• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Statybų bendrovei „YIT Lietuva“ prieš dvi savaites pradėjus 6,2 mln. eurų vertės Tarandės tunelio Vilniaus rajone statybą, magistralėje Vilnius–Panevėžys nuo ketvirtadienio keičiasi eismo tvarka, BNS informavo valstybinių kelių valdytoja bendrovė „Via Lietuva“.

Statybų bendrovei „YIT Lietuva“ prieš dvi savaites pradėjus 6,2 mln. eurų vertės Tarandės tunelio Vilniaus rajone statybą, magistralėje Vilnius–Panevėžys nuo ketvirtadienio keičiasi eismo tvarka, BNS informavo valstybinių kelių valdytoja bendrovė „Via Lietuva“.

REKLAMA

Kaip anksčiau rašė BNS, ties 10-tu automagistralės kilometru bus uždarytos abi eismo juostos Vilniaus–Panevėžio kryptimi.

„Via Lietuvos“ teigimu, nuo ketvirtadienio eismas Vilniaus kryptimi šioje automagistralės atkarpoje vyks dubliuojančia gatve – šalia lygiagrečiai esančiu vietiniu keliu dviem juostomis.

Tuo metu penktadienį arba pirmadienį, atsižvelgiant į darbų eigą, bus uždarytos abi eismo juostos Vilniaus–Panevėžio kryptimi, eismas Panevėžio kryptimi pravažiavus „EMSI“ degalinę bus kreipiamas į kairę automagistralės pusę ir vyks dviem juostomis.

Skelbiama, kad naujoji eismo organizavimo tvarka galios iki šių metų rugsėjo, kol bus vykdomi tunelio įrengimo pirmojo etapo darbai, o pradėjus antrąjį etapą, eismas bus perorganizuojamas iš naujo.

Tarandės tunelį numatoma pastatyti iki 2026 metų gegužės. Tunelis bus statomas 300 metrų atstumu nuo „Emsi“ degalinės, važiuojant link Ukmergės.

Pasak Vilniaus rajono savivaldybės, pastačius tunelį padidės transporto pralaidumas rajono bei miesto sandūroje esančiose gyvenvietėse, kurios pastaraisiais metais sparčiai augo.

Didelės spūstys ties posūkiu į Tarandę kasdien piko metu formuojasi jau nuo 2017 metų, kai buvo atidarytas Vilniaus vakarinis aplinkkelis. Įrengus tunelį spūsčių turėtų nelikti arba jos gerokai sumažės, o eismo įvykių rizika taps minimali.

REKLAMA
REKLAMA

2019 metais Vilniaus miesto ir rajono savivaldybės bei „Via Lietuva“ (tuo metu – Lietuvos automobilių kelių direkcija) pasirašė trišalę sutartį, pagal kurią įsipareigojo iki 2024-ųjų įrengti dešinį posūkį su tuneliu po automagistrale ir gretima gatvele prie magistralės. Tuo metu Vilniaus savivaldybė įsipareigojo pastatyti jungiamąjį kelią, o rajono – rekonstruoti Bukiškio Nesvyžiaus gatvę.

REKLAMA

Vis dėlto 2021 metų birželį Vilniaus apygardos teismas tiltų statybų bendrovės „Tilsta“ prašymu laikinai sustabdė tunelio statybos konkursą. Bendrovė prašė pripažinti neteisėtomis konkurso sąlygas arba jas pakeisti taip, kad direkcija sumokėtų už papildomus darbus dėl techninio projekto klaidų, arba konkursą nutraukti ir skelbti jį iš naujo.

2022 metų balandį Lietuvos Aukščiausiasis Teismas konkursą įpareigojo nutraukti galutinai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų