Sausio 21 dieną NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti skraidančios vadavietės IL-22.
Orlaivis skrido tarptautine oro erdve iš pagrindinės Rusijos dalies virš Baltijos jūros į Kaliningrado sritį be skrydžio plano ir be įjungto radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio su Regioniniu skrydžio valdymo centru (RSVC) nepalaikė.
Praėjusį ketvirtadienį NATO naikintuvai skrido atpažinti žvalgybinį rusų orlaivį IL-20, kuris iš Kaliningrado eksklavo skrido į pagrindinę Rusijos dalį.
Jis skrido be įjungto radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšį su RSVC palaikė.
Sausio 24 dieną NATO lėktuvai skrido atpažinti transportinį lėktuvą IL-76. Šis iš pagrindinės Rusijos dalies skrido į Kaliningradą su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, be skrydžio plano, radijo ryšį su RSVC palaikė.
Tą pačią dieną naikintuvai skrido atpažinti naikintuvo SU-27, kuris pakilo iš Kaliningrado eksklavo ir į jį grįžo.
Orlaivis skrido be įjungto radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Taip pat atpažintas keleivinis orlaivis TU-134, kuris tarptautine oro erdve iš pagrindinės Rusijos dalies skrido į Kaliningrado sritį be skrydžio plano, su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su RSVC palaikė.
Sausio 26 dieną NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti iš Kaliningrado į pagrindinę šalies dalį skridusio transportinio lėktuvo IL-76.
Pastarasis skrido su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, be skrydžio plano, radijo ryšį su RSVC palaikė.
Aljanso oro policijos misija Baltijos šalyse vykdoma iš Lietuvos ir Estijos.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!