„Vulcan“ į priekį skrieja varomas „Aston Martin Racing“ inžinierių sukurtu 7.0 litro V-12 atmosferiniu varikliu. Jėgainė išvysto daugiau nei 800 AG, kurios leidžia pasiekti maksimalų 360 km/val greitį, o visų arklių jėga į galinius ratus perduodama per šešių laipsnių „Xtrac“ sekvencinę pavarų dėžę. Anglies pluoštas yra pagrindinė „Vulcan“ statybinė medžiaga - iš jo nulietas automobilio rėmas, varomasis velenas, „Brembo“ stabdžių diskai - anglies pluošto keraminiai. „Aston Martin“ viduje - vėlgi anglies pluoštas, tai yra, lenktyninės „Recaro“ sėdynės bei vairas su valdymo mygtukais.
Galbūt „Vulcan“ ir netaps labiausiai atsiperkančia investicija , tačiau vien tai, kad tokių automobilių yra vos 24, jau pritrauks kolekcionierių dėmesį. O net ir neturint asmeninės lenktynių trasos naujam pirkiniui išbandyti, tai nėra problema - Jungtinėje Karalystėje veikianti „RML Group“ per tris mėnesius sugeba „Aston Martin“ ugnikalnį pritaikyti ir bendro naudojimo keliams. Už papildomą šešiaženklę sumą „Vulcan“ gali būti pagal modifikuotas pagal individualius poreikius ir drąsiai riedėti gatvėmis.
Visai neseniai „Financial Times“ paskelbė, kad pastarąjį dešimtmetį investicijos į kolekcinius automobilius atsiperka kur kas labiau nei rizikos kapitalo fondai. „Knight Frank Luxury Investment“ šią tendenciją išreiškė skaičiais: kapitalo fondai vidutiniškai siūlo 4,75 ir 7,83 procentų atsiperkamumą atitinkamai per penkerius ir dešimt metų. O štai prieš dekadą įsigyto automobilio vertė galėjo pakilti 161 procentų per penkerius metus, o po dešimties tas pats kolekcijos egzempliorius jau įkainojamas daugiau negu 4,5 karto didesne suma nei ta, už kurią buvo nupirktas. Žinoma, toks staigus vertės pakilimas priklauso ir nuo pradinės kainos bei automobilio modelio, tačiau norint investuoti į pasiutusiai brangius ir išskirtinius automobilius - dabar pats metas.
Šiuolaikiniai ribotos laidos automobiliai greičiausiai taip pat ilgainiui taps vertinga kolekcine investicija, vienas tokių jau rugpjūtį bus pristatytas „Mecum“ aukcione Monterėjuje - tai „Aston Martin Vulcan“. 2015 metais Ženevos automobilių parodoje pristatytas „Vulcan“ skirtas tik lenktynių trasai, o pasaulį išvydo 24 tokie modeliai, juos įsigyti buvo galima už 2,7 milijono eurų ir tik gavus asmeninį gamintojo kvietimą. O dabar aukcione pirkėjams bus siūlomas 11-u serijiniu numeriu pažymėtas britiškas sportinis bolidas, kurio pradinė kaina, kaip manoma, bus apie 3 mln. eurų.
Visai neseniai „Financial Times“ paskelbė, kad pastarąjį dešimtmetį investicijos į kolekcinius automobilius atsiperka kur kas labiau nei rizikos kapitalo fondai. „Knight Frank Luxury Investment“ šią tendenciją išreiškė skaičiais: kapitalo fondai vidutiniškai siūlo 4,75 ir 7,83 procentų atsiperkamumą atitinkamai per penkerius ir dešimt metų. O štai prieš dekadą įsigyto automobilio vertė galėjo pakilti 161 procentų per penkerius metus, o po dešimties tas pats kolekcijos egzempliorius jau įkainojamas daugiau negu 4,5 karto didesne suma nei ta, už kurią buvo nupirktas. Žinoma, toks staigus vertės pakilimas priklauso ir nuo pradinės kainos bei automobilio modelio, tačiau norint investuoti į pasiutusiai brangius ir išskirtinius automobilius - dabar pats metas.
Šiuolaikiniai ribotos laidos automobiliai greičiausiai taip pat ilgainiui taps vertinga kolekcine investicija, vienas tokių jau rugpjūtį bus pristatytas „Mecum“ aukcione Monterėjuje - tai „Aston Martin Vulcan“. 2015 metais Ženevos automobilių parodoje pristatytas „Vulcan“ skirtas tik lenktynių trasai, o pasaulį išvydo 24 tokie modeliai, juos įsigyti buvo galima už 2,7 milijono eurų ir tik gavus asmeninį gamintojo kvietimą. O dabar aukcione pirkėjams bus siūlomas 11-u serijiniu numeriu pažymėtas britiškas sportinis bolidas, kurio pradinė kaina, kaip manoma, bus apie 3 mln. eurų.