HENNESSEY VIPER VENOM
- Galia - 808
- Sukimo momentas - 1071
- 0 - 100 per 3,1 sekundės
- Maks.greitis - 350 km/val.
JAV įsikūrusi „Hennessey“ šiuo metu tobulina įvairiausių markių automobilius, tačiau anksčiau ši kompanija specializuodavosi tik keliais amerikietiškais modeliais. Vienas iš jų - „Dodge Viper“.
Kuomet pasirodė naujos kartos „Viper“, amerikiečiai buvo labai laimingi. Jie galėjo žaisti su 8,4 litro, 10 cilindrų benzininiu varikliu, kuris su minimaliomis modifikacijomis sugeba išvystyti daugiau nei 800 arklio galių ir 1000 Nm, ir tai nėra riba. Rimtesnių modifikacijų dėka 10 cilindrų variklis gali pasiekti 1500 ar 2000 arklio galių pajėgumą.
CALLAWAY CORVETTE
- Galia - 898
- Sukimo momentas - 1046
- 0 - 100 per 4,1 sekundės
- Maks. greitis - 409 km/val.
Jeigu jums didžiulį įspūdį palieka automobiliai, kurie turi po 500 ar 600 arklio galių išvystančius motorus, „Callaway“ specialistai pasakytų tik vieną - „Oh, that's cute“.
Devintame dešimtmetyje šių dirbtuvių specialistai sukonstravo beveik 900 arklio galių turintį ir daugiau nei 400 km/val. galintį pasiekti automobilį. Tuomet „Bugatti Veyron“ projektas „VAG“ koncerno vadovų galvose dar tik laukė savo eilės.
ABFLUG SUPRA
- Galia - 800
- Sukimo momentas - 850
- 0 - 100 per 4 sekundes
- Maks. greitis - 354 km/val.
„Toyota Supra“ turėjo vieną geriausių kada nors sukurtų benzininių variklių. Šešių cilindrų „2JZ“ iki šiol vertinamas kaip vienas geriausių ir ištvermingiausių motorų pasaulyje.
2001 metais „Abflug“ kompanijos darbuotojai nusprendė į „Toyota Supra“ sumontuoti 3,1 litro „2JZ“ motorą su milžiniškomis turbinomis. To pilnai užteko variklio galią padidinti iki 800 pasiutusių žirgų.
NOVITEC 599 GTB FIORANO
- Galia - 808
- Sukimo momentas - 823
- 0 - 100 per 3,5 sekundės
- Maks. greitis - 345 km/val.
Galima sakyti, jog „Ferrari 599 GTB Fiorano“ yra neseniai pristatyto „Ferrari 812 Superfast“ vyresnysis brolis. Vis dėlto, jeigu lygintume standartinį „599 GTB“ su naujuoju „812 Superfast“, pastarasis jį pranoktų kiekvienoje rungtyje. Tuo tarpu „Novitec“ specialistų patobulintas kupė galėtų labai rimtai pasigalinėti su itin pažangiu „Ferrari“ kupė, kurio kaina siekia 300 000 eurų.
BRABUS T65 RS
- Galia - 800
- Sukimo momentas - 1360
- 0 - 100 per 3,6 sekundės
- Maks. greitis - 330 km/val.
Pasaulis būtų liūdnesnis, jeigu jame nebūtų „Brabus“ automobilių. Ši „Mercedes Benz“ specialistė kartais sugeba perlenkti lazdą, bet ar mes dėl to pykstame? Žinoma, kad ne.
„Brabus“ kūrinys tapo „SL“ modelių flagmanu, kuris sugebėjo pranokti net ir „AMG“ specialistų kūrinius : „SL 63 AMG“, „SL 65 AMG“ ir „Black Series“.
Beje, neoficialių šaltinių teigimu, „Brabus“ specialistai į šį automobilį įdiegė maksimalaus greičio ribotuvą ties 330 km/val. padala. Be jo automobilis galėtų lengvai pasiekti 370 km/val.
SHELBY MUSTANG GT500 SUPER SNAKE
- Galia - 800
- Sukimo momentas - 904
- 0 - 100 per 3,9 sekundės
- Maks. greitis - 330 km/val.
Dar vienas amerikietiškas automobilis, kuris galėtų mesti iššūkį europietiškiems superautomobiliams. Nors pasaulyje yra gausybė „Mustang“ modelių, kurie yra labai greiti, tačiau „Shelby“ kūrinys yra išskirtinis, nes šių dirbtuvių specialistai pakeitė viską ką galėjo : pakabos komponentus, stabdžių sistemą, variklio detales, interjero apdailos medžiagas.
„Shelby“ už šias modifikacijas prašydavo 70 000 dolerių ( automobilį turėjote įsigyti atskirai ).
KOENIG SPECIALS F550
- Galia - 790
- Sukimo momentas - 755
- 0 - 100 per 3,4 sekundės
- Maks. greitis - 355 km/val.
Anksčiau jau minėjome, jog vokiečiai mėgsta greitus automobilius. Būtent dėl šios priežasties „Koenig Specials“ gamindavo tik labai greitus projektus, kurie galėtų pralenkti daugelį standartinių automobilių.
„Ferrari 550“ pagrindu sulipdytas projektas buvo neįtikėtinai brangus, labai retas ir itin greitas. Anuomet jis priklausė pačių greičiausių pasaulio automobilių lygai.
TVR CERBERA SPEED TWELVE
- Galia - 840
- Sukimo momentas - 960
- 0 - 100 per 3 sekundes
- Maks. greitis - 342 km/val.
Britai taip pat turėjo automobilį, kuris lygiavosi su greičiausiais pasaulio automobiliais. Štai šis „TVR“ kompanijos modelis buvo vienas beprotiškiausių britų markės projektų. Kodėl? Nes jie nusprendė į savo populiarų modelį sumontuoti 7,7 litro, 12 cilindrų motorą, o automobilio kėbulą apdėti ekstremaliai atrodančiomis kėbulo detalėmis, kurių dėka automobilis važiuojant didesniu greičiu nenuslysdavo nuo kelio.
AC MK VI GTSR
- Galia - 780
- Sukimo momentas - 1050
- 0 - 100 per 2,8 sekundės
- Maks. greitis - 332 km/val.
Garsiosios „Cobra“ kūrėja - D.Britanijoje įsikūrusi „AC“ vis dar veikia ir į pasaulį kasmet išleidžia po labai mažą skaičių automobilių, tačiau stabiliai veikiantis gamintojas kartais sugeba ir nustebinti. Maloniu siurprizu būtų galima laikyti šį modelį, kuris sveria vos 995 kilogramus ir ilgoje tiesiojoje galėtų aplenkti ne vieną kelis kartus brangesnę mašiną.