Kolekcijų pristatymus stebėjo ir žinomi žmonės, tarp jų Ingrida Kazlauskaitė, Karolis Murauskas, Beta Rumšienė, Viktorija Malanova ir kt, rašoma pranešime spaudai.
Neįprastu podiumu didžiausiame Lietuvoje rožyne žengė įvairiausių profesijų, amžiaus ir kūno sudėjimo moterys. Renginio organizatorės Inesa Uktverienė ir Kristina Parachomikienė netradicinį modelių pasirinkimą grindžia siekiu griauti stereotipus ir moterų nusistatytas nepagrįstas ribas. „Pristatymo modeliais tampa skirtingų kartų moterys, įvairiausių sričių atstovės – nuo studenčių iki stambių verslų savininkių. Stengiamės į šventę suburti ne tik profesionalius modelius, bet ir visas, norinčias išbandyti naują amplua, nes kiekviena moteris yra nuostabi ir verta podiumo tiek tiesiogine, tiek perkeltine prasme“, – teigė organizatorės.
Tokią idėją itin palaiko televizijos laidų vedėja, „TV pagalbos“ žurnalistė Gerda Žemaitė, nustebinusi žiūrovus nuotakos įvaizdžiu. „Idėja tiesiog nuostabi! Kiekviena moteris, nepaisant amžiaus ar kūno sudėjimo, yra verta podiumo. Mes visos norime puoštis, būti gražios ir pasitikėti savimi. O dėl to, kad esame skirtingos, tik įdomiau. Apskritai, daug pasaulyje gerai žinomų prekių ženklų modeliais kviečia būti vyresnes ir apkūnesnes moteris. Ir, manau, tai labai gerai“, – sakė G. Žemaitė.
Dalyvauti renginyje žinomą moterį paskatino ir noras palaikyti lietuvių kūrėjus, kurių darbais itin žavisi. „Pastebėjau, kad lietuviai labai talentingi kūrėjai, daug dėmesio skiria kokybei. Man labai patinka keletas lietuviškų prekių ženklų, jų drabužius ir aksesuarus be galo mėgstu. Turbūt apie trečdalį mano garderobo sudaro lietuvių kurti rūbai. „Kūrybos podiumo“ renginiuose atradau ne vieną mane žavintį prekių ženklą“, – kalbėjo Gerda.
Podiumu žengė ne vien moterys – pirmąkart tokio vaidmens ėmėsi populiarus tinklaraštininkas Alex Monaco. Jis tapo vienu iš vestuvinės kolekcijos pristatymo modelių. „Esu gavęs tokių pasiūlymų ir anksčiau, tačiau netikėjau kūrėjais, kurie prašė eiti podiumu. Bet šis kartas kitoks. Sužinojęs, kas pristatys savo kolekcijas, supratau, kad privalau dalyvauti šiame renginyje“, – sakė žinomas vyras.
Jį itin žavi kelių lietuvių dizainerių, tarp jų ir Kęstučio Lekecko, kūryba. Renginyje A. Monaco puošė būtent K. Lekecko kurtas tvarus kostiumas iš kolekcijos „Re-created“, už kurią kūrėjas buvo įvertintas aukso medaliu pasaulinio lygio konkurse „A’ Design Award & Competition“, kasmet pritraukiančiame apie 50 tūkst. dalyvių iš viso pasaulio. Šis apdovanojimas yra didžiausias, prestižiškiausias ir įtakingiausias dizaino srities apdovanojimas pasaulyje, rodantis dizaino produkto išskirtinumą, itin aukštą kokybę.
„Mane visada domino drabužių kūrėjai, dizaineriai, tačiau į juos žiūrėjau kitaip. Mane labiau įkvėpė jų užsispyrimas, būdai siekti tikslų. Tai suteikia tikėjimo savo darbuose“, – sakė A. Monaco.
Jo manymu, visiems pradedantiesiems kūrėjams ir norintiems sukurti sėkmingus verslus svarbu mokytis tikslų siekimo paslapčių. „Dažnai girdime sakant, kad svarbiausia – atrasti savo tikslą, hobį ar aistrą, tačiau kas iš to, jei nežinai, kaip siekti tikslų? Todėl skatinu žmones mokytis to ir stengiuosi jiems padėti“, – kalbėjo tinklaraštininkas.
Paklaustas apie aprangos svarbą vyrui kuriant įvaizdį, A. Monaco teigė: „Vyrui nereikia prižiūrėti savęs taip, kaip tai daro Madonna. Tačiau privaloma būti pasitempusiam. Būtent pasitempę vyrai sulaukia moterų dėmesio. Mažai kas supranta, kad vyro sėkmė priklauso nuo to, ar jis yra pasitempęs dvasiškai, intelektualiai ir išoriškai.“
„Kūrybos podiume“, kurio dekoracijomis pasirūpino „Velvet“, savo kolekcijas pristatė seserys Edita Gajauskienė („Maži dideli“) ir tautodailininkė Elvita Šeputaitė, taip pat Renata Marcinkevičienė, „Romarikos šilko namai“ kartu su Veliuonos kultūros centru, Daiva Piličiauskienė („Daiva kuria“), Edita Baranovič („Mėnulio ežerai“) su savo mokinėmis Aurelija Okunyte, Vilte Lumpickaite, Brigita Juzėnaite ir Viktorija Lukošiūte, gėlių dizainerė Aurelija Vainauskaitė-Zapasnikė kartu su papuošalų kūrėja Svetlana Šliževičiene („AteNora Accessories“).