• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Liepos 17-osios popietę „Aurum 1006 km“ dalyviai rinkosi į pačią svarbiausią lenktynių savaitgalio ceremoniją – techninę komisiją. Joje – kruopštūs varžybų teisėjai atliko reikalingą bolidų patikrą ir galiausiai suteikė dalyviams paskutinį ir galutinį palaiminimą, leidžiantį startuoti „Aurum 1006 km“ maratone.

Liepos 17-osios popietę „Aurum 1006 km“ dalyviai rinkosi į pačią svarbiausią lenktynių savaitgalio ceremoniją – techninę komisiją. Joje – kruopštūs varžybų teisėjai atliko reikalingą bolidų patikrą ir galiausiai suteikė dalyviams paskutinį ir galutinį palaiminimą, leidžiantį startuoti „Aurum 1006 km“ maratone.

REKLAMA

Varžybų dalyviai puikiai žino, jog techninėje komisijoje uždegta žalia tėra tik pirmas žingsnis, kuris negarantuoja sėkmingų varžybų. Tai kuo puikiausiai žino šiemet į Palangą sugrįžusi „LG OLED & RIMO Adero“ komanda, kurią praėjusiais metais lydėjo dramatiški įvykiai.

Turėjo ieškoti variklio

Pirmose 2023-ųjų „Aurum 1006 km“ lenktynių treniruotėse puikiai pasirodžiusi „LG OLED & RIMO Adero“ komandą netrukus ištiko nelaimė. Tuomet su TV3.lt portalo žurnalistais kalbėjęs lenktynininkas Mantas Janavičius sakė: „Išgirdome šiokį tokį garsą ir patikrinę nusprendėme, kad reikia keisti variklį“.

REKLAMA
REKLAMA

„Jis šiuo metu yra transportuojamas, turėsime kitą, tik klausimas, ar spėsime į kvalifikaciją. Jei ne, teks visus aplenkti iš galo. Taip, reikėtų iš galo ir pedalui daugiau vietos padaryti, kad jį dar labiau būtų galima spausti. Žinote, kvalifikacijoje laimėti pirmą vietą ir po to laimėti lenktynes yra nuobodu, visi tą gali. Bet pabandykite iš galo“, – juokėsi jis.

REKLAMA

Nors tokį variklį, kokio reikia „LG OLED & RIMO Adero“ komandai pavyko surasti, tačiau tuomet komanda turėjo išspręsti dar vieną logistikos galvosūkį.

„Dabar analizuojami yra visi variantai – transportuoti variklį lėktuvu arba malūnsparniu. Vieną radome Taline, kitas yra Varšuvoje, trečias – Vokietijoje. Kol kas problema yra su pačia logistika, nes pasirodo, kad kai kurios lėktuvų licencijos neleidžia transportuoti tokių daiktų. Būtent dabar laukiu skambučio ir patvirtinimo. Bet mūsų transportas bet kokiu atveju yra pakeliui, bet kokiu atveju variklį turėsime, bet klausimas – per kiek laiko“, – tuomet kalbėjo M. Janavičius.

REKLAMA
REKLAMA

Atvyko apgalvoję visus scenarijus

Kaip ir praėjusiais metais, komandos nariai lenktynėse dalyvaus su „Porsche 911 GT3 Cup“ automobiliu. Vis dėlto, prisiminę praėjusių metų patirtį, „LG OLED & RIMO Adero“ komanda į šiųmetinį maratoną sugrįžo apgalvojusi kone visus įmanomus scenarijus.

Techninėje komisijoje pakalbinti komandos nariai juokavo, jog į Palangą jie atsivežė ne tik atsarginį variklį, bet ir visą, pilnai funkcionuojantį atsarginį automobilį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Tas kas turėjo mažiausią tikimybę nutikti, praėjusiais metais nutiko mums. Sulūžo variklis – tas neturėjo įvykti. Pati gamykla buvo nustebusi kaip tai galėjo įvykti. Praėjusiais metais turėjome variklį per kelias valandas atsiskraidinti, tai dabar mes jį turim“, – techninėje komisijoje kalbėjo M. Janavičius.

„Jeigu kažko pritrūktų, galime kažkam parduoti. Galime ir kitiems padėti“, – pasakojo komandos lenktynininkas M. Janavičius.

„Turime visą fūrą, visko dar antra tiek““, – pridūrė lenktynininkas.

Daugiau „Aurum 1006 km“ lenktynių naujienų – atskirame polapyje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų