Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Penktadienio vakarą 1000 km lenktynių trasoje paskutiniai savo varžytuves baigė istorinių automobilių ir „Dzintara Volga“ vairuotojai.
Pirmieji tarpusavio ginčą sprendė vienose 10 ratų varžybose, o „Dzintara Volga“ vairuojantys sportininkai turėjo atlaikyti dvejų lenktynių krūvį su dviejų valandų pertrauka.
Pirmosiose „Dzintara Volga“ taurės lenktynėse, kuriose dalyvauja vien kaimyninės Latvijos sportininkai, sėkmė lydėjo Ainarą Senfeldą, 10 ratų distancijoje sugaišusį 18 min. 18,620 sek.
Antras finišo liniją kirto Normundas Dobumas, nugalėtojui pralaimėjęs 5,517 sek., o trečias – Janis Tomsonas (+49,740 sek.).
Ir antrosiose lenktynėse šis prizininkų trejetukas net nesusikeitė vietomis, tik sportininkai tarsi įsidrąsinę važiavo dar greičiau.
Todėl teisėjai neturėjo vargo suvesdami galutinius lenktynių rezultatus. Palangoje abejų lenktynių laimėtojas A. Senfeldas Latvijos „Dzintara Volga“ taurės įskaitą papildė 150 taškų, o N. Dobumas ir J. Tompsonas - atitinkamai 120 ir 100 taškų, kurie artėjant prie pabaigos šios taurės varžyboms gali būti labai brangūs.
14 vairuotojų kovėsi permainingose istorinių automobilių lenktynėse, irgi radusiose savo vietą 1000 km lenktynių programoje.
Puikią pergalę iškovojo „BMW-WinArt“ vairavęs Artūras Podrabeckis, 10 trasos ratų įveikęs per 15 min. 53,816 sek.
Antrąjį nugalėtojų pakylos laiptelį užėmė Robertas Aukščiūnas, vairavęs „BMW 320iS E30“ ir nuo nugalėtojo atsilikęs 3,816 sek., o trečioji prizinė vieta atiteko irgi kultiniu istorinių automobilių lenktynių tapusiu „BMW e30 320“ vairavusiam Tomui Šutiniui, kuris nuo nugalėtojo atsiliko 7,247 sek.
Klasifikaciją gavo 10 istorinių automobilių vairuotojų, o keturiems finišo pasiekti nepavyko.
Šįkart nefinišavo ir visi trys svečiai iš Didžiosios Britanijos – Mickas, Drew ir Dave Holandai, nors pernai Mickas buvo tapęs analogiškų varžybų nugalėtoju.
Penktadienio vakarą 1000 km lenktynių trasoje paskutiniai savo varžytuves baigė istorinių automobilių ir „Dzintara Volga“ vairuotojai.
Pirmieji tarpusavio ginčą sprendė vienose 10 ratų varžybose, o „Dzintara Volga“ vairuojantys sportininkai turėjo atlaikyti dvejų lenktynių krūvį su dviejų valandų pertrauka.
Pirmosiose „Dzintara Volga“ taurės lenktynėse, kuriose dalyvauja vien kaimyninės Latvijos sportininkai, sėkmė lydėjo Ainarą Senfeldą, 10 ratų distancijoje sugaišusį 18 min. 18,620 sek.
Antras finišo liniją kirto Normundas Dobumas, nugalėtojui pralaimėjęs 5,517 sek., o trečias – Janis Tomsonas (+49,740 sek.).
Ir antrosiose lenktynėse šis prizininkų trejetukas net nesusikeitė vietomis, tik sportininkai tarsi įsidrąsinę važiavo dar greičiau.
Todėl teisėjai neturėjo vargo suvesdami galutinius lenktynių rezultatus. Palangoje abejų lenktynių laimėtojas A. Senfeldas Latvijos „Dzintara Volga“ taurės įskaitą papildė 150 taškų, o N. Dobumas ir J. Tompsonas - atitinkamai 120 ir 100 taškų, kurie artėjant prie pabaigos šios taurės varžyboms gali būti labai brangūs.
14 vairuotojų kovėsi permainingose istorinių automobilių lenktynėse, irgi radusiose savo vietą 1000 km lenktynių programoje.
Puikią pergalę iškovojo „BMW-WinArt“ vairavęs Artūras Podrabeckis, 10 trasos ratų įveikęs per 15 min. 53,816 sek.
Antrąjį nugalėtojų pakylos laiptelį užėmė Robertas Aukščiūnas, vairavęs „BMW 320iS E30“ ir nuo nugalėtojo atsilikęs 3,816 sek., o trečioji prizinė vieta atiteko irgi kultiniu istorinių automobilių lenktynių tapusiu „BMW e30 320“ vairavusiam Tomui Šutiniui, kuris nuo nugalėtojo atsiliko 7,247 sek.
Klasifikaciją gavo 10 istorinių automobilių vairuotojų, o keturiems finišo pasiekti nepavyko.
Šįkart nefinišavo ir visi trys svečiai iš Didžiosios Britanijos – Mickas, Drew ir Dave Holandai, nors pernai Mickas buvo tapęs analogiškų varžybų nugalėtoju.