• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors kai kurie vartotojai teigia nuvargę nuo kompanijos „Apple“ rinkodaros stiliaus, ji toliau išlieka vienu iš stipriausių prekinių ženklų visame pasaulyje, rašoma portale BusinessInsider.com.

REKLAMA
REKLAMA

Prekinio ženklo strategijos bendrovė „CoreBrand“ išleido savo sudarytą įtakingiausių prekės ženklų šimtuką. Nors kompanija „Apple“, pasirodydama pirmajame dešimtuke turbūt nenustebintų nė vieno, pateikiame jums visą sėkmingiausiųjų technologijų įmonių dešimtuką.

REKLAMA

Sudarinėdami reitingą „CoreBrand“ apklausė 10 000 vadovų iš 1000 kompanijų apie penkerių metų laikotarpį. Vadovai prekinius ženklus vertino pagal tai, kaip gerai jie buvo pažįstami skirtingu laikotarpiu su konkrečiais prekiniais ženklais bei kaip kito jų asmeniniai vertinimai.

Pateikiame stipriausiųjų technologijų prekinių ženklų dešimtuką bendrame įtakingiausių prekės ženklų kontekste:

REKLAMA
REKLAMA

10. „eBay“

E-prekybos gigantas įšoko į „CoreBrand“ sąrašą, per pastaruosius kelerius metus šoktelėjęs net per 58 vietas. Šiais metais jis liko 59-tasis tarp įtakingiausių pasaulio prekės ženklų ir 10-asis imant tik technologinius verslus. (59/100)

9. „Samsung“

„Samsung“ išlieka aukštai vertinamas verslo vadovų ir sąraše per pastaruosius metus pakilo per 5 vietas ir šiemet liko 52-asis. (52/100)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

8. IBM

IBM reputacija tarp verslo atstovų yra stabiliai gerėjanti. Per praėjusius metus vertinimas pakilo per 15 šimtuko vietų ir šiemet bendrovė yra 49-oje vietoje. (49/100)

7. „Dell“

„Dell“ per pastaruosius metus nukrito per vieną sąrašo poziciją ir šiemet liko 48-asis. (48/100)

REKLAMA

6. AT&T

„AT&T“ per 2013 m. iš 29-ios vietos nukrito į 33-ąją. (33/100)

5. „Sony“

Nors per penkerius metus kompanija „Sony“ nukrito per 12 pozicijų, bendras vadovų vertinimas išlieka paradoksaliai teigiamas. (31/100)

4. „Yahoo”

Marrisos Mayer vadovaujama kompanija per pastaruosius penkerius metus sąraše pakilo per 44 pozicijas ir šiemet liko 28-oje vietoje. (28/100)

REKLAMA

3. „Google“

Kompanijos „Google“ vertinimas per pastaruosius metus nuo 2008 m. pasikeitė kardinaliai; prekinis ženklas pakilo net per 90 pozicijų. (26/100)

2. „Microsoft“

„Microsoft“ iš top 25 prekinių ženklų pašoko stipriausiai – kompanija, per penkerius metus pakilo per 9 sąrašo pozicijas, šiemet sąraše liko 11-ta. Lyginant su 2008 m. prekinis ženklas pakilo per 34 vietas. (11/100)

1. „Apple“

„Apple“, būdama garsi už savo kūrybiškumą kuriant stipraus prekinio ženklo įvaizdį, šiemet tapo vienintele technologijas vystančia kompanija, kuri pateko į pirmąjį „CoreBrand“ sąrašo dešimtuką. (10/100)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų