Automobilis su autovežiu buvo pargabentas į Kauną. Paulius teigia, kad dėl to nebuvo su juo susitarta – įmonė tiesiog pranešė, kad automobilis bus atgabentas tokiu būdu. Tiesa, „UniPark“ atstovė teigia, kad ši sąlyga buvo suderinta su savininku.
Iš grąžinto BMW lašėjo tepalai ir kilo problemų su automobilio elektronika. Žinomam vyrui kilo įtarimų, kad automobiliu galėjo būti naudotasi, todėl iškart kreipėsi į autoservisą, kuriame buvo atlikta nuodugni apžiūra.
Apžiūra parodė, kad rasti automobilio trūkumai atsirado anksčiau nei jam atvykus į „Unipark“ aikštelę ar transportavimo metu.
Po to, kai automobilis buvo grąžintas jo savininkui, naujienų portalas tv3.lt dar kartą susisiekė su „UniPark“ vykdančiąja direktore Egle Šimkevičiene.
Kodėl buvo nuspręsta kliento automobilį į Kauną vežti ant autovežio?
Tai buvo suderinta su automobilio savininku ir siekiant maksimaliai tausoti kliento automobilį.
Kaip ši problema galėjo atsirasti automobilio saugojimo metu?
Ar ši problema yra įsisenėjusi, ar atsirado saugojimo metu aiškinasi šio modelio automobilių importuotojai. Jie savo įvertinimą pateiks mums ir klientui.
Ar dažnai saugomi automobiliai yra paliekami plovykloje per naktį?
Tada, kai to reikia kokybiškai atlikti paslaugą.
Ar tai pirmas atvejis, kai saugojimo metu dingsta automobilis?
Automobilis nebuvo niekur dingęs. Jo buvimo vieta visą laiką buvo žinoma.
Teko matyti žmonių atsiliepimus, kad „UniPark“ darbuotojai automobilius naudoja ir savoms reikmėms. Ar iš tiesų yra buvę tokių atvejų kompanijoje?
Tokių atvejų nėra buvę. Kiekvienoje aikštelėje yra kameros, ir mes matome automobilio judėjimą. Pati bendrovė tokių pranešimų nėra gavusi.
Darbuotojai nežinojo, kur yra mašina
Primename, kad prieš porą dienų „TV pagalbos“ veterinaras Paulius Morkūnas dalinosi nuotaikingomis akimirkos iš atostogų su šeima, tačiau grįžus į Lietuvą jo laukė nemaloni staigmena – iš mokamos stovėjimo aikštelės prie pat Vilniaus oro uosto įėjimo, dingo jų šeimos BMW markės automobilis.
Rugsėjo 16 dieną Paulius išvyko pelnytų atostogų su šeima, kurių metu žadėjo aplankyti tris valstybes: Prancūziją, Italiją ir Ispaniją. Šeimos skrydis buvo suplanuotas iš Vilniaus oro uosto. Kadangi jie gyvena Kaune, į oro uostą jie atvyko su automobiliu, o jį paliko „UniPark“ saugomoje aikštelėje. Jie net negalėjo įsivaizduoti, į kokią situaciją paklius grįžę iš atostogų.
„Nebuvo vietos aikštelėje, todėl mes palikome mašiną brangiausioje vietoje, prie pat įėjimo į oro uostą. Atvažiuoji į aikštelę, palieki automobilį, nueini iki tokios salelės, kurioje palieki rakčiukus, pasirašai sutartį, kol būni išvykęs, jie nuplauna automobilį ir grįžus toje salelėje atsiimi rakčiukus.
Parskridome maždaug apie pusę pirmos valandos nakties. Atėjau iki tos salelės. Joje buvęs žmogus pradėjo kuistis ir sako, kad nėra mano mašinos raktelių. Sakau, kaip nėra, skambinkit kažkam. Sulaukiau atsakymo, kad labai apgailestaujame, nėra automobilio, bet už pusantros valandos jis bus“, – apie kilusią nemalonią situaciją pasakoja „TV pagalbos“ žvaigždė.
Paulius su šeima nusprendė laukti, kol bus atvarytas jų automobilis. Vaikai tuo metu jau buvo prabudę iš miego, verkė. Po pusantros valandos atvažiavo kompanijos darbuotojas, tačiau tuščiomis.
„Sakau, aš jam, o jūs mašiną atvarėte? Sako, ne. O kai paklausiau, kur ji yra, jis pasakė, kad nežino. Vyras sakė, kad tikriausiai kažkas kažkur mašiną pervežė, netyčia paliko ir jis šiuo metu negali mums niekuo padėti“, – pasakoja jis.
Pauliui su šeima buvo pasiūlyta apsistoti pas pažįstamus Vilniuje ir laukti žinių apie jų šeimos automobilį. Tačiau šis sprendimo būdas šeimai netiko: ryte Pauliui ir jo žmonai jau reikėjo būti darbuose, o vaikų laukė močiutė.
Kompanijos darbuotojas prižadėjo, kad ryte automobilis bus Kaune ir Paulius su šeima taksi išvažiavo į Kauną. Tačiau savo automobilio ryte jis ir nesulaukė.
„Ryte jokių žinių nesulaukiau. Dešimt kartų skambinau, bet nieko. Laukti vadybininko, bet dabar susirinkimas ir niekas nieko nežino. Jie patys nieko nežino. Sako, gal plovykloj, gal aikštelėje. Dabar neturime atsakymo, kur ji yra ir kas ją kur paliko“, – sako jis.
Žinomas veterinaras dėl šio įvykio kreipėsi į policiją.
Darbo dienos pabaigoje BMW X5 markės automobilis buvo grąžintas savininkui, tačiau kelios detalės verčia sunerimti. Pauliui buvo pranešta, kad apie 17 valandą, jo automobilis bus grąžintas. Jį autovežiu atvežė iki pat veterinaro namų.
Vykdančioji „UniPark“ direktorė Eglė Šimkevičienė teigia, kad dėl šio incidento kalta žmogiška klaida.
„Kaip p. Paulius Morkūnas minėjo, jis buvo užsisakęs paslaugą „Blic+“ – saugojimo metu mes pasirūpiname automobilio nuplovimu. Apgailestaujame, kad įvyko apmaudi žmogiška klaida užrašant, kada automobilis turėtų būti pristatytas atgal į stovėjimo aikštelę oro uoste. Deja, naktį nepavyko susisiekti su plovykla, kurioje stovėjo p. Pauliaus automobilis, ir perduoti jo savininkui.
Susisiekėme su automobilio savininku ir sutarėme dėl jo pristatymo. Be abejo, visas patirtas išlaidas p. Pauliui kompensuosime. Labai atsiprašome Pauliaus Morkūno ir jo šeimos dėl sukeltų nepatogumų", – komentare teigia ji.