Sportwagon sąvokos autorius
Iki 1984 metais debiutavusio „Jeep Chreokee XJ“ visi amerikietiški visureigiai turėjo dviejų durų kėbulus, sumontuotus ant tvirtos rėminės važiuoklės. Konstruodami „Jeep Cherokee XJ“, inžinieriai panaudojo naujas technologijas ir sumažino automobilio svorį, atsisakydami atskiro rėmo ir integruodami jį į kėbulo konstrukciją. Galinėje automobilio dalyje buvo sutaupyta dar svorio, pasitelkiant stiklo pluoštą bagažinės dangčiui. Taip, sumažinę automobilio konstrukcijos svorį, įrengę keturias duris, „Jeep“ su „Cherokee XJ“ pirmą kartą įdarbino ir Sportwagon savoką kėbului apibūdinti.
Pirmoji elektros jėgainė tarp vidaus degimo variklio ir automatinės pavarų dėžės
„Jeep“ inžinieriai, kurdami naująjį hibridinį „Jeep Wrangler 4xe“, pirmieji rinkoje sukūrė visureigį automobilį, kuriame pilnavertę 4x4 transmisiją suka vidaus degimo variklis ir iškart už jo, prieš automatinę pavarų dėžę, sumontuotas 145 AG elektros variklis. Šiame „Wrangler“ modelyje ant vidaus degimo variklio sumontuotas dar vienas elektros 61 AG galingumo variklis. Jis skirtas vidaus degimo varikliui paleisti, suteikti papildomos galios įsibėgėjant ar krauti bateriją.
Pagrindinis elektros variklis ne tik įgalina automobilį važiuoti vien elektros energija ar krauti bateriją, kuomet automobilis stabdomas, jis taip pat naudojamas vidaus degimo varikliui paleisti, oro temperatūrai nukritus žemiau 10 laipsnių šalčio.