Šį mėnesį Londone vykusioje Verslo kelionių ir susitikimų parodoje atlikta apklausa šokiravo oro linijų bendroves, rašo portalas „Business Insider“. 1000 verslo keliautojų buvo paklausta, kuri oro linijų bendrovė turi karščiausią įgulą.
Nors stiuardesės anksčiau buvo priimamos atsižvelgiant į jų išvaizdą, tačiau pastaraisiais metais šios tendencijos pamažu keičiasi. Nepaisant to, tokios oro linijų bendrovės, kaip Richardo Bransono „Virgin Atlantic“ savo reklamose visuomet siekia pabrėžti seksualumą.
Taigi, apklausos nugalėtojais kaip tik ir buvo išrinkta „Virgin Atlantic“ oro linijų įgula, surinkusi 53 proc. visų balsų, antroje liko „Singapore Airlines“ su 18 proc. balsų, trečioje – „Etihad“ bendrovės įgula, už kurią balsavo 12 proc. visų apklaustųjų.