau komanda vargu ar galės startuoti „ENEOS 1000 km lenktynėse“, nes automobilis sumaitotas stipriai.

Po avarijos M. Jakas sakė pajutęs, kad staiga dingo automobilio stabdžiai. Nenorėdamas rėžtis į greta važiavusius lenktynininkus jis pasirinko trasos išorę ir trenkėsi į betoninius atitvarus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų