Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Jaguar XJ“ (X308) nėra labai senas automobilis. „X308“ kodiniu vardu pavadintas modelis buvo gaminamas nuo 1997 iki 2003 metų, tačiau atrodo, jog anapus Atlanto šių automobilių kainos nėra labai aukštos. Šio „XJ“ savininkas sugebėjo surasti 1999 metų gamybos „Jaguar XJ“ su V8 varikliu už šiek tiek nei 1000 dolerių. Žinant kokį automobilį jis įsigijo, tai yra labai maža suma.
Kas be ko, automobilio stovis buvo ne pats geriausias, tačiau tai buvo vienas iš tų pirkinių, kuris bus panaudotas naujam projektui kaip donoras. Didžiulio darbinio tūrio variklių šalyje gyvena labai daug automanų, kurie siekia įgyvendinti savo svajones ir į tokius modelius kaip „Jaguar XJ“ sumontuoti normalų V8 tipo motorą. Amerikietiškais terminais, normalus V8 turi būti 6.2 litro darbinio tūrio ir turi būti atkeliavęs iš „Chevrolet“ gamyklos.
Karlas, šio projekto autorius, teigia, jog „Jaguar“ į „XJ“ montavo ne patį geriausią 8 cilindrų agregatą. Kadangi šiam modeliui jis turi didžiulę silpnybę, Karlas nusprendė ištaisyti klaidą ir sukurti „Jaguar XJR“ su didžiuliu motoru, mechanine pavarų dėže ir per kraštus besiliejančia charizma. Kaip pasakytų pats Karlas - britiškas „E38“ konkurentas.
Nors pats automobilis kainavo šiek tiek daugiau nei 1000 dolerių, pačio projekto sąmata siekė maždaug 30 tūkst. dolerių. Į šią sumą įeina 6.2 litro variklis, transmisija, ratai, padangos, interjeras, elektros instaliacija, naujas stogas, „BMW X6“ posūkiai sparnuose. Galutinė suma išaugtų jeigu pradėtume skaičiuoti kiek kainavo paruošimas dažymui, dažymas ir keletos gabių specialistų pagalba „lipdant“ šį projektą.
Visgi, viską atperka galutinis rezultatas, kuris atima žadą.
Modifikacijų sąrašas :
„Jaguar XJ“ (X308) nėra labai senas automobilis. „X308“ kodiniu vardu pavadintas modelis buvo gaminamas nuo 1997 iki 2003 metų, tačiau atrodo, jog anapus Atlanto šių automobilių kainos nėra labai aukštos. Šio „XJ“ savininkas sugebėjo surasti 1999 metų gamybos „Jaguar XJ“ su V8 varikliu už šiek tiek nei 1000 dolerių. Žinant kokį automobilį jis įsigijo, tai yra labai maža suma.
Kas be ko, automobilio stovis buvo ne pats geriausias, tačiau tai buvo vienas iš tų pirkinių, kuris bus panaudotas naujam projektui kaip donoras. Didžiulio darbinio tūrio variklių šalyje gyvena labai daug automanų, kurie siekia įgyvendinti savo svajones ir į tokius modelius kaip „Jaguar XJ“ sumontuoti normalų V8 tipo motorą. Amerikietiškais terminais, normalus V8 turi būti 6.2 litro darbinio tūrio ir turi būti atkeliavęs iš „Chevrolet“ gamyklos.
Karlas, šio projekto autorius, teigia, jog „Jaguar“ į „XJ“ montavo ne patį geriausią 8 cilindrų agregatą. Kadangi šiam modeliui jis turi didžiulę silpnybę, Karlas nusprendė ištaisyti klaidą ir sukurti „Jaguar XJR“ su didžiuliu motoru, mechanine pavarų dėže ir per kraštus besiliejančia charizma. Kaip pasakytų pats Karlas - britiškas „E38“ konkurentas.
Nors pats automobilis kainavo šiek tiek daugiau nei 1000 dolerių, pačio projekto sąmata siekė maždaug 30 tūkst. dolerių. Į šią sumą įeina 6.2 litro variklis, transmisija, ratai, padangos, interjeras, elektros instaliacija, naujas stogas, „BMW X6“ posūkiai sparnuose. Galutinė suma išaugtų jeigu pradėtume skaičiuoti kiek kainavo paruošimas dažymui, dažymas ir keletos gabių specialistų pagalba „lipdant“ šį projektą.
Visgi, viską atperka galutinis rezultatas, kuris atima žadą.
Modifikacijų sąrašas :