Kokia Jūsų istorija su AVON? Kaip pradėjote?
Tai atsitiko netikėtai. Dingo mano konsultantė, o man labai reikėjo tušo. Tuo metu sutikau draugę, kuri dirbo AVON kompanijoje ir pasiūlė pačiai tapti konsultante. Susitikusi su pardavimų vadybininke, gavau katalogų, sužinojau apie motyvacines programas ir kitas veiklos galimybes. Netrukus šoviau į geriausius – toks buvo likimas, matyt.
Kaip AVON pakeitė Jūsų gyvenimą?
Išmokau suprasti kiekvieną žmogų individualiai, rūpintis klientu, padėti ir patarti grožio klausimais. Taip pat atsirado noras visada būti gražiai ir pasitempusiai, atsirado dar geresni bendravimo įgūdžiai, nuolatinis noras tobulėti, siekti užsibrėžto tikslo. O kelionės, įvertinimas, dovanos - tai dar vienas gėris, kurį gaunu iš AVON.
Trumpai nupasakokite savo įprastą dieną.
Keliuosi apie 6 valandą ryto. Tada lekiu į reklamos agentūrą, kur esu projektų vadovė. Po darbo pasiimu vaikus iš darželio, pažaidžiu lauke su jais, paruošiu vakarienę ir atlieku kitus namų ruošos darbus. Kai visi sumiega, priimu užsakymus, ieškau ir registruoju naujokus, internetu bendrauju su konsultantėmis ir klientėmis. Visada stengiuosi rasti laisvo laiko, kad atsakyčiau į laiškus, skambučius ar užklausas, susijusias su AVON - kompanija tapo neatsiejama mano gyvenimo dalimi!
Kodėl rekomenduotumėte prisijungti prie AVON?
Priežasčių prisijungti prie AVON būna įvairių: vieniems reikia papildomų pajamų, kitiems - veiklos. Klientams, kurie užsisakinėja daug gaminių, patariu tapti konsultantais, nes taip galima sutaupyti. AVON suteikia sąlygas nuosavam verslui ir, perpratus veiklą, galima suderinti visus šiuos niuansus.
Kokį patarimą duotumėte konsultantui, kuris ką tik prisijungė prie Avon?
Žinokite, ką parduodate. Klientą sudominsite, kai būsite patys išbandę gaminius, galėsite pasidalinti atsiliepimais, duoti patarimų.