• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šeštadienį Palangoje surengtose „Aurum 1006 km powered by Hankook lenktynėse” įvykių buvo apstu. Jų nestokojo ir septintuoju numeriu pažymėtą „BMW M4 Sillhouete“ vairavusi „Baltic Caps“ ekipa. Dienos eigoje susidūrę su stabdžių sistemos problemomis galiausiai jie sustojo dėl variklio gedimo.

Šeštadienį Palangoje surengtose „Aurum 1006 km powered by Hankook lenktynėse” įvykių buvo apstu. Jų nestokojo ir septintuoju numeriu pažymėtą „BMW M4 Sillhouete“ vairavusi „Baltic Caps“ ekipa. Dienos eigoje susidūrę su stabdžių sistemos problemomis galiausiai jie sustojo dėl variklio gedimo.

REKLAMA

Lenktynių išvakarėse kvalifikacijoje šeštą laiką parodžiusiai, o „Super Pole“ važiavimuose devintoje pozicijoje įsitvirtinusiai „Baltic Caps“ ekipai varžybų pradžia klostėsi gana gerai.

Komanda vis gerino rato įveikimo laikus ir didino tempą, tačiau varžyboms įpusėjus pasirodė pirma techninė problema – nustojo veikti ABS – stabdžių antiblokavimo sistema. Dėl šios priežasties važiuoti tapo itin sunku – pilotai privalėjo vengti agresyvaus stabdymo, kadangi padangos tiesiog imdavo čiuožti. Be to, automobilio stabdymas pavojingas tapo posūkio metu.

Komanda greito šios problemos sprendimo nerado, todėl buvo nuspręsta lenktynes tęsti be ABS sistemos. Žinoma, dėl šios priežasties ekipa turėjo sumažinti tempą. Tačiau tuo problemos nesibaigė. Iki finišo likus kiek daugiau nei šimtui ratų, prie vairo sėdint Klaudui Bučinskui, automobilis prarado galią, pradėjo trūkčioti.

REKLAMA
REKLAMA

„Mano važiavimo pabaigoje pajutau, kad lyg nedirbtų cilindras. Komanda liepė apvažiuoti vieną ratą ir, jei situacija nepasitaisys, grįžti į „pitus“. Grįžau ir komanda pasakė, kad lenktynės baigtos. Nėra buvę varžybų, kurių Palangoje būčiau nebaigęs. Šios – pirmosios. Ką darysi, būna visko. Planuosimės kitus metus. Ačiū už palaikymą visiems mūsų ekipos partneriams ir gerbėjams. Sugrįšime stipresni“, – kalbėjo ekipos vairuotojas Klaudas Bučinskas.

REKLAMA

Kaip sakė komandos vadovas Edvinas Arkušauskas, problemos, su kuriomis jie susidūrė, slypi giliau variklyje ir jų išspręsti dabar ir čia šansų nebuvo jokių.

„Tiksliai nežinome, kas nutiko. Bet numanome, kad kažkas lūžo viršutinėje variklio dalyje, kur yra velenėliai. Greito remonto nepadarysime tikrai. Pasijungėme kompiuterį ir pamatėme, kad spaudimai tarp cilindrų skiriasi ir kažkas ten yra blogai. Panašu, kad reikalai viduje, motore. Grįš mašina į Olandiją, išrinksime, bus matyti. Yra toks posakis, kad su metalu sutarties neturi niekas. Tai čia visiškai šis atvejis“, – sakė komandos vadovas Edvinas Arkušauskas.

REKLAMA
REKLAMA

Iki finišo ekipa ketino atlikti dar du vairuotojų keitimus, tačiau galiausiai visiems teko nusirengti sportinius kombinezonus ir persikelti į žiūrovų gretas

„Šįkart teko važiuoti vieną valandą, neturint ABS sistemos. Važiuoti buvo labai sudėtinga, jokio komforto. Bet mašiną pavyko išlaikyti sveiką. Dabar turėjau vėl sėsti prie vairo, bet „atsitiko motoras“. Nieko nepadarysi“, - pasakojo pilotas Povilas Gutauskas.

„Baltic Cap“ ekipos pilotas iš Nyderlandų Maxas Tubbenas antrino savo kolegoms ir tvirtino, kad tiek ABS, tiek variklio problema buvo išties netikėta. Ir jei su neveikiančiu ABS dar buvo galima bandyti išlaikyti turimas pozicijas, tai sugedus varikliui teko atšaukti ir šią užduotį.

„Labai gaila, kad mus sustabdė technika. Ne itin sėkmingos lenktynės. Pradžia buvo tikrai gera ir daug žadanti. Bet tai yra autosportas. Kartais nepasiseka vieniems, kartais kitiems. Šįkart tai nutiko mums“, – teigė „Baltic Caps“ ekipos lenktynininkas Maxas Tubbenas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų